woensdag 12 december 2012

In de ban van.........



De hartjes

Volgens mij zijn we dat allemaal wel. 

Leuk om er iets: 


mee te doen

cadeau te krijgen

te gebruiken

bij je aankopen in je tas terug te vinden

te versieren

Gisteren was Cissy op bezoek. Ze kwam met de trein uit Helmond en we hebben een super leuk dagje gehad. Heerlijk lunchen in de stad, winkels kijken,  genieten van de kerstsfeer die langzamerhand ontstaat, en vooral van elkaars gezelligheid.



Volgens mij is de boom nog niet klaar,
maar je weet maar
nooit met al die bezuinigingen


Gistermiddag om 5 uur had ik een afspraak met de fysiotherapeut. gewoon voor mijn eigen gemoedsrust en controle. Ik vind de schouder een ingewikkeld iets, en af en toe maak ik me zorgen, bang dat ik te veel doe of te weinig. En dan is het goed om de expert te raadplegen.


Maar, Ik doe het goed, Ik doe het prima!!!

En die steekjes? geen probleem, zolang het geen extra pijn oplevert en het daarbinnen niet al te warm wordt. 

Dan is rust geboden.

Nu eerst maandag de orthopeed afwachten, kijken of ik dan weer kan fietsen en autorijden. daarna begint de revalidatie en komt het allemaal weer goed.

Langzamerhand begin ik ook mijn vrijwilligerstaken weer op te pakken, ik begin overal weer zin in te krijgen.



Voor meer informatie: Zie onze site van de Lessons and Carols. Hier staat alle informatie over deze bijzondere viering op 24 december om 15.00 uur.


groetjes

Wietske

15 opmerkingen:

Atelier Hartendief zei

Dat van die hartjes begrijp ik wel (hartendief!)
Fijn dat het goed met je schouder gaat, weer zin in dingen doen krijgen zegt veel. Groetjes Marijke

carina zei

Als je lijf niet mee wilt doen dat is erg lastig. Fijn dat je je gerust kon laten stellen bij de fysio. En heerlijk zon stadswandeling! Nou vandaag weer een fijne dag met misschien een paar steekjes groet carina

nelleke zei

Goedemorgen Wietske,

Hartjes zijn zeker mooi en nog handig ook...

gelijk heb je ...om voor advies naar de fisio te gaan voor advies.Ik ben benieuwd of er nog iets in die boom komt...bij ons op het plein staat een heel ander soort boom dan andere jaren, een leuke dikke boom met lange naalden en daar zit ook nog niks in..??

fijne dag en liefs

Nelleke

Marguerite zei

Fijn dat je weer een beetje in je gewone doen komt. Maar je weet het kalm aan doen hé!!
Hier in huis ook heel veel hartjes, ieder winkeldagje komt er wel eentje bij. Hahaha... Zelfs taart en koek bakken we in hartjesvormen.
Groetjes Marguerite

Françoise zei

Fijn dat er wat steekjes gezet kunnen worden en fijn dat de fysio dat goed vindt....(en dat gewoon om de hoek)

marga zei

Van hartjes kun je nooit genoeg krijgen. En ook zo lief om te maken en te geven.
Fijn dat het nu beter met je gaat alles heeft even tijd nodig om te herstellen.
Groeten
Marga

Klaske zei

Ze blijven leuk hé hartjes!!Fijne dag

Annie Kingma.Bonnema zei

Het gaat echt goed met je,en ook de goede woorden van de fycio.Hartjes zijn altijd mooi, en welkom.
Groetnis Annie

Annemarie zei

Heerlijk al die hartjes, hartverwarmend! Fijn dat het goed gaat en je weer wat steekjes kan en mag zetten. Wat leuk dat je in een koor zingt, heb even op de site gekeken, prachtig hoor. Ik kan zelf niet zingen maar luisteren naar muziek doe ik graag. Groetjes, Annemarie

Lida zei

Je bent weer op dreef! Fijn dat het zo goed gaat en wat gezellig al die hartjes! Leuk zoals jij ze hebt gebruikt en ik zie dat jij ook engeltjes hebt hangen! Succes met het concert, knuffel
Lida

Bernadette van Gils zei

fijn dat goed gaat met je schouder en wat zul je blij zijn dat de fysiotherapeut goed vind dat je weer wat steekjes zet.
hartjes zijn altijd leuk om te hebben, geven en krijgen
groetjes
Bernadette

yvonne zei

Pas goed op je zelf ,je gaat snel iets te veel doen .
Een extra controle is nooit erg natuurlijk .

Fijne dagen en een gezond 2013 yvonne

Anoniem zei

Harten en engelen van snoezige stofjes, wat zijn we toch gauw tevree...toch? Tot de volgende reactie, Jeanny (zonder)

Anoniem zei

Fijn Wietske om te lezen dat het zo goed gaat met je schouder! En volgens mij heb je je niet echt verveeld toen je wat minder mocht doen. Ik hoop je volgende week te zien in Helmond, ben benieuwd wat je ons laat zien. Groeten,
Gerda

ria vogelzang zei

Die hartjes..... geen wonder..... je bent zelf een hartje..... :)
Sterkte met je schouder! Knuf uit het Overijsselse....