dinsdag 9 juli 2013

Soms weet je......


Niet zo goed wat je nou het liefste doet:

Bloemen maken voor de Dancing Dollies.............


Ik heb alvast maar een paar gemaakt om te appliceren. Kan ik ze mooi meenemen vanavond als ik naar jongste toe ga om te kijken hoe mooi haar haar wordt op 6 september als ze trouwt.

Heb ik gelijk wat te doen want er is 1 ding wat een moeder niet moet doen:

Je ermee bemoeien!!!!!

Alleen maar kijken en genieten



Of borduren:


Ik hoorde bij toeval dat Francoise afgelopen zondag naar de open dag van Aurifil ging en ze bood aan om een paar grote klossen mee te nemen. Nou daar zeg ik geen nee tegen en dus met het boek onder de arm heeft ze kleuren gekozen die zo goed mogelijk overeenkomen met de quilt van Jane.

wat een heerlijkheden allemaal.
Alleen er naar kijken is
al een groot feest

Nog een beetje beige, grijs en roodtinten dan ben ik er wel

En deze kreeg ik van
haar cadeau

voor dit ene kleine blokje
Leuk he?

Ach, die  Saar, ondanks dat het haar gisteren iets te warm was buiten bleef ze strak bij mij in de buurt.


groetjes

Wietske

14 opmerkingen:

Françoise zei

Ach, gewoon van alles wat doen: dat geeft ook veel voldoening! Fijne dag en tot gauw maar weer.

Ineke B zei

Wat heb je veel mooie (grote) projecten. Prachtig allemaal! Ook de kleuren, vind ik erg mooi.

Kan ook zo genieten van het kijken naar draadjes en lapjes, alleen het kijken en heel soms in mijn handen nemen en stiekem aaien. :-)

Je bent er maar druk mee, gelukkig zijn het allemaal leuke dingen.

Heel veel plezier vanavond!

Liefs, Ineke

Anoniem zei

Mooie bloemen voor je Dollies en wat een mooie kleuren gebruik je voor je DJ.
Je boft maar dat Francoise het garen mee kon nemen.Heb nog nooit hiermee geborduurd.
Winnie,die sprekend op jouw Saar lijkt,ligt juist graag in de zon ondanks haar dikke vacht.
Grappig toch dat ze op elkaar lijken,terwijl ze van verschillend ras zijn-Winnie is een ras Manx.
geniet vandaag weer van het mooie weer en een gezellige dag morgen!
groetjes,Truus uit Drenthe

Annemarie zei

Prachtige klosjes garen, ik word steeds enthousiaster van de verhalen over je borduurwerk. Heb ik ook moeten leren, luisteren en me niet bemoeien met de bruiloft van zoonlief. Maar het is ondanks mijn "zorgen" allemaal goed gekomen en een prachtdag geworden. Fijne dag! Groetjes, Annemarie

Aangenaam verpozen met Joke zei

Heerlijk toch dat je zoveel leuke dingen hebt om uit te kiezen. Je bloemetjes zien er heel mooi uit en met de Jane ga je ook behoorlijk hard. De kleuren zijn prachtig. En vanavond gewoon lekker genieten bij je dochter. het wordt vast heel mooi.
Groeten, Joke

Anoniem zei

Wat een heerlijke doos met al die kleurtjes..
Je zou gewoon zin krijgen om te borduren :-)
Maar appliceren is ook heel erg leuk!!

Tot gauw,
Groet Mandy

wilma oud zei

Soms hebben we een luxe probleem als we niet kunnen kiezen tussen welk leuk werkje we nu weer zullen pakken. Veel plezier straks bij je dochter. Groetjes Wilma

Annie Kingma.Bonnema zei

Het borduurwerk is prachtig, o en die mooie bak met garen.
Wat fijn om al die mooie handwerken te kunnen beoefenen, toch.
Dan maar eens kiezen wat, en wel.
Geen zwaar probleem
Groetnis Annie

Lida zei

Veel plezier vandaag bij de kapper en met jouw steekjes, je Sjaan wordt geweldig, wat een hoop kleuren!
Groetjes
Lida

Saskia Smit zei

Je borduurwerk wordt schitterend. Misschien dat ik mijn mams kan overtuigen om hem ook te maken. Ze wil namelijk niet aan de stofjes, maar borduren is haar lust en leven..

Ineke Hulzebos zei

Beter niet mee bemoeien, je bent echt heel verstandig ;-) Je handwerkjes zien er allemaal prachtig uit!
Veel plezier bij de kapster!

Heleni zei

Oh die kleurtjes garen, helemaal geweldig Wietske. Je kunt lekker even vooruit.

Janny zei

Leuke bloemen heb je gemaakt!

Groetjes Janny

Evelyne zei

Wat een mooie bloemen!
En het doosje lijkt wel een snoepdoosje met die leuke kleuren.
Tja de keuze tussen borduren en quilten vind ik ook moeilijk, want ik vind het alle twee zo heerlijk om te doen.

lieve groetjes, Evelyne