donderdag 18 juli 2013

Mijn klein (e) zonen


Natuurlijk kun je een kindervakantie niet voorbij laten gaan zonder een ouderwets bezoekje-van-oma-alleen-aan de-kindjes.

Nee, dit keer niet oppassen, middelste heeft ook vakantie en dat maakt het natuurlijk extra feestelijk.
Ophalen van de trein, overal mee heen slepen, alles laten zien, het is net of je er voor het eerst komt.

kijk oma, mijn bed

en mijn speelgoed


Aangezien middelste op een appartement woont hadden we besloten om buiten de stad te gaan lunchen. Niet dat dat nou echt nodig is hoor, want ze hebben een dakterras zo groot als de kamer maar we wilden toch even genieten van het vakantiegevoel.




Nou, en dat kan in het Limburgse. Dit restaurant staat momenteel als 3e op de ranglijst van mooiste terrassen in Nederland. En dat op 5 minuten afstand van je huis.


Zouden ze hier nou meer honden
verwachten dan mensen?

heel even wachten

tot de pannenkoek arriveert

oma duw jij mij?

Eigenlijk mag jij hier niet
komen, ik mag hier nog
wel 6 jaar spelen

Ja, ja ik krijg een grote kleinzoon

het is maar goed dat opa er niet
is, hij keurt dit af

En als het allemaal dan echt iets te lang duurt mag Valentijn met oma's I-pad spelen 


En terwijl hij thuis nog een slaapje doet vermaken middelste en ik ons heerlijk met onze handwerken. Blijkbaar heb ik bij haar in ieder geval de genen doorgegeven,


En vermaakt Laurens zich prima met het maken van een tekening voor oma

zie je wel oma dat
het monsters zijn???????

Weer een dag met een gouden randje

Maar wel heel vermoeiend.........

groetjes
Wietske

15 opmerkingen:

Suuske zei

Nou dat ziet er gezellig uit. Wat een heerlijk terras zeg. Ik moest lachen om de foto met de drinkbakken, voor elk formaat wat wils!
Het terras van je dochter is ook niet gek, heerlijk met het handwerk erbij. Leuk dat middelste aan het haken is!

Jeanneke zei

Slavante blijft mooi, we komen er ook al jaren. Eerst een flinke wandeling, altijd even langs het huis van André Rieu, ha, ha, en dan de beloning op het terras!
Mijn DH heeft vorig jaar zelfs het terras vereeuwigd op een schilderij http://www.briex.eu/gallery/landscapes/landscapes.html
Groetjes!

KijkDaarIs zei

Wat fijn zo'n vakantiedagje...lekker genieten!!!
Voor vandaag ook een fijne dag!

Judith zei

Oma's horen natuurlijkmook kapot thuis te komen! Dan kunnen ze de volgende dag handwerkend bij komen!

Judith zei

Oma's horen natuurlijkmook kapot thuis te komen! Dan kunnen ze de volgende dag handwerkend bij komen!

Anoniem zei

Wat die genen voor het handwerken betreft; heel veel herkenning! Wat toch leuk!!
Ik heb heel wat afgehaakt toen de kinderen klein waren. Hele gordijnen/ valletjes voor de slaapkamers. Met Holly hobby meisjes, poezen autootjes. Wat toch leuk! En dan die kinderslaapkamer! Keurig. Het lijkt t.wike wel!
Lief hoor ziet er zo gezellig uit allemaal! Fijn dat jullie zon mooie dag hebben gehad.
Liefs zusje

Anoniem zei

Wat heerlijk zo'n dagje uit met kleinkinderen en dochter!!!
Helaas gebeurt dat hier niet veel-dus geniet van zulke dagen--je moet er toch wat voor over hebben! (lol)
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

maaike zei

Heerlijk, onze kleinzoon komt morgen een nachtje slapen. Wamt het Skutsjesillen beginy zaterdag in Grou.Dus morgenavond en zaterdag veel te bekijken.
Maaike

Annie Kingma.Bonnema zei

Heel fijn zo een dagje met de kleine Zonen.
geniet er van, voor je het weet zijn ze groot, en reizen ze rond de wereld, zoals het hier gaat.
Maar een berichtje krijgen we altijd
Gezellig samen handwerken met je middelste
Groetnis Annie

Ineke Hulzebos zei

Wat een gezellige blog, heerlijk om zo'n dagje te hebben met je kind/kleinkinderen.
Groetjes, Ineke

Rennie zei

Geniet van je vakantiegevoel!

Conny's-blog zei

vakantie gevoel kan niet missen met dit weertje, heerlijk genieten van je kleinkinderen..............liefs.Conny

Bears with a HEART zei

Dit klinkt als een gezellig dagje, leuk hoor.

Mooi borduurwerk ben je mee bezig.

En wat een plannen heb je, wat leuk allemaal.
Heel veel succes gewenst met alles wat hierbij komt kijken.

Evelyne zei

Ha, ha klinkt bekent dat het hartstikke leuk is met je kinderen en kleinkinderen, maar dat je echt wel voelt na zo'n dag dat je er geen 18 meer bent!!
Ik ben ondertussen nu 3 weken in de weer met kind en kleinkind, maar voel het nu wel hoor.
Maar straks als ze weg gaan is het huis zo leeg en stil.
Gelukkig is er dan weer tijd om even te handwerken.

Lieve groetjes, Evelyne

Hermie zei

zo herkenbaar, heel erg leuk, maar ook heel erg vermoeiend.Ik heb je blog gevonden en je staat nu ook bij mij op de blogrol.