maandag 3 december 2012

-----Tja-----



En daar zit je dan weer in je eentje, helemaal alleen 

Manlief moet toch echt weer aan het werk en ik moest er nog vroeg tegen op staan omdat ik natuurlijk wel wat hulp kan gebruiken. Nou we lachen wat af hoor om het gestuntel van de afgelopen dagen.

"schat zal ik..... nee ik kan het wel zelf.......nee laat mij nou maar, dan kun jij straks..........
Gelukkig ben ik een behoorlijk positief mens, al baal ik wel dat ik geen steekjes kan maken. maar blogjes maken kan weer wel, ik heb van zusje zo'n handig laptoptafeltje van de Ikea gehad en daar ligt mijn arm nu vorstelijk op te liggen.

 Ik kom tenminste eens aan de libelle en de margriet toe, normaal gun ik me daar eigenlijk geen tijd voor.



Afgelopen zaterdag hebben we een heerlijk Sintfeest gehad, vooral Laurens was erg in z.n element. Hij kreeg gelukkig datgene wat hij graag wilde hebben.
Och en de beide jongste jongens maakte het niet uit, zij speelden vooral met elkaar.




Ik werd goed bedacht door de Sint. Hij (zij) weet dat ik voorlopig van de hartjes ben en zocht daarom een toepasselijk cadeautje met bijpassend gedicht.



De stofjes voor de hartjes ga ik gebruiken bij mijn Dancing Dollies op een van de punten, ik heb er al wel een idee over.

Ik had jullie nog niet laten zien hoe de 2e maand van de miss Yoyo er uit ziet. Afgelopen woensdag hebben we de stofjes opgehaald, maar het was te vol in de keuken van Dorry om er alvast iets aan te doen.

Maar het zijn dus prachtige stofjes.






Ik zal nog even moeten wachten

Als jullie links bovenaan op mijn blog kijken zie je hartjes. Klik er op en het wordt duidelijk wat de bedoeling is. ik ga er uiteraard aan meedoen, kan het goed gebruiken bij mijn dagboek quilt waar ik in januari ook mee begin.

Zo, dit blogje plaatsen kost me een hoop tijd, met 1 hand gemaakt, dus.........

Gelukkig komt er deze week het nodige bezoek, krijg ik tenminste zelf ook nog eens koffie.



groetjes

Wietske


14 opmerkingen:

Sezoentje-Sonja zei

Wat is die Sint toch een knappe man hè Wietske, dat hij zomaar ieders wensen weet :)))
Het gedichtje is supermooi! En tja, harten , ik zit eronder bedolven, ik maakt tientallen harten op dit moment voor de kerstmarktjes maar ik vind het na een 150 of zo nog steeds leuk. Elke gek heeft zijn gebrek zeg maar ;)
Ik wens je een fijne maandag en een heerlijke koffiepauze toe,
dikke knuffel van Sonja

Marguerite zei

Het is dat ik te ver bij je vandaan woon anders kwam ik je vertroetelen met koffie en wat lekkers. Nu moet je het toch echt zelf doen hahaha....
Er zijn ook hele leuke leesboeken over quilters. Weet niet meer precies hoe ze heten maar het is van een quiltclub en je leest het in één adem uit. (geloof iets met Elmkreek)
Niet te snel te veel willen hé!!
Sterkte Marguerite

Ineke B zei

Wat leuk om je weer te lezen!
Jammer dat ik zo ver weg woon anders kwam ik je wel verwennen. Het zal zeker niet mee vallen als je met leuke projecten bezig bent en je mag/kunt niet. Gelukkig blijf je positief.

Leuk Sinterklaasgedicht en die hartjes lijkt me ook weer een heel leuk project!

Wens je heel veel sterkte en beterschap!

Dikke knuffel van mij!

Klaske zei

Wat lief van de Sint.
Ik la shet van het hartenproject, ik denk er nog even over na. Ik ben er niet zo goed in om heel veel dezelfde blokjes te maken..
Laat je maar lekker verwennnen Wietske!!

nelleke zei

Hey Wietske...
En dat alles met èèn hand nogwel!
Wat leuk dat de sint ook meeleest op blogs..dat wist ik nog niet. De zak met kadootjes ziet er zo leuk uit met die sint erop. Heerlijk genieten was dat zeker,Ik vond Sinterklaas èèn van de leukste dingen van het jaar om te vieren maar nu de kids groot zijn..is dat voorbij,dus zit ik nu iets voor een pop te knutselen voor de sint,hahaha...
Gelukkig dat je zo positief bent ingesteld,dat zal je genezing ten goede komen. veel sterkte verder,
een lieve groet van hier.

Heleni zei

Het zou nog druk bij je worden als iedereen je kwam verwennen met koffie en wat lekkers. Ik zou er ook bij zijn hoor, maarja je woont niet naast de deur......
Wat een heerlijk feest is 't toch hè als je kleine kleinkinderen hebt. Wij vieren het woensdag en kan me er op verheugen.
Wat zal het behelpen zijn voor je nu. Maar wel fijn dat je, al is 't met één hand, wel kunt bloggen.
Veel beterschap Wietske.

gr.Heleni

Jeanny zei

Heerlijk dat jullie zo hebben genoten van het Sint feest met de kinderen en kleinkinderen, leuke foto's.
Een heel gedoe lijkt me zo met maar een hand!
Sterkte en succes!
Liefs

Annelies zei

Leuk dat je een gezellig Sint-feest achter de rug hebt !
Doe voorzichtig met je hand ! Sterkte.

Anoniem zei

Ach wat zal dat gezellig geweest zijn met die drie kleine mannetjes bij elkaar. Wat een rijkdom is dat.
Leuk gedicht heb je gehad, zou het wel helemaal willen lezen ��
De boeken waar Marguerite het over heeft zijn van Jennifer Chia..nogwat. Ik heb er 1 of 2 van. Als je wil neem ik ze vrijdag mee. Kun je lezen over quilten, das alvast iets, toch?

Groetjes, Suus

Anoniem zei

Als je niet zover weg woonde,dan had ik je de serie over de Elmcreek quiltclub kunnen uitlenen.Heb ze ,voor zover vertaald naar 't nederlands,allemaal.Maar je krijgt er al een paar,dus veel leesplezier.
Ga ook meedoen met het hartjesprojekt.Of het er elke dag 1 wordt,weet ik niet,want dochterlief gaat ook trouwen,en dan hoef ik jou niets te vertellen...
Doe alsjeblieft rustig aan,anders kom je van de wal in de sloot!
toch een gezellige dag-buiten is het niets.
groetjes,Truus uit Drenthe

Annie Kingma.Bonnema zei

Hallo hier even een berichtje, ook ik moet nog geduld doen, heel leuke Sinterklaas hebben jullie gehad.
Ja die Sint en Piet weten altijd het goede cadautje te scoren.
Doe maar rustig aan, word mij gezegd, en ik zeg het jou dan ook maar even.
Groetnis Annie

Annemarie zei

Ha Wietske, wat ben je toch een doorzetter, mijn complimenten! Wat een fijn sinterklaasfeest hebben jullie gehad, heerlijk hé om de kleinkinderen zo te zien genieten. Sterkte en doe rustig aan voor een goed herstel. Groetjes, Annemarie

wilma oud zei

Hoi Wietske,
Heerlijk gezellig ziet jullie Sinterklaasviering eruit. En wat heeft de Sint je weer verwend!! Prachtig die stofjes van Dorry. Heel dapper dat je toch je blog bijhoudt, en wij genieten er van. Rustig aan en groetjes van Wilma

carina zei

Nou prima helukt je blogje met een hand. Heerlijke sint. Hij komtt hier zaterdag langs. Lekker lezen is ook niet verkeerd voor een keer. Herstel ze en groet carina