zaterdag 8 december 2012

Weer zoveel meer



Afgelopen woensdag was ik voor het eerst de stad ingelopen en nou uitgerekend in dat uurtje werden bloemen bezorgd.

Helaas zet de bloemist er nooit bij van wie ze zijn, alleen maar een bonnetje waar je ze op kunt halen.
Laat dat nou net helemaal aan de andere kant van het centrum zijn, en dan heb je er de moed niet voor om daar nog een keer helemaal heen te lopen om ze op te halen.

Maar gelukkig, mijn lief was donderdag thuis en toen had ik wel weer zin om naar buiten te gaan.
Inmiddels wist ik dat ze van het werk van hem waren!!





Myrianne, hartstikke bedankt, ik weet dat je mijn blog leest. Ontzettend lief dat je dit gedaan hebt.

Inmiddels gaat het, na een weekje, volgens mij tenminste, stukken beter al blijf ik heel veel moeite houden met het begrip "op geleide van de pijn." Ik heb namelijk wel pijn maar een ander soort pijn dan wat ik jaren heb gehad aan mijn schouder. 

En je vraagt je de hele dag af: Kan dit? Mag dit eigenlijk wel?

Te veel is niet goed en te weinig ook niet. De controle in het ziekenhuis is maandag over een week en daarna begint pas de fysiotherapie.

Dus modder je wat aan en hoop je maar dat het goed gaat.

En zelfs je eigen kinderen, die in "het vak" zitten kunnen je niet adviseren. Lastig hoor!!!!!

Maar goed, dit is heel herkenbaar bij de meesten van jullie dus we gaan gewoon zoveel mogelijk leuke dingen doen, en het feit dat mijn lief 2 dagen thuis was, heeft duidelijk positief gewerkt.

Hij poetst, boent, is bezorgd, neemt dingen over, wordt eens boos, is weer lief, werkt ook nog tussendoor, Maakt koffie voor mij en neemt mij mee naar buiten.

Die blijft voorlopig even staan

Het ziet er allemaal zo mooi uit


uitzicht vanuit het restaurant La Place,
onze vaste "hangplek"

Heerlijk soepje, hoeven we ook niet te koken vanavond




En weer al die chocolade. Maar snel doorlopen

er zijn dus heel veel mensen aan het lijnen, want anders lag dit er niet 

Gistermiddag heb ik toch maar de eerste wankele schreden gezet om weer iets te doen, al is het alleen maar even het tekenen van een patroontje want dat kan toch geen kwaad?

De laatste ster van de basisquilt moet nog gemaakt


Hier droom ik van

Stiekem gepikt van Francoise

Eigenlijk zouden we gisteren het 2e deel ophalen bij haar maar door het slechte weer hebben we het even uitgesteld. Suus zou me komen ophalen. Gelukkig heeft Francoise de afbeelding wel geplaatst op haar blog zodat we in ieder geval ons "huiswerk" kunnen bekijken. Volgende week rijden we er samen heen om het patroon op te halen.

We hebben de dag heerlijk afgesloten door naar Eindhoven te rijden voor onze koorrepetitie die we vorige week gemist hadden. Op 24 december om 3 uur zingen we in de Catharinakerk The Lessons and Carols, voor ons een hoogtepunt in het jaar.

 En zingen kan altijd!!!!!



Prettig weekend

groetjes

Wietske