maandag 8 juli 2013

Juli


Als het mooi weer is, is het een heerlijke maand.

mijn dagboek weer helemaal
bijgewerkt

Geen afspraken of bijna niet, lekker buiten zitten en doen waar je zin in hebt.

Ik heb voor de komende week een lege agenda dus tijd genoeg om met van alles bezig te zijn.
Alleen morgenavond word ik bij jongste verwacht, zij krijgt haar proefkapsel voor de bruiloft.

Ik verheug me er erg op om te zien wat de mogelijkheden zijn, en het lukt vast wel om voor jullie alvast een "tipje van de sluier op te lichten."

Gisteren hadden wij ook zo'n heerlijk dagje. Ik ben inmiddels begonnen aan de volgende rand van de Fabricwonderland

even het patroontje er bij

op 1 na zijn ze alle 8 klaar

Maar in deze rand komen nog 2x 8 sterren en daar heeft mijn lief zich gisteren mee bezig gehouden.
Omtrekken met paternoplaat en knippen blijven nog even lastig om te doen met mijn hand maar hij vindt het geen probleem en het gaat steeds beter, gelukkig.


En och, hij was toch aan het tekenen dus kon hij zich mooi bezig houden met ons logo, ook in power point is hij erg bedreven.

en, vinden jullie het wat?



 Uit het klosje komt de B en de Q ernaast maakt het bijna compleet. Helemaal tevreden zijn we nog niet, maar dat komt nog wel. We hebben immers tijd genoeg.

en ik schiet

al lekker op

Moet stiekem wel zeggen dat ik hier vanmorgen al om half 6 zat hoor, maar ik vrees dat dit verslavend werkt. Liesbeth had er voor gewaarschuwd...........


Fijne dag

groetjes

Wietske

19 opmerkingen:

Ieke zei

Wat een leuk logo-in-wording!

Coco zei

Ik verheug me op jouw Bosche Quiltwinkel en het logo natuurlijk.

Annelies zei

Leuk te lezen hoe je winkel langzamerhand body krijgt.

Quiltprinses zei

Je logo ziet er prachtig uit, mooi hoor! Knap voor iemand die niet in het vak zit.

Irene zei

Het gaat helemaal echt worden zo, he. Leuk logo!
Euhm, zomaar een vraagje, is er iets dat je lief niet kan? Stof uitrekenen, mallen knippen, patroon even opnieuw tekenen. Het enige wat we hem nog niet hebbebn zien doen is patchen.

Suuske zei

Ik geloof goed dat het verslavend is. Iedere keer een nieuw blokje borduren wat dan daarna ook meteen "af" is. En daarna lekker op naar de volgende.
Voordeel van de zomer dat het om half 6 al licht is!

Lida zei

Wow, wat mooi die sterren en wat een mooie hoek heb je geborduurd, echt te gek wordt het! Ik kijk met veel plezier naar jouw voortgang, stok achter de deur voor mij! Fijne dag
Lida

lia zei

hallo Wietstske Geweldig leuk allemaal ,gelukkig komt er weer een quiltwinkel in Den Bosch.Nu wil ik niet verevelend doen maar het is niet echt verstandig om je adres enz zo op je blog te zetten,ik hoop dat je me geen bemoeial vindt.

Wietskes Quilts zei

Hoi Lia,

Je wordt op je wenken bediend, misschien heb je wel gelijk. Maar ik denk dat heel veel mensen ons adres al wel weten hoor.
Maar je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn, dus.....

dank je wel
groetjes
Wietske

Anoniem zei

Hoi Wietske,
Ik vind je baby Jane (officiële naam las ik!) geweldig. Echt iets voor de etalage in een nieuw te openen quiltwinkel in Den Bosch :-), vind je niet? Na alle tijd die je erin gestoken hebt zou het een geweldig "pakketje" zijn voor de winkel. Met jouw enthousiasme, je lief achter je en de assistentie van zuslief is succes verzekerd. Ik kijk uit naar je gestage vorderingen op alle gebied.
Lieve quiltgroetjes,
Jeanny (zonder je-weet-wel)

Anoniem zei

Heerlijk even niets en alleen maar wat borduren en quilten en genieten van het buitenleven!
Het logo begint er al aardig op te lijken!LEUK!
veel plezier
groetjes,Truus uit Drenthe

Annemarie zei

Heerlijk zeg een handige man! Het logo is prachtig. Succes met het borduren! En geniet van je lege agenda, pas maar op want voor je het weet staat een week weer vol. Groetjes, Annemarie

Annelein zei

Fijn dat je zo geniet van de plaatjes... Dat doe ik weer bij jou en anderen...*Ü*...


Heerlijk hè, zo'n maatje... En je logo wordt prachtig!!!

yvonne zei

Je loga is prachtig!!!

Aangenaam verpozen met Joke zei

Je logo ziet er mooi en professioneel uit. Je gaat behoorlijk hard met Jane. En die verslaving, hebben we bijna allemaal wel eens last van. Maar het is niet gevaarlijk.
Fijne dag verder, Joke

Elza zei

Mooi logo en ja hoor half 6 al borduren dat doe ik niet.
Veel te vroeg maar wel lekker rustig natuurlijk.
Geniet van het mooie weer.

Wilma zei

Hoi Wietske,
Mooi sierlijk logo! heel fijntjes, leuk!
geniet van je week, lekker doen waar je zin in hebt.
Lieve groetjes
Wilma

Ineke Hulzebos zei

Ik vind het logo heel mooi worden, heel sierlijk. En je DJ wordt al langzaam aan wat meer, erg mooi!
Geniet van je vrije tijd!

wilma oud zei

Ik vind het logo nu al HEEL orgineel en mooi, maar ja, jullie hebben natuurlijk iets in je hoofd, en dat moet eruit