woensdag 12 december 2012

In de ban van.........



De hartjes

Volgens mij zijn we dat allemaal wel. 

Leuk om er iets: 


mee te doen

cadeau te krijgen

te gebruiken

bij je aankopen in je tas terug te vinden

te versieren

Gisteren was Cissy op bezoek. Ze kwam met de trein uit Helmond en we hebben een super leuk dagje gehad. Heerlijk lunchen in de stad, winkels kijken,  genieten van de kerstsfeer die langzamerhand ontstaat, en vooral van elkaars gezelligheid.



Volgens mij is de boom nog niet klaar,
maar je weet maar
nooit met al die bezuinigingen


Gistermiddag om 5 uur had ik een afspraak met de fysiotherapeut. gewoon voor mijn eigen gemoedsrust en controle. Ik vind de schouder een ingewikkeld iets, en af en toe maak ik me zorgen, bang dat ik te veel doe of te weinig. En dan is het goed om de expert te raadplegen.


Maar, Ik doe het goed, Ik doe het prima!!!

En die steekjes? geen probleem, zolang het geen extra pijn oplevert en het daarbinnen niet al te warm wordt. 

Dan is rust geboden.

Nu eerst maandag de orthopeed afwachten, kijken of ik dan weer kan fietsen en autorijden. daarna begint de revalidatie en komt het allemaal weer goed.

Langzamerhand begin ik ook mijn vrijwilligerstaken weer op te pakken, ik begin overal weer zin in te krijgen.



Voor meer informatie: Zie onze site van de Lessons and Carols. Hier staat alle informatie over deze bijzondere viering op 24 december om 15.00 uur.


groetjes

Wietske