maandag 3 december 2012

-----Tja-----



En daar zit je dan weer in je eentje, helemaal alleen 

Manlief moet toch echt weer aan het werk en ik moest er nog vroeg tegen op staan omdat ik natuurlijk wel wat hulp kan gebruiken. Nou we lachen wat af hoor om het gestuntel van de afgelopen dagen.

"schat zal ik..... nee ik kan het wel zelf.......nee laat mij nou maar, dan kun jij straks..........
Gelukkig ben ik een behoorlijk positief mens, al baal ik wel dat ik geen steekjes kan maken. maar blogjes maken kan weer wel, ik heb van zusje zo'n handig laptoptafeltje van de Ikea gehad en daar ligt mijn arm nu vorstelijk op te liggen.

 Ik kom tenminste eens aan de libelle en de margriet toe, normaal gun ik me daar eigenlijk geen tijd voor.



Afgelopen zaterdag hebben we een heerlijk Sintfeest gehad, vooral Laurens was erg in z.n element. Hij kreeg gelukkig datgene wat hij graag wilde hebben.
Och en de beide jongste jongens maakte het niet uit, zij speelden vooral met elkaar.




Ik werd goed bedacht door de Sint. Hij (zij) weet dat ik voorlopig van de hartjes ben en zocht daarom een toepasselijk cadeautje met bijpassend gedicht.



De stofjes voor de hartjes ga ik gebruiken bij mijn Dancing Dollies op een van de punten, ik heb er al wel een idee over.

Ik had jullie nog niet laten zien hoe de 2e maand van de miss Yoyo er uit ziet. Afgelopen woensdag hebben we de stofjes opgehaald, maar het was te vol in de keuken van Dorry om er alvast iets aan te doen.

Maar het zijn dus prachtige stofjes.






Ik zal nog even moeten wachten

Als jullie links bovenaan op mijn blog kijken zie je hartjes. Klik er op en het wordt duidelijk wat de bedoeling is. ik ga er uiteraard aan meedoen, kan het goed gebruiken bij mijn dagboek quilt waar ik in januari ook mee begin.

Zo, dit blogje plaatsen kost me een hoop tijd, met 1 hand gemaakt, dus.........

Gelukkig komt er deze week het nodige bezoek, krijg ik tenminste zelf ook nog eens koffie.



groetjes

Wietske