dinsdag 2 juli 2013

Rust



Het is een heerlijke tijd, die zomertijd. En och het mag iets warmer zijn, maar het hoeft niet.

Marleen en ik konden gisteren prima buiten zitten, zij was het huis een beetje ontvlucht omdat de houten vloeren opnieuw geschuurd en gelakt moeten worden en dus kwam ze een dagje bij mij op bezoek en kreeg ik adviezen en tips en luisterde ze naar mijn ervaringen van vorige week.

En we konden samen plannen maken.

Kijk onderin, Saartje!
doodstil voor dit
unieke fotomoment

Britt is niet echt geïnteresseerd
zij geniet van de zon

Ik ben met van alles bezig, maar vooral met kleine klusjes

hoeft pas in september klaar te zijn

En dat is voor de verandering ook erg leuk om te  doen.
Er moeten een aantal dingen echt afgemaakt worden waaronder het label en de tunnel van mijn basisquilt.


Hij/zij gaat naar de tentoonstelling die op 8 september gehouden wordt in Helmond bij Marleen.

Marleen heeft hem doorgequilt voor mij,
vandaar de co-productie


Dus, mocht je in de buurt zijn.............

en ook nog tijd en zin hebben........

moet je deze tentoonstelling

eigenlijk toch wel
gaan bezoeken


Fijne dag

groetjes

Wietske


10 opmerkingen:

Annelies zei

Leuk dat je quilt daar gaat hangen !

Willy zei

Mooie quilt en geslaagde co-productie.
Fijne dag,

Marguerite zei

Wat een super foto van Saartje en de vlinder.
Je quilt is ook heel mooi geworden. Leuk dat je je quilt op de tentoonstelling mag hangen.
Fijne dag het ziet er hier veelbelovend uit.
De zon schijnt en de temperatuur is al lekker.

Anoniem zei

He! Heb je Winnie stiekem meegenomen? Ze heeft net zo'n vlekje op haar koppie! Mooie foto van de vlinder op de cosmea.
Leuk dat je basisquilt daar mag hangen-jammer dat het allemaal zo ver weg is!
zonnige dag en geniet op je balkon! 'kGa de tuin weer in.
groetjes,Truus uit Drenthe

Elza zei

rustig doorgaan met af maken is er heel mooi weer voor.
Helaas is de tentoonstelling voor mij een beetje ver.
Fijne dag en groeten ELza.

carina zei

Leuk de tentoonstelling. Het weer is lekker dus mooi met je borduurtje naar buiten lijkt mij!!

Wilma Kuin zei

Mooi borduurtje zie ik ertussen!!

Lida zei

Genoten van een heerlijke dag en wat een schitterende co-productie! Groetjes
Lida

Saskia Smit zei

Leuk dat je mag hangen. Voelt speciaal. (Bij mij tenminste)

Annemarie zei

Ha Wietske, door de vakantie had ik je blog al een poosje niet gelezen. Daarom vanavond daar eens rustig voor gaan zitten. Heerlijk om al je aktiviteiten te volgen bij het starten van je eigen quiltwinkel. Las dat je ook in Staphorst bent geweest. De BOM op de foto (effen stoffen) ga ik ook maken. Succes met alles en een compliment voor het feit dat je ondanks alle drukte nog tijd en zin hebt om aan je eigen quiltprojecten te werken. Groetjes, Annemarie