vrijdag 12 april 2013

oranje boven.....



Stiekem raken we geloof ik allemaal wel een beetje in de ban van de troonswisseling.

Zusje zegt het met bloemen


Alleen maakt zij alles zelf

Ik zeg het ook met bloemen

Maar koop ze op de markt


Gisteravond liepen mijn lief en ik door V&D en zagen onderstaande mooie stillevens

De kroon voor onze nieuwe koning


roosjes voor de nieuwe
koningin

hartjes voor de
quiltsters

En tulpen voor ons allemaal

en overal is wel

iets van rood-wit-blauw
te vinden

mijn lief houdt erg van gedekte kleuren
en kon dus prima slagen

 Maar ik heb mij gistermiddag
buitensporig laten gaan zowel in kleur
als in aantallen
Nog even een kleine- up date van wat ik gedaan heb de afgelopen 2 dagen

Mijn dagboek

de eerste kroon op de Sweet Hearts.
Hij zit er bijna op, nog 7 te gaan
Dit is zo leuk om te doen

borduren  is ook weer heerlijk

Vanmiddag komen Laurens en Valentijn een paar nachtjes logeren. Na het avontuur in Leiden willen hun pappa en mamma heel graag een paar dagen in een hotel.

Morgen staat de Efteling op het programma. Gelukkig gaan jongste en schoonzoon mee om de heren goed in de gaten te houden.

In alle drukte morgenvroeg zal er waarschijnlijk geen tijd voor een blogje zijn.

Maar we maken het zondag goed, Laurens heeft gevraagd of hij verslag mag doen. Tenslotte wordt hij binnenkort al 6 jaar, dus dat kan hij al goed, zegt hij zelf.

Fijne dag en alvast een prettig weekend

groetjes

Wietske




17 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Wat een heerlijk verhaal heb je weer geschreven,...

Lida zei

Leuke foto´s van alle die leuke kleurtjes en wat heb je leuke en fleurige dingen voor jezelf gekocht, gaaf!
Veel plezier in de Efteling en natuurlijk met je steekjes, knuffel
Lida

carina zei

Mooi die bossenbloemen ook met kroon! Het is wel goed te zien waar je voorkeur naar uit gaat lekker bont in bloemen keuze en in stofjes! Hou ik ook van. En wat ziet de v&d en leuk uit zeg door jouw camera je hebt het goed gezien. Die chocolaatjes jammie ook alleen al voor het oog hoef je ze nog niet eens op te eten. Oh wat leuk dat je naar de efteling gaat. Mijn favorite park. De jongens zijn helaas al te groot en ik wil ze nog niet met kinderen opzadelen daar zijn te jong voor maar als het ooit zover is dan .... Arme kinderen dan moeten ze alle parken af met oma en opa!
Nou veel plezier de komende dagen we lezen het allemaal wel weer. Besos carina

Marguerite zei

Leuk dat we via jou blog kunnen zien hoe leuk V&D versierd is. Toen ik nog in Utrecht woonde gingen we ook altijd etalages kijken. Zo genieten. Bedankt.
Vrolijke bloemen heb jij op tafel staan.
Veel plezier op de Efteling. Het is te ver van hier vandaan. We zijn er nog nooit met de meiden geweest. Ik ben er zelf geweest toen we nog zwart-wit foto's maakte. Schandalig eigenlijk.
Groetjes Marguerite

nelleke zei

Lang leve de koning"ïn",

Leuk de efteling!!
alvast een hele fijn weekend,

liefs
Nelleke

Klaske zei

Geef mij maar de hartjes voor de quilters ;-))
Veel plezier in de efteling!

Sonja- Sezoentje zei

Als Belg heb ik geen 'last' van oranjegekte maar die hartjes , mmmmmmmmmmm, die zien er heerlijk uit hoor!
Wat leuk dat je twee bengeltjes komen, veel plezier morgen met hun samen, ik kijk al uit naar het verslagje van Laurens :)
Liefs, Sonja

Heleni zei

Wat een gezellig kleurrijk logje Wietske. Die bloemen van je zijn toch helemaal super. Ik kan me voorstellen dat je lief wel keus kon maken in die prachtige kleuren.
Leuk dat je met de kleintjes naar de Efteling gaat en verstandig dat je extra ogen en handen meeneemt......
Wow, wat is je borduurtje al leuk zeg. Lekker om ook weer eens te doen hè.

Fijn weekend.

Trudy zei

Tja, met dat mooie weer in het vooruitzicht moet je idd je kledingkast nódig aanvullen! Leuke kleurtjes!
Héél veel plezier morgen in de Efteling! En ook de rest van het weekend natuurlijk! Ben benieuwd naar het verslag, hihi!

Elza zei

Fijn weekend en veel plezier met je kleinkinderen.Heerlijk al die vrolijke kleuren.

Willy zei

Dat van je zus is mooi, maar jouw boeket van de markt mag er ook zijn. Ik zou ook meteen naar dat warenhuis willen, leuk al die spullen. Fijn dat je zelf ook goed geslaagd bent. Veel plezier morgen.

Anoniem zei

Terwijl ik je vrolijk gekleurde blog las,goot het hier van de regen-helemaal grijs en donker.Goed voor de tuin,zeggen we dan.
Veel plezier dit weekend met de kleinkinderen.
Heerlijk een verhaal van je kleinzoon!
groetjes,Truus uit Drenthe

Annerieke zei

Ik kijk al uit naar het verhaal van de 'razende reporter'.
Je hebt leuke projecten onder handen :)

Judith zei

Leuk he al dat rood wit blauw, Ik heb vandaag ook kronings-chocolaadjes gekocht. Te leuk. Je bos bloemen is echt prachtig, je kunt er wat van. Genniet van je weekend

Jet en Zus zei

Veel plezier morgen!!!

Lekker genieten met de kindjes!!!

Groetjes Anita

Conny's-blog zei

Wat een gezellig blogje heb je weer gemaakt, vanalles om van te genieten, leuk hoor. Enne veel plezier morgen in de efteling..............liefs.Conny

Martine zei

Zie het al. Ben veel te lang niet in de stad geweest.
Veel plezier met de kinders.