zaterdag 1 december 2012

Back in office




He, he, ik ben er weer.

Het is misschien maar goed dat jullie niet zien hoe ik er bij zit, arm in de sling, kussen er onder en typen met 1 vinger. 
Maar het gaat, en dat is het belangrijkste.

Het is allemaal goed gegaan. 


Thuis nog even een paar steekjes



en in bed vlak voor de operatie nog een paar 



Er is behoorlijk groot onderhoud gepleegd, maar volgens mij is mijn schouder weer als nieuw.

Jammer dat je zo'n hoop pijnstilling nodig hebt want behalve de narcose had ik een verdoving in mijn hals die er 24 uur in zou blijven zitten.

"Houdt u de arm van uw vrouw goed vast tot morgenvroeg? want ze laat hem anders gewoon naar beneden vallen hoor". Nu ken ik dit gevoel wel van na een ruggeprik, maar deze verdoving zou er 24 uur in blijven, dus dat is wel een ander verhaal.

En dan al die medicijnen er bovenop...... Je bent pas echt ver heen als je allerbeste vriendin  's avonds belt om te vragen hoe het met je gaat, je kletst een poos met haar, ze belt vrijdagavond nog een keer en je zegt dan :" ha Sas, belde jij nou gisteravond ook al, of niet?

Vandaag nog een dag al die medicijnen, en dan kan ik wel weer zonder. Vanmiddag even proberen om aan te kleden en naar jongste te gaan. Daar wordt het sinterklaasfeest gevierd.

Ik wil jullie enorm bedanken voor al jullie lieve berichtjes, mails, kaarten en telefoontjes. Ik ben er beduusd van dat er door het bloggen zoveel waardevolle contacten ontstaan.

Hierbij nog een prachtige foto die ik van Truus toegestuurd kreeg.



Jullie horen snel weer van mij


Prettig weekend

groetjes

Wietske



29 opmerkingen:

Atelier Hartendief zei

Hoi Wietske,

Fijn dat je er weer bent op je blog, ik wens je een goed herstel! Doe maar rustig aan (moeilijk voor jou ;-(
Groetjes Marijke

Jeanny zei

Goed dat je er weer bent, maar doe vooral rustig aan!
Lieve groet.

Anita - Vlijtige Handjes zei

Zo dat is snel....... fijn dat je weer wat kunt doen. Succes met het herstel.

Annelies zei

Doe je het rustig aan !!! Veel beterschap.

Freubeloma zei

Gelukkig is het allemaal goed gegaan. Fijn om weer je blog te lezen. Een goed herstel gewenst. Gr. Janny

Rennie zei

Beetje rustig aan he dame. Nu al weer bloggen. Take your time please! Beterschap !

carina zei

Fijn dat het achter de rug is! En die dansende dames kunnen echt wel even blijven liggen hoor.
Veel plezier met de sint groetjes en sterkte met herstellen carina

Anoniem zei

Wietske nu lijkt het wel te gaan om een paar steekjes te zetten,maar dat komt ook omdat je nog zoveel pijnstillers slikt.Pas op en doe rustig aan!
Veel plezier met de sinterklaasviering
groetjes,Truus uit Drenthe

marga zei

Ik wens je het allerbeste en hoop dat je de pijnstillers snel af kunt bouwen en dat dan alles goed gaat.
Een hele fijne Sinterklaas.
Groeten
Marga

Annie Kingma.Bonnema zei

Hoi Wietske. Je hebt het weer gehad, en je bericht klink opgewekt.
Vooraf kon ik je niet berichten, maar wens je heel veel beterschap verder.
Het gaat vandaag al weer wat beter,
met mij en het is fijn hier weer thuis te zijn. Ik heb nog wel een tijdje te gaan.
Maar dat hinderd niet , hoop soedig weer beter mee te kunnen doen Sterkte, en een fijne Sinterklaas.
Groetnis Annie

lia zei

Hallo Wietske Je bent er weer maar let wel een beetje op jezelf en houd je een beetje rustig.Veel plezier op het Sinterklaasfeest en ik had je blogjes nu al gemist.
Groetjes Lia

Anoniem zei

Een fijn Sinterklaasfeest en beterschap met je schouder.
Prettig weekend, groetjes,
Jetta

Lida zei

Doe nu maar voorzichtig aan en geniet van je Sinterklaasfeest en wat erg dat de dansende dames mee moesten naar het ziekenhuis! Grijns! Knuffel
Lida

wilma oud zei

Fijn dat je er weer bent en dat alles goed gegaan is. Doe je wel RUSTIG AAN!!!
Lieve groetjes van Wilma

Marjolein Ztm zei

Goh, da's heftig. Maar ja, je kunt nu aan het herstel werken. Oké, dat zal ook niet in een nacht zijn, maar het komt ook weer goed. Intussen veel sterkte voor de komende weken, want je zult wel af en toe flink balen.
Een digitale bloemengroet kan ik je helaas niet sturen, want ik weet niet hoe ik hier een plaatje moet plaatsen.

Groetjes Marjolein uit Zoetermeer.

Marguerite zei

Wat fijn om weer wat van je te lezen. Maar ga aub niet te snel van stapel. Geef je schouder de rust om te genezen. Ik snap het wel, die dansende dames hebben nooit jurkjes genoeg. Maar nu ga je zelf even voor hoor!!
Heel veel plezier met Sinterklaas zo meteen.
Groetjes Marguerite

Ineke B zei

Wat fijn zo snel weer wat van je te lezen. Doe je wel voorzichtig? Heel veel beterschap!

Heel veel plezier met de kleinkinderen bij Sinterklaas, want dat is toch het leukst, die snoetjes vol spanning!

Liefs, Ineke

Irene zei

Jaaaaaa, daar is ze weer.
Heel veel beterschap en laat je maar even verwennen.
Groetjes, Irene

ria vogelzang zei

Goed om te horen dat het allemaal zo goed is gegaan!! Hopelijk gaat je genezing ook zo goed! Wel voorzichtig blijven doen eerst, he?! ;)
Geniet maar van alle lieve aandacht!
Ook een lieve groet van mij, Ria.

Saskia van Schie zei

Hoi Wiets, fijn om te lezen dat je ons 2de gesprekje in ieder geval wel onthouden hebt.....je hebt een normaal gesprek gevoerd hoor! geen rare dingen of zo. De Sint is inmiddels geweest denk ik en nu weer tijd voor rust, denk je ook een beetje (veel) aan jezelf? Dikke kus, Xas

Judith zei

Poeh dat heb je ook weer gehad, nu lekker vooruit kijken en snel op knappen. Want al te lang zonder naald en draad gaat toch echt niet. Fijn weekend

Anoniem zei

Fijn dat je er weer bent. Beterschap. Groet Hanny.

Sezoentje-Sonja zei

Oh, je hebt de ingreep al achter de rug, hoop echt voor je dat ook het ergste voorbij is, al is herstellen met zo een grote zucht naar "steekjes zetten" ook niet niks hoor!
Ik dacht dat ik erg was, sleep ook overal borduurwerkjes mee naartoe maar jij bent echt verslaafd hoor ;)
Hele dikke beterschapsknuffel van Sonja
P.S: als je op de link klikt op mijn blog kom je bij de website van Margot terecht, het adres staat rechts bovenaan!
Zorg goed voor jezelf xxx

Bernadette van Gils zei

hallo Wietske
Fijn dat alles goed is gegaan, maar doe je wel rustig aan anders is alles voor niets geweest en dat is toch zonde.
Fijn sinterklaasfeest
groetjes
Bernadette

yvonne zei

Heel veel sterkte groetjes yvonne

Anoniem zei

Nou ja zeg, je hebt zelfs vandaag al een blogje geplaatst. Zie het nu pas, was vandaag erg druk met opruimen.
Heb je een gezellige middag gehad?

Anoniem zei

Hallo Wietske,

Ik dacht, ik wacht even met contact zoeken want Wietske is minstens 3 dagen van de wereld. Maar helemaal verkeerd gedacht. Fijn dat je alles goed hebt doorstaan. En zo opgewekt bent. Ik mail je morgen voor een date.
Marleen.

Anoniem zei

Hallo Wietske, fijn dat je weer boven-jan bent.
Geniet van het sinterklaasfeest en laat de steekjes maar even steekjes zijn dan kunnen er tenminste nog velen volgen.....
Hartelijke groet,
Jeanny (zonder)

hobbyshop fugeltsje zei

Heel veel beterschap en dat je maar gauw weer boven op bent. De quilts en andere dingen moeten maar even wachten.
Gr. Miranda