woensdag 10 juli 2013

Helaas.......


Nee dus, geen foto's van gisteravond van-het-kapsel-van-de-aanstaande-bruid.

Jullie zullen echt moeten wachten tot 6 september.

Volgens mij had jongste een beetje medelijden met mij, ik had de hele avond foto's zitten maken, maar "nee is nee"

En daar houd ik me gewoon aan

De zoektocht naar het
allermooiste kapsel is
begonnen

Ik vermaak me ondertussen
prima

tussendoor even een
tuininspectie

de poezen zijn zo ver mogelijk
weg gaan liggen



toch maar mooi weer
een bloemetje klaar

Heerlijk om dit soort sessies mee te maken, en neem van mij aan:

Ze wordt prachtig!!!!!!!!

Vandaag maar eens even wat anders gaan doen, Borduren is verslavend maar "het-de-hele-dag-in-dezelfde-houding-zitten"

Niet erg handig!

Fijne dag

groetjes

Wietske

14 opmerkingen:

Annelies zei

Ach, lang niet alles hoeft geblogd te worden. Lijkt me erg leuk om mee te mogen maken.

Anita - Vlijtige Handjes zei

Het is geweldig om ze bezig te zien hùn dag te maken. Hier is het nog één nachtje slapen en dan gaan we...... Trouwens ik heb ook een speciaal mapje op de pc wat nog niet voor publicatie is. Maar volgende week ga ik los!!!

Groetjes Anita
ps Wat een mooi bloemetje!

Berna zei

Ik heb er alle vertrouwen in dat het een mooie bruid wordt. Ben erg benieuwd naar de foto's na 6 september.
Fijne borduurdag

Annie Kingma.Bonnema zei

Gezellig blogje weer, en een mooi bloemetje gemaakt
Groetnis Annie

Elza zei

Het wordt vast prachtig, de bruid bedoel ik en natuurlijk ook je bloemetjes en niet steeds borduren hoor ook eens wat afwisselen.
Groetjes van een stijve hark van het fietsen.

Lida zei

Tuurlijk wordt ze prachtig, het is al een knappe dame en wat een schitterende bruid zal ze zijn! En jij bent lekker weer een blommetje verder en wissel maar vaak af, en vergeet niet een kussentje onder je elleboog te stoppen! Fijne dag
Lida

Anoniem zei

Je hebt in ieder geval een mooi bloemetje gemaakt.
En zou ze nog mooier worden dan mijn 'bruidje'??? Dat kan gewoon niet-zij was de mooiste!!!(lol)
Nu maar wachten tot 7 september-zucht.....
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Aangenaam verpozen met Joke zei

Je dochter had gelijk dat je het nog niet mocht laten zien. Jouw blog is zo populair, dat gelijk heel Nederland het dan ziet. Is er geen verrassing meer voor 6 september. Groeten, Joke

Bed, breakfast en quilts zei

goede dag 6 september; de trouwdag van mijn paps en mams! Veel plezier vast met de voorbereidingen

Wilma zei

Nou jij hebt je wel vermaakt! Leuk bloempje.
Waarom gingen die poezen eigenlijk zo ver weg? Haarlak?
Leuk hé?! jij weet het lekker wel. wij wachten 6 september af.
groetjes
Wilma

wilma oud zei

De stoffen van je bloemetje zijn wel heel erg mooi. Leuk he die voorbereidingen voor het huwelijk!

Ineke Hulzebos zei

Heel goed dat je dochter het nog niet wil laten zien, wij wachten wel hoor!!!
Je bloemetje is erg mooi geworden!
Groetjes en succes met alle voorbereidingen!

Wilma Kuin zei

Gewoon even wachten,... we zien de bruid vanzelf wel op je blog.//
Wat een mooi blommetje

Supergoof zei

Hoi Wietske, ik vind het wel heel erg leuk dat we zo bijna alles mee mogen maken. Het zijn mooie sfeerfoto's, jij hebt straks een prachtig fotoboek met 'alles' wat aan de trouwdag vooraf ging.
Fijne dag vandaag!
:o)