zaterdag 13 juli 2013

Dromen en een give away


En terwijl boven mijn hoofd het glas versplinterd wordt


En onder mij het gebouw systematisch afgebroken 


En ik mijn deur nog nauwelijks uit kan


Droom ik verder over de toekomst..............

Op een plek waar niemand komen kan met sloophamers, zaagmachines en waterspuiten


Krijgen mijn meisjes hun vaste plek toegewezen


En borduur ik rustig door.......


En bedenk ik dat het tijd wordt voor een leuke give away want de slopers hebben onze lampen gered!!
Deze hingen in het veilinghuis toen het nog gebruikt werd en wij hadden gevraagd of we ze hebben mochten.

En kijk, daar liggen ze!!!!!!!!!

Zomaar in mijn toekomstige keuken


Als je het leuk vindt om mee te doen, raad dan hoeveel bollampen er liggen, en laat mij dit voor dinsdag weten.
(de halve lampen en de beige stoflamp tellen niet mee)

Mijn lief zal de trekking maandagavond gaan doen, dus jullie hebben even de tijd.


En diegene die wint kan dit mooie stofpakketje tegemoet zien

groetjes

Wietske

62 opmerkingen:

Anoniem zei

Goedemorgen Wietske,

Wat een leuke give away!
Natuurlijk doe ik mee.
Ik schat het op 6 lampen.

Groetjes,
Engelien

lia zei

Goeiemorgen. Ik zeg 7 lampen. Groeten Lia van den Brand

Anoniem zei

Wat een spannende tijd. Ik denk dat je winkel prachtig wordt met deze 7 lampen:)
Lieve groet, Petra Huydts

Noa zei

het is een hele klus zo maar het wordt ook wel iets moois
ik denk 8 lampen

Berna zei

Fijn dat er nog een plekje is waar je rustig kunt dromen.
Ik denk dat er 8 bollen liggen.
Fijn weekend.

Ineke van den Akker zei

Ik denk 6 bollen. Wat een leuk idee.
lieve groet,
Ineke

Wilma Kuin zei

Wat spannend!! Wat leuk om het zo allemaal te mogen volgen bij je,...
7 lampen uit het veilinghuis,..

maaike zei

Wietske, volgens mij 7 bollampen.
Fijn weekend met veel borduursteekjes of op je nieuwe naaimachine.
Maaike

Jeanny zei

Dam gok ik op 10 stuks!
Fijn weekend.

Wilma zei

Hoi Wietske, o wat is het lekker spannend allemaal. Laat je ver van te voren weten wanneer je precies opent? Dan kom ik die bollampen even natellen ;-)
Ik denk dat het er 7 zijn. Groetjes Wilma

Heleni zei

Wat een leuk raadseltje Wietske. Ik geloof dat er 7 liggen. Maar dat stapeltje stofjes is zó mooi, dat wil iedereen wel winnen.
En je terras is ook al om te smullen. Zo fris en vrolijk.
Fijne dag.

Anoniem zei

wat een leuke lampen,ik denk dat het er 9 zijn.
en wat een mooie stofjes zijn dat .

fijne dag ,
marleen

heleen zei

Ik gok op 7 lampen. Hetbwas een spannende tijd voor je. Succes!

Judith zei

Ik denk ook 7 lampen! Leuk hoor om weer meer over je winkel te lezen!

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat heerlijk dat je te midden van al het lawaai zo weg kan dromen met een werkje. Nu denk ik dat je dit lawaai ook beter kan verdragen, omdat het iets moois beloofd te worden. Het lijkt me leuk om mee te doen en ik wil op 4 lampen gokken.
Groeten, Joke

Anoniem zei

Hoihoi

Lees vaak Uw blog. echt erg leuk om te volgen, en ik kom ook zeker naar Den Bosch uw winkel bewonderen....
Denk dat er 6 lampen bollen liggen.....heel veel succes......

groetjes, Marjon

Jet en Zus zei

Ik gok op 8 stuks!

Kan haast niet wachten tot je opengaat, geniet zo van de plannetjes die je met ons deelt!

Groetjes Anita

Thea zei

Volgens mij zijn het er wel 12!

Thea

Annie K. zei

Dag Wietske,

Eerst wil ik even zeggen dat ik altijd met heel veel plezier je blog lees.
Je kan zo gezellig vertellen.
Ja, die lampen ik gok op 8.
Groetjes, Annie.

ria vogelzang zei

Wat lijkt me het een ramp om in zoveel lawaai te zitten...
Het maakt natuurlijk wel verschil dat je weet waar het naar toe gaat..... :) ....!
Heerlijk om zo'n plekje te hebben waar je heerlijk kunt dromen, tussen al die prachtige bloemen! Echt genieten!
En natuurlijk doe ik graag mee met je Give-away!! :)
Ik doe gewoon even gek: ik denk dat het er misschien wel 10 zijn....
Sterkte met de herrie..... Ze gaan toch niet door in het weekend?? 8(
Groetjes uit Ommen!

Bernadette van Gils zei

hallo Wietske
heerlijk dat je zo'n mooi plekje hebt om te dromen over je toekomst
ik gok dat er 9 bollampen liggen en kom zeker tellen als ze weer hangen
groetjes en fijne dromen dit weekend
Bernadette

Edith Bosma zei

Wat een mooie stofjes! Ik hoop dat het er acht zijn.... groetjes Edith

quiltvitrine zei

Mooi dat ze de lampen hebben bewaard voor je. Ik gok op 7 lampen.
gr. Renske.

Jeanneke zei

6 Bossche Boll(amp)en, daar gok ik op.
Groetjes,

Jeanneke.

Anoniem zei

Hoi Wietske,
Wat een kale oppervlakte wordt het; heerlijk om je hier te gaan uitleven met al jouw/jullie ideeën. Spannund !!!!Als er geen lamp "gesneuveld" is tijdens de sloop liggen er volgens mij minimaal 7 bolle lampen ?@!?@
Groetjes en fijn weekend,
Jeanny (zonder)
.

Anoniem zei

Ik ben bang dat ik ook op 7 lampen gok. Zijn vanmorgen (op weg naar de markt) nog even langs het gebouw gelopen en gezien dat er inderdaad flink gewerkt wordt. Veel sterkte met alle herrie in de komende tijd, maar het komt goed. Geniet van je (rustige?) weekend.
Mieke

Anoniem zei

OOH wat leuk dat ik ook een gok mag doen!
Ik denk dat het er 6 stuks zijn Wietsche!
Het zijn trouwens mooie stofjes die u weggeeft!
Groetjes
Christelle

Conny's-blog zei

Mooie lapjes dus doe mee hoor, denk dat er tien in de hoek liggen............liefs.Conny

Miranda zei

Ik ga voor de 6 lampen...what you see is what you get!

Carine zei

Hallo wietske prachtige stofjes nog een hele hoop werk voor de boeg , maar je droom komt wel uit. Ik denk dat het 6 bollen zijn . Groetjes Carine

Anoniem zei

Hallo Wietske,
Ik lees altijd graag je blog en kom zeker een keer kijken als je winkel klaar is. Weer een extra reden om een dagje Den Bosch te doen. Ik gok op 8 bollen.
Groetjes Regien B

Irene zei

Ik doe een gokje op 8 bollen.
Zijn dit ook het soort stofjes doe wilt gaan verkopen? Erg lieve lapjes.
Groetjes, Irene

Ineke Hulzebos zei

Wat fijn dat ze de bollen (lampen) netjes hebben bewaard, echt de moeite waard. Volgens mij zijn het er 9 . Het is te hopen dat ik het goed heb.
Fijn weekend

Anoniem zei

Hoi Wietske, ik volg je al een hele tijd en ben erg benieuwd naar je nieuwe winkel. Ik gok op 12 lampen. Succes met alles! Karin

Anny zei

Hier nog zo'n stille lezers... ik denk 7 lampen... Ben benieuwd hoe alles gaat worden en.. met een verbouwing in de buurt kun je maar beter even quilten of borduren... het werk komt later wel!

Annie Kingma.Bonnema zei

Hallo ik denk zo 9, is een gokje, ik tel 5 bollen, en er liggen nog een paar verborgen
Groetnis Annie

Anoniem zei

Hallo Wietske,
Ik wil ook graag een gokje wagen.
Ik ga voor 5 bollen.
Die heb ik geteld van op een van de foto's
van je nieuwe pand.
Groetjes Jet (van JetenZus).

Anoniem zei

Hallo Wietske,

Wat leuk dat je een eigen winkel gaat beginnen. Het zit zeker in de planning om langs te komen bij de winkel. Daar gaan we een leuke dag van maken. Geniet nu al van je blog dus reden te meer om een bezoek aan de winkel te brengen. Ik schat dat er 5 lampen liggen. Vind het leuk om een gokje te wagen. Je weet maar nooit.

m.vr.gr.
Connie V.

Anoniem zei

Tjonge Wietske wat een reacties!!!
Ben bijna de hele dag buiten geweest in de tuin en heerlijk geborduurd en gras gemaaid.
Nu zit ik alles te lezen en zie,dat de lampen gered zijn.Is er nog meer over van het veilinghuis? Het spreekt me wel aan-weet je of er huizen of inboedels werden geveild?
Volgens mij heb je 7 bolle en 2 halve lampen daar liggen.
Goede zondag!
groetjes,Truus uit Drenthe

Rennie zei

Hoi Wietske, wat leuk dat je ons zo bij je verbouwing betrekt. Ik tel 7 hele bollen. Veel plezier verder met plannen maken.

H Haan zei

hallo Wietske, ik denk dat het er 7 zijn. Wat een mooie bloemrijk plekje heb je daar. Succes verder met de verbouwing, groetjes

margaholla54 zei

hoihoi, ik denk dat er 8 bollen liggen, wel spannend

Anoniem zei

catharien 14 juli
Ik denk dat er 5 lampen liggen
Heel veel succes

Anoniem zei

Mooie lampen zullen zeker mooi staan in je winkel
Ik denk dat het er 6 zijn
Gr. Carolien

Anoniem zei

Ik denk dat er 9 hele bollen liggen.

gr

kreabea

connie aben zei

Ik denk dat er 6 bollen liggen.
Gr connie aben

connie aben zei

Ik denk dat er 6 bollen liggen.
Gr connie aben

Marja zei

Hallo Wietske, ik denk dat ik 6 bollen zie, maar ja, het is natuurlijk de vraag wat er niet te zien is. Veel succes met de winkel.
Groetjes, Marja

Mieke van Minnen-Kanis zei

Hallo Wietske, lees heel regelmatig je blog, met veel plezier. Ook dze weer. Leuk dat je aan de geborduurde dear jane bent begonnen. Ik heb de stof en de eerste borduurzij, het patroon geprint, maar ben nog niet gestart..... Ik schat dat er 7 lampen liggen. Groeten Mieke

Anoniem zei

Dag Wietske,
Ik doe een gok en ga voor 9 lampen.
Hoeveel het er ook zijn, ik ben blij als ze hangen en ik naar je winkel kan komen! Succes met alle voorbereidingen.

Hartelijke groet, Marie-Louise

wilma oud zei

Ik denk dat er 6 hele bollen liggen. Prachtige stofjes ga je verloten. Ik verheug me al op de winkel. Groetjes Wilma

Nelly Demmer zei

Dag Wietske,ik denk dat er7 lampen liggen in het hoekje
Groetjes van Nelly

marianne zei

wat een mooie give away.Ik ga voor 7 lampen, kom ze graag bekijken als het zover is met de winkel :-)

simone zei

Wat leuk, een give-away: ik doe mee. Ik waag een gokje met 8 lampen.

Anoniem zei

Ik doe graag mee aan de give-away, zulke mooie stofjes.
Ik denk dat er 7 lampen liggen.
Groetjes en een fijne dag,
Jetta

els b zei

Ik denk dat jij straks 7 Bossche bollen kunt(laten) ophangen. Leuk idee hoor, deze give away. Spannende tijd voor jou. Kom beslist een keertje kijken.

Anoniem zei

Hallo Wietske,

Ik lees met veel plezier je blog! Die lampen zijn erg mooi,ik denk dat er 7 lampen liggen.Ik kom ze graag bekijken als ze in de wunkel hangen.
Groetjes,

Saskia

Elza zei

12 vind ik een mooi getal ik zie er minder liggen maar misschien stiekum nog in een hoekje.
Groetjes ELza.

Unknown zei

Wietske, gezellig blog heb je, ik doe graag een poging, ik denk dat je 9 bollen hebt kunnen redden.

Groeten, Caroline

Anoniem zei

Hallo Wietske, hoop dat ik nog mee kan doen. Ik denk dat het er 7 zijn

Anoniem zei

Sorry Wietske ik drukte te snel dus bij deze de groetjes van Liesbeth V.

Anoniem zei

Hallo Wietske.
Ben ik nog op tijd?????
Ik denk 3 bollen.
gr. Mieke