maandag 29 juli 2013

Gisteren


Er zitten natuurlijk heel veel voordelen aan vroeg wakker worden. Je hebt al veel geborduurd, (fouten zijn weer hersteld) als iedereen nog ligt te slapen maar wat vooral heel prettig is, is dat je vroeg op de fiets kunt stappen om ervoor te zorgen dat je je broodnodige beweging krijgt.

En dat is voor quilters heel belangrijk!


En onder het mom " je kunt het maar weer gehad hebben" waren wij gisteren al heel vroeg buiten


Schat, moet ik nog een ander shirt aan, vroeg mijn lief. Ik ben gewoon zomaar mijn bed uitgestapt. 


nou, zolang deze eenden

en deze hardloper

en vissers

Ons enige gezelschap zijn, hoef jij geen nette kleren aan. En douchen doen we straks wel.

wat een heerlijkheid
zo pal naast je voordeur


Iedere dag fietsen we langs dit bord en eigenlijk heb ik er een beetje een hekel aan. Jullie snappen wel waarom. Het gaat mij vooral om dat eerste woord...........

Wacht, ik ga eens even in het gras staan om er voor jullie een foto van te maken.


En dat doe ik dus echt nooit weer


Gelukkig is de natuur op ons eigen terras ook flink aanwezig, de druivenstruik loopt fantastisch uit. Voor de druiven zullen we tot volgend jaar moeten wachten.


En dit is mijn eerste bloem van de nieuwe rand. Het ziet er zo op de foto een beetje saai uit, maar dit blok wordt gecombineerd


Met deze, en daarna met nog een andere, dus straks als geheel zal het er mooi uitzien


Fijne dag

Sterkte en veel succes voor diegene die weer aan het werk moet/mag

Wietske

16 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat goed dat jullie iedere ochtend zo sportief ben. En wat ben ik nieuwsgierig naar je winkel. Heerlijk dat je ons zo op de hoogte houdt.

marga zei

Lijkt mij heerlijk zo vroeg in de natuur. Zullen manlief en ik dat ook eens doen? je hoort het nog wel. fijne dag.
Groeten
Marga

Anoniem zei

Jakkes die honden poep! Mooie foto's hoor! Fijne dag en liefs vanuit Spanje. Kus van Middelste.

Annie Kingma.Bonnema zei

Goede morgen
Wij fietsen dus elke avond, en ook de middag wel.
Gister een mooi tochtje lang een nieuw fietspad lang de Zwette.
Mooie foto's
Groetnis Annie

Berna zei

Heerlijk zo'n vroege fietstocht. Doen we veel te weinig. Misschien vandaag een wat latere?
Fijne dag.

Ineke B zei

Mooie foto's!

Goed voor de beweging en ook voor rust in je hoofd! Ieks, nu werd je ook nog gestraft, nu krijg je nog meer hekel aan dat bord :-)

Straks ook een rondje proberen, heb nu een elektrische fiets. Beter voor mijn lucht.

Ik vind je blokjes prachtig!

Fijne dag.

Liefs, Ineke

wilma oud zei

Oh wat goed van jullie, om de dag zo te starten en dan is het ook nog niet te warm. Brrr wat een pech met die schoen in het gras!!! Ja, ik denk ook dat die blokken bij elkaar heel mooi worden. Het zijn in ieder geval mooie kleurtjes. Fijne dag nog. Groetjes Wilma

sharon's shabby creations zei

Wat een goed start van de dag zeg!! Lekker is dat zo'n stuk fietsen jammer van het poep incident hahaha!! Je bloemen zijn weer fantastisch!!

Fijne dag veel liefs Sharon

Rozen van Papier zei

Nou jij bent al lekker fit 's morgens, wat een energie! Maar wel heerlijk rustig lijkt me 's morgens. Ik ben meer een avondmens en ga dan ook heel lang door 's avonds,
fijne week,

Janny

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat een goede gewoonte zo'n fietstocht 's morgens. Moet ik ook eens proberen.
Je blokkenrand zal vast mooi worden.
Groeten, Joke

Cisca zei

Dat doet mijn man ook altijd (bij goed weer), en inderdaad, dan heeft-ie het 'ook maar gehad'. Wat een prachtige omgeving trouwens, het is vast geen straf om daar te fietsen. Je moest wel boeten voor die foto, zeg, brrr... dat bord is vast om je te motiveren veel te fietsen.
En tot slot: mooie blokken!

Groetjes, Cisca

Sis Voorn zei

Maar.... je hebt volgend helemaal geen tijd meer om wijn te bottelen... ;)

Evelyne zei

Knap hoor zo sportief op de fiets te stappen. Ik ben een avond mens en niet zo'n erg vroege vogel.
Volgende keer de andere kant opkijken en niet naar het bord en vooral niet meer stoppen voor een foto!

Lieve groetjes, Evelyne

Coco zei

Slanke Boterbloem.... Je hebt die schoenen toch zeker ter plekke weggegooid?

Saskia Smit zei

Nu heeft de bloem helemaal een nare bijsmaak. Wel mooie blokjes.

Wilma zei

Goed idee, lijkt me heerlijk zo vroeg te gaan fietsen. Heb je daarna frisse energie om weer lekker met de lapjes en draadjes bezig te zijn.
(stom bord)

Groetjes
Wilma