zondag 9 december 2012

Kijken, kijken en nog eens kijken



Afgelopen week werd ik door Heleni geattendeerd op de mooie kerstshow van Intratuin.

Nou, ze had helemaal gelijk, het is een echte aanrader voor een half dagje uit.




Het begon al goed, ik vind dit al een heel bijzonder moment.

Maar dan kom je binnen en val je van de ene verbazing in de andere. Kijk mee en geniet vooral.












En dan kom je thuis en dan ligt al dit moois in de brievenbus. Gaat voorlopig even op de stapel: Wel kijken en voelen maar niets mee doen.



Zusje is haar roeping helemaal misgelopen, zij had bloemschikker moeten worden!



Fijne dag

groetjes

Wietske

11 opmerkingen:

Heleni zei

Wat leuk dat je bij Intra bent geweest Wietske.
Er is zoveel leuks te zien daar.
Heb je de barokke afdeling ook gezien? Of was er niet zo'n afdeling waar je geweest bent?
DAT is zo mooi.....met muziek van Vivaldi op de achtergrond. Ik ben in Duiven geweest, dat is wel een hele grote. Ik ga er vanuit dat alle grote Intra's zo'n barokke afdeling hebben.
Gaat 't een beetje met je?
Fijne zondag.

Sezoentje-Sonja zei

Heerlijk hè,dat gestruin door de intratuin, ik ging even met een vriendin en we kwamen vier uur later buiten :)
Ook wel een lange koffieklets gehouden hoor ;)
Wat heb je weer mooie spulletjes gekocht, lekker even verstandig on hold zetten, moeilijk hè!
Gewoon even op iets anders concentreren, dat mooie bloemstuk bijvoorbeeld, wauw!!!
Ik wens je een fijne zondag, ben zo blij dat ik je gezellige blog gevonden heb :)
liefs, Sonja

Lida zei

Jij dus ook! Wij zijn gisteren naar een ander tuincentrum geweest en hebben er heerlijk lopen genieten en zijn met wat plantjes en mos thuis gekomen, Intratuin had ik al gedaan en nu van de week weer een ander gaan bekijken, ik vind dat heerlijke uitstapjes! Gave pakketjes vooral dat van Lynette vind ik gaaf en je zus is echt origineel om zo de bol te gebruiken! Fijne zondag,
Lida

Rennie zei

Leuk zeg al die foto's. Nu is het net of ik er bij ben geweest! Heerlijk tijd toch deze Kersttijd!

Annelies zei

Heel leuk om te gaan kijken, doe ik zelf ook, maar voor mij hoeft het niet zo overdadig te zijn.

Annie Kingma.Bonnema zei

Goede morgen.
Dat was en leuk uitje zo even naar intra tuin.
Heb je dan ook zin om van die mooie dingen te kopen.
De stofjes in je brieven bus zien er mooi uit.
Groetnis Annie

Marguerite zei

De intra tuin in Lelystad gaan wij altijd in (plaspauze) als we naar de familie in de randstad gaan. Deze tijd van het jaar is dat zo genieten. Ook al die huisjes waar ze een hele stad van maken. Voor geen goud wil ik die dingen in huis maar zo in een tuincentrum vind ik het helemaal leuk.
Oh wat een leuk pakketje van Lynette heb je. Moet je van de zomer maar gaan maken. Dan is je schouder weer helemaal oké. Nu gewoon maar na kijken en genieten.
Groetjes Marguerite

carina zei

Prachtig om in de kerstsfeer te komen . Hoe verzinnen ze het allemaal, mooie fotos ook. Kunnen wij vanaf onze luie stoel ook genieten. En weer eens goed kijken hoe en wat ze hebben gestyled. Ik denk altijd ooh dt ga ik thuis ook doen maar dan weet ik niet meer hoe ze het precies hebben gedaan. En met jouw fotos kan je nog een keertje kijken:) en wat een leuke pakketjes heb je ontvangen, lynette helemaal top. Geef mij zon zus! Nou goede zondag nog groetjes carina

Ineke B zei

Prachtige foto's weer! Ben ik er ook een beetje geweest.

Die quiltpakketjes zijn zo mooi! Prachtig die rozenstofjes em Lynette zo mooi!

Je moet zuinig zijn op je zus, wat een prachtig bloemstuk! Geef haar maar de complimenten.

Hopelijk gaat het met jou weer een beetje beter.

Liefs, Ineke

Judith zei

Wat een heerlijke foto's en wat een gezellige middag. De post is ook niet verkeerd! Lekker aaien en straks weer lekker aan de slag. Geniet van je zondag.

nelleke zei

Ha lief mens,


Jullie intratuin lijkt veel op de onze, ik was er gisteren om een kerstboom te kopen...dit keer een boom voor buiten. Manlief word a.s. Vrijda geopereerd...dan komt het herstel....hier thuis ...dus er komt geen kerstboom in huis..maar wel een kerstbed....

Ik ben stil van die mooie stofjes....

en een groot compliment aan je zus voor het mooie stukje!

nu even je andere posten inlezen,


liefsss



Nelleke