maandag 31 december 2012

Gelukkig, het kan nog net


Nee, ik ga jullie nog geen gelukkig nieuwjaar en alle goeds voor 2013 wensen. Dat komt morgen wel.
Gewoon een verslagje van gisteren toen wij in 1 dag Groningen, Roderesch en Nijkerk aandeden en vlak bij huis nog een snelle koffie dronken bij jongste en schoonzoon.

We waren al vroeg vertrokken om onze mams op te halen om samen met haar naar het jongste zusje te rijden om zusje's verjaardag te vieren. we konden er haast met de ogen dicht heenrijden, er was niets te beleven onderweg.

Bij mams in huis is het altijd een drukte van belang. Ik had het al eens gezegd maar ik raak er niet over uitgepraat. Alles tot in de puntjes versierd en verzorgd, iedereen loopt in en uit. Ik val daar echt van de ene verbazing in de andere. Het restaurant tot de nok toe gevuld met koffiedrinkende-etende-op leeftijd-en revaliderende-bewoners-en kinderen- kleinkinderen- en- achterkleinkinderen die maar door elkaar heen lopen, zitten, praten en lachen.

Kortom een complete leefgemeenschap.




helemaal geweldig toch?


En de kamer van mams, helemaal aangepast aan de tijd van het jaar.





En och, het is toch zo leuk als je veel broers en zusjes hebt. Ook bij het zusje was alles nog even in kerstsfeer.

Noah was ook van de partij
en mocht in de tuin spelen


Zusje heeft mams weer naar huis gebracht, konden ze gelijk het sprei op het bed leggen. Mams was er ontzettend blij mee. 

Ik sprak het op - een-  na- jongste zusje natuurlijk ook en vroeg haar hoe het met het poesje is die gebleven is, Chubby heet ze. Het gaat goed, ze heeft geen heimwee van haar zusjes want ze heeft een nieuwe liefde gevonden daar in huis.





Met deze prachtige foto's beëindig ik 2012 waarbij ik terugdenk aan een jaar met mooie en hele mooie gebeurtenissen. Het is een jaar waarin ook bij ons heel veel gebeurd is. 

Ik wil jullie bedanken voor alle prettige, gezellige, soms ook treurige en verdrietige momenten die ik met jullie mocht delen op jullie blogs, maar ik wil jullie ook bedanken voor alle lieve en meelevende berichtjes die jullie op mijn blog schreven. Nu na (precies) een half jaar bloggen heb ik er al zoveel waardevolle (mail) contacten en vriendschappen aan overgehouden dat ik er af en toe een beetje stil van ben.



Dus op naar 2013!!!!!! 


Heel veel liefs

Wietske


18 opmerkingen:

Sezoentje-Sonja zei

Wat staat die sprei mooi op het bed van jullie mam, ze zit er daar heel netjes bij zeg, wat een mooie verzorgde plek :)
Bijzonder is het hè, dat bloggen, ook ik ervaar het als een heel bijzondere manier van contact maken met andere mensen, onmisbaar voor mij ;)
Fijne jaarwisseling voor straks en tot in 2013,
liefs, Sonja

Atelier Hartendief zei

Wat schrijf jij toch boeiend, bij mij zijn de blogjes erg compact ;-) Mooie quilt voor je moeder! Een mooi uiteinde vanavond en volgend jaar weer veel blogplezier.

Marijke

Jeanny zei

Prachtig is de sprei!!!
Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013. Wie weet, misschien gaan we elkaar dit nieuwe jaar wel eens ontmoeten....!
Liefs.

carina zei

Wat mooi dat je moeder zo gezellig woont en mee op pad kan! Leuk dat ik je heb ontmoet bij Dorry. En op naar weer een heel leuk blog, freubel jaar groet carina

Else zei

Tis weer genieten van jou leuke uitje, en ik ben het met je eens dat blogland een fijn land is. Het was erg leuk je te ontmoeten en wie weet komt er in 2013 nog een een langere ontmoeting van? Hele fijne jaarwisseling, dikke knuffel Else

Lida zei

Jij ook een fijne jaarwisseling en een gezond, gezellig en creatief 2013 gewenst,
Liefs,
Lida

Anita - Vlijtige Handjes zei

Een goed, gezond en liefdevol 2013 met mooie kleine steekjes.

marga zei

Ik wens je alle goeds toe voor2013.
gr.Marga

Marguerite zei

Wat zal je moeder trots zijn op zo'n mooie sprei. Met liefde gemaakt om met liefde onder te slapen.
Ook ik geniet iedere keer van jou gezellige blogjes. Toch heb ik de mening dat jou dagen meer uren bevatten dan die van mij. Jij doet zoveel op een dag. hahaha...
Groetjes en geniet van het kijken naar het vuurwerk vanavond.
Marguerite

Judith zei

jee pas een half jaar aan het bloggen, dat gevoel heb ik helemaal niet! Fijne avond, op naar een spannend emotioneel 2013!

Antje zei

Voor jou en je familie, een gezellige oudejaars avond en een gelukkig, creatief en gezond nieuwjaar.
Groetjes, Antje

Suuske zei

Nou, maar ik ga jou alvast wel een fijne jaarwisseling wensen! De rest komt dan morgen wel, oké?!

Liefs, Suus

Anoniem zei

Lieve Wietske,
OOk ik ben heel blij dat ik je "ontdekt" heb en volg je dagelijks. Ik wens jou - zoals we dat hier zeggen - een "goeie roetsj" het nieuwe jaar in. Hetwordt weer een heel bijzonder jaar voor jullie met een bruiloft in het vooruit zicht. Alle goeds, maar vooral een goede gezondheid voor jou en de hééééle familie, creativiteit borrelt dan vanzelf op !!!
Jeanny (zonder)

Bernadette van Gils zei

wat een mooie foto's van de kerstversieringen bij je moeder en je zus. En wat staat de quilt mooi op het bed van je moeder.
Leuk ook om nog een foto van het poesje langs te zien komen en fijn dat ze zo'n loeve vriend gevonden heeft in huis.
Jij bedankt voor al die mooie en ontroerende verhalen en prachtige foto's. Ik doe op mijn blog mijn best maar zo mooi schrijven als jij zal ik nooit leren.
Ik wens je alvast een gezellige jaarwisdseling en de rest do ik morgen wel, want er zal vast weer een mooi verhaaltje van je zijn morgen in het nieuwe jaar
groetjes
Bernadette

Conny's-blog zei

Een heel gezellig blogje om te lezen, heerlijk al die familie om je heen............maar een gezellige jaarwisseling....liefs.Conny

lia zei

Nou jij heel erg bedankt voor je gezellige en mooie blogjes en voor jou en je familie een hele fijne jaarwisseling en alle goeds in 2013.
Groetjes Lia

Rennie zei

Geweldig dat 2012 ons bij elkaar bracht. Bedankt voor je vriendschap en voor 2013 alle goeds gewenst en dat je dromen uit mogen komen.

Supergoof zei

Heel veel geluk in 2013!
Dat er maar veel verhaaltjes mogen komen, over je quilts, borduurtjes, gezin, uitstapjes en nog veel veel meer, want dat is Genieten!