maandag 15 juli 2013

Ons huis-jullie huis

Mam, mag ik zaterdag met de jongens een dagje in den Bosch komen? M. moet een dagje naar Leiden en ik heb niet zoveel zin om de hele dag alleen met Laurens en Valentijn in Maastricht te blijven.

Ik kom al vroeg

Dat is goed schat, maar wij hebben wel een eetafspraak die ik niet ga afzeggen dus je moet je in de loop van de middag maar redden.......



Mam, zullen wij middelste en de kids gezelschap houden als jullie weg moeten? We gaan wel iets leuks met hen doen.

Dat is goed en gezellig voor middelste want wij moeten om een uur of 3 wel weg naar onze eetafspraak.

We komen na de middag.

Mam, wij zijn nu onderweg vanuit Frankrijk met Fedde en we hebben nog niet gegeten. Zullen we toch maar even langs den Bosch rijden? Fedde moet ook nodig een schone luier.

Dat is goed schat maar wij moeten wel om 3 uur weg.

We zijn er rond de middag.

Tja en zo kan het gebeuren dat jouw kinderen in jouw huis zitten, 
en in jouw Bossche Broek wandelen.




Terwijl jij heerlijk zit te eten bij je familie.

De kindjes hebben mooie bloemen geplukt voor opa en oma, al hoorde ik later van middelste dat Laurens het wel een echte meisjes - bezigheid vond.



Gisteren hebben we even extra gepoetst, zomaar...........

 Ons nageslacht had nog iets te eten achtergelaten.


Als je rond de 60 bent, dan red je je al gauw.......


Gelukkig had ik gistermiddag nog even tijd om buiten te borduren.



En ik borduur zowaar in de ring. Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou doen.

Jullie kunnen vandaag nog een gokje wagen hoeveel lampen wij hebben kunnen redden uit het Veilinghuis, morgen maak ik de naam bekend wie het stofpakket heeft gewonnen.

groetjes

Wietske

10 opmerkingen:

Martine zei

Dit gebeurt hier ook nog wel eens . Zo gezellig, weer een vol huis.

Berna zei

Heerlijk toch dat dat allemaal kan. Poetsen neem je dan op de koop toe. Je Jane-borduurwerk wordt mooi!

Anoniem zei

Heel herkenbaar je verhaal maar het is heerlijk kinderen en kleinkinderen
Gr. Carolien

Lida zei

Gezellig dat de kinderen en kleinkinderen zo samen gezellig optrekken! Nu zo hebben ze toch de beste plek om elkaar te ontmoeten weer gevonden! Geniet van je steekjes, groetjes
Lida

Anoniem zei

Er gaat toch niks boven kinderen die graag bij Pa&Moe komen binnen vallen.En dan een mooi natuurruikertje achterlaten.
Deze week maar lekker buiten zitten en genieten van je bloemetjes en je borduurwerk.
Is Zusje al begonnen?
zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Annie Kingma.Bonnema zei

Ha Wietske, wat herkenbaar jou verhaaltje over de kinderen.
Mooi je borduurwerk.
Hoe groot word deze geborduurde Lap.?
Heel mooi vind ik het steeds al ik hem zie.
Groetnis Annie

Suuske zei

Je had je borduurwerk toch wel wat hoger weggelegd? Stel je voor dat 1 van de jongetjes zijn mond er mee zou poetsen ;-)
Het wordt wel schitterend hoor!

Ineke Hulzebos zei

Heel gezellig, je kinderen even komen aanwaaien. Hotel Mama ;-)

Rennie zei

Heerlijk toch als je kinderenzich zo vrij voelen thuis!

wilma oud zei

Ach ja, heel herkenbaar en leuk dat we hiervan kunnen en mogen genieten. Groetjes Wilma