donderdag 3 januari 2013

DE KRANS



Ja hoor, het is gelukt. Gisteren zijn we naar Intratuin geweest in Rosmalen en we hebben daar een mooie krans gekocht.



Ik had al een plek gereserveerd aan de muur en ziedaar!!!!


Kousenband die ik al gekocht had om
in de quilt te verwerken. Nu kan hij mooi in de krans

Deze bloem kreeg ik bij de bruidsmodezaak


Nou, voorlopig kan ik sparen voor kleinigheidjes. Jammer dat de kerstspullen al opgeruimd zijn. Er zitten een paar hele mooie kerstballetjes en engeltjes in die ik cadeau heb gehad o.a. van de kinderen, maar ik ken mijn grenzen bij mijn lief....... 10 volle dozen en dan zoeken naar 1 kerstbal en 1 engel. 

Nee dat doet hij echt niet.


Eigenlijk ben ik wel benieuwd of er meer mensen zijn die zo'n mooie krans hebben. 
Ik ga er in ieder geval heel erg van genieten, met dank aan Ingrid

Vandaag is het hartjesdag. Ik haal vanavond het 3e deel van de Sweet Hearts op. En ik wil een eerste hart op het dagboek maken. Eens kijken of het lukt.


Misschien vanavond nog een verslagje, morgenvroeg vertrekken wij al op tijd naar Deventer. Zusje en ik gaan een cursus doen en de mannen gaan Deventer eens goed bekijken. Het schijnt dat er een tentoonstelling is in een van de kerken van poppenhuizen en miniaturen.

Ik houd jullie op de hoogte

groetjes

Wietske

21 opmerkingen:

Bernadette van Gils zei

hallo Witske
Ik had bij Ingrid de krans ook gezien en nu bij jou ook weer, wat een leuk idee om daar door het jaar lieve hebbedingetjes aan te hangen.
Ik ben op zoek naar een plekje om ook eeen krans op te hangen maar mijn huisje hangt al zo vol met eigengemaakte dingen.
Veel plezier in Deventer, wat ga je voor cursus doen daar??
groetjes
Bernadette

Bernadette van Gils zei

sorry dat ik je naam verkeerd schreef Wietske, ik drukte op publiceren en zag het toen en was dus te laat om nog te verbeteren
Bernadette

Else zei

Ik zie het al dat word een KEI leuke krans. Heel veel plezier morgen met zusje, en vandaag ook een fijne dag. Knuffel Else

Jeanny zei

Mooie krans Wietske. Veel plezier morgen en groet je zusje! Lieve groet

Nathalie zei

ja hoor, ook ik heb een krans. Hij hangt al een tijdje in de bijkeuken... ziet iedereen hem als ze binnenkomen. Je ziet 'm hangen op de foto bij 13 nov. 2012 (je kunt aan de rechterkant snel naar nov. 2012, dan vind je 'm snel) Het leukst is dat er steeds meer kleinigheidjes in komen te hangen die ik van iedereen krijg of die zomaar ineens een plekje erin vinden! Veel plezier met verzamelen

Jet en Zus zei

Veel plezier in Deventer!
De mannen zullen zich vast vermaken, Deventer is mooi!
Groetjes Anita

Rennie zei

Ik denk dat het wel een hele leuke krans wordt. Je hebt me op een idee gebracht. Veel plezier met zusje.

Freubeloma zei

Hallo Wietske, mijn krans is gemaakt van krukken , er hangen dingetjes aan die ik heb gekregen of die niet duurder zijn dan €1,00. Heel leuk om zo een verzameling te krijgen. Ik zal een keer een foto plaatsen op mijn blog.. Gr. Janny

Wilma Kuin zei

Wat een leuke krans heb je hangen!! Ik heb zoveel verschillende kransen,.. Ik houd er zo van!!

Marguerite zei

Je krans word vast heel leuk en vol. En wat voor cursus je gaat doen daar laat je ons wel weer de mooiste foto's van zien. Je hebt me in ieder geval vreselijk nieuwsgierig gemaakt. Hier begint langzaam aan het huis ook weer gewoon huis te worden. De kerstspullen staan alweer op zolder en kunnen naar de vliering.
Fijne dag en tot blogs, Marguerite

Lida zei

Hoi Wietske, nee nog niet begonnen aan mijn dagboek i.v.m. interne verhuizingen is er nog niets van gekomen, maar misschien vandaag heb tenslotte mijn blogdagboek bij de hand of zal ik 3-3 beginnen en een heel levensjaar doen?? Wat een gave krans, ik he er ook nog een lege hangen en die wacht ook op versiering, zal ook eens kijken wat ik kan doen ermee!
Fijne dag
Lida

Sezoentje-Sonja zei

Oh, ik zag de krans ook al bij Ingrid, gewoon prachtig vind ik hem, ben benieuwd hoe die van jou gaat vorderen maar volgens mij gaat die heel snel vol raken ;)
Veel plezier in Deventer morgen,
liefs, Sonja

Heleni zei

Ik vind 't een super idee, een krans met allemaal leuke hebbedingetjes. Bij Ingrid had ik 'm ook al gezien en was er meteen weg van.
Ik denk dat ik er ook één ga maken. Heb een aantal kransen, niet zulke grote, maar een kleinere kan ;t ook doen.
Fijne dag in Deventer.

gr.Heleni

Anoniem zei

Ha zus, nou dat bracht me natuurlijk op een idee. Jouw krans is prachtig en nogmaals bedankt voor de moeite, nou ja eigenlijk voor H. Moest hij weer helemaal teruglopen, en dat is in de tuincentra vaak een hele afstand. Mijn krans hangt ook inmiddels, maar de dierbare spulletjes liggen te wachten. Ik kocht er nl 1 die al opgemaakt was met voorjaarsbolletjes. Even kijken hoe ik dat doe. Stuur je vandaag een foto, en morgen....... Kheberzinin, liefs zusje

Anoniem zei

Je krans wordt leuk-nog even en het is al vol!
Een gezellige dag morgen en veel plezier.
groetjes,Truus uit Drenthe

Conny's-blog zei

Leuk idee he die krans, we zien vast wel wat er allemaal in komt bij jou en veel plezier morgen..........liefsConny

Heleni zei

Ben ik weer. Je komt maar lekker 'zeuren' hoor Wietske om eventuele patroontjes.
Wat de poppenhuisbeurs in Deventer betreft, 'k heb al even gegoogld. Kan eigenlijk niks vinden waar het is en door wie georganiseerd. Weet je meer?

gr.Heleni

Hennie zei

Wat een leuk idee zo'n "gevulde" krans ! ! !
Veel plezier in Deventer.

Groetjes Hennie.

carina zei

Wat leuk die krans! En enig om die zo te vullen met van alles en nog wat. He ik stuur je even een mailtje. Groetjes carina en veel plezier in Deventer

Terray zei

Dat is een joekel van een krans, prachtig hoor!!
Ga je naar 1001 rozen (ofzoiets) in de Walstraat?? Ben benieuwd dan welke cursus je gaat doen.
Succes met verzamelen van alle lieve kleine kadootjes voor je krans.

Groetjes
Tertia

carina zei

Hoi Wietske kan je mij mailen ik zie jouw mailadres niet?