dinsdag 16 juli 2013

De lampen - De uitslag


Afgelopen vrijdag hebben wij de lampen veilig kunnen stellen door ze mee te nemen naar huis.

Best wel een klusje.


Uiteraard waren ze ontzettend smerig.

Wij dachten dat ze van glas waren maar dat is niet zo. Dus hebben we nu mooi de tijd om ze van een nostalgische, romantische, brocante- achtige muts te voorzien.

Ik heb daar al wel een idee over.

En na een schoonmaak actie heeft mijn lief ze netjes in de gang neergelegd.


Er waren niet zo heel veel goede inzendingen, mijn lief heeft een willekeurige naam geprikt uit de lezers die op 8 lampen gegokt hebben.


En de winnaar is BERNA!!!!!!!!!!

Als jij je adresgegevens naar mij mailt stuur ik het mooie stofpakket op.

En de lampen?

Die liggen veilig opgeborgen in de opslag



Fijne dag

groetjes

Wietske

9 opmerkingen:

Berna zei

Hoor ik net via de wordfeut van Juud dat ik de winnaar ben. Wat leuk! Dank je wel. Ik mail je.

Bernadette van Gils zei

proficiat Berna met het winnen van de give away
groetjes
Bernadette

KijkDaarIs zei

Haha het is net of jullie roepen "Alle bollen verzamelen"....en dan hup de kast dicht!!...;0)
Fijne dag...

Anoniem zei

Berna gefeliciteerd met je pakketje!
Waar zijn de lampen dan van gemaakt als het geen glas is?
Je kunt er met glasverf een mooi quiltpatroon opmaken.Of met kralen een netje eromheen maken,of....
Leuk om iets met de lampen te gaan doen.
zonnige dag!
groetjes,Truus uit Drenthe

Lida zei

Gefeliciteerd Berna en jij succes met het maken van mutsen, groetjes
Lida

Annie Kingma.Bonnema zei

Leuk voor jou Berna gefeliciteerd,
Toch 8 dus, ik twijfelde nog, maar schreef 9
met de tijd zien we hoe mooi jullie de lampen decoreren.
Fijne dag
Groetnis Annie

Ineke Hulzebos zei

Gefeliciteerd Berna, toch 8 lampen, ook ik dacht 9, maar ja, het blijft altijd een gok.
Benieuwd hoe het straks wordt met de prachtige lampen!!!
Groetjes, Ineke

Wilma zei

Gefeliciteerd Berna!
Ik ga die lampen volgen hoor...
ben benieuwd wat je er mee gaat doen Wietske.
Groetjes
Wilma

Ineke van den Akker zei

Wat leuk! Van harte, Berna!