donderdag 25 april 2013

Beetje raar rommeldagje


Gisteren werd mijn lief

speciale vermelding op mijn
dagboek

Een paar jaar geleden was het nog ondenkbaar dat je boven je 60e aan het werk ging, maar mijn lief gaat/moet door tot zijn 65e.

Leuk of niet leuk, het is een gegeven en dus ving ik gisteren alle telefoontjes, kaarten, en een bezoekje van jongste op, waardoor er nauwelijks tijd was om een steek te zetten.

Jongste nam trouwens o.a. dit grappige cadeautje mee.


 Donald Duck is, net als wij allemaal, ook al in de ban van het naderende oranjefeest. Onderstaande foto stuurde Cissy mij toe gisteren.



Mijn lief heeft zijn afwezigheid gisteravond goed gemaakt want hij trakteerde mij op een etentje in de stad.



het is weer aspergetijd!!
 Ik heb mijn eerste hart gemaakt met freezerpaper. Dit gaat helemaal lukken

let niet op de ondergrond, dit is mijn
outfit die ik draag als ik niemand meer
verwacht 's- avonds

Ik had sommigen van jullie nog beloofd een foto te sturen van het speciale voetje om door te quilten op de naaimachine. Hier istie dan en hij doet het prima. Een nadeel: mijn lief moet hem er met de schroevendraaier aanzetten en afhalen en dat is natuurlijk wel lastig als hij de hele dag aan het werk is.


Fijne dag, geniet van de zon want morgen wordt het weer winters koud!!!!!

groetjes

Wietske

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van H. Wat wordt zo'n hart mooi met dat papier, dat is ook wel wat voor mij, want appliceren vind ik dus niet leuk. Kus, Liesbeth

Coco zei

Ik weet niet of de zon ons vandaag nog gaat verwennen. Het is heiig, grijzig afgewisseld met witte en donkere wolken en een waterig zonnetje.
Dit is het weer om achter mijn berninatje te kruipen en mijn deel 4 van de Mistery af te maken voordat deel 7 vandaag in de brievenbus valt.

Wilma Kuin zei

Gefeliciteerd!!
Oh heerlijk,.. asperges,....
mmmm,....

Lida zei

Leuke dag dus geweest, ondanks dat de jarige job werken was! En laat ik nu voor het eerst van mijn leven een Donald Duck hebben gekocht, juist hetzelfde exemplaar vind hem om te gieren! Nu dat hart ziet er prima uit en je dagboek hart trouwens ook, je gaat stug door zie ik, geweldig! Dat is dus een borduurvoetje wat je nu gebruikt, zal eens kijken of ik dat niet al heb! Een heel fijne dag met hopelijk nog wat zonnige steekjes en hopen dat die kou wegblijft! Dikke knuffel
Lida

Marguerite zei

Nog gefeliciteerd met je man. En ohhhh ik heb nog nooit asperges gegeten.... Erg hé!!
Vind het ook raar dat men tegenwoordig tot 67 door moet werken terwijl de jeugd niet aan de bak komt. Maar ja ze zullen het in Den Haag wel snappen, hoop ik.
Heb de Donald Duck nog niet gezien. Wat leuk dat je Willem-Alexander en Maxima er gewoon uithaalt.
Heb hier ook al wat oranje dingetjes neer gezet. Het is dit jaar toch wel heel speciaal.
Groetjes Marguerite

Conny's-blog zei

Gefeliciteerd met je mannetje en asperges jammie.
Die donald duck is echt geweldig zeg.............liefs.Conny

cobie zei

wat een leuk blog heb je toch,ik volg je al een tijdje en lees graag wat je zoal beleefd en doet,je bent best druk bezig.we wonen ook in de zelfde omgeving dus herken ik veel.en het leuke is mijn man werd gisteren ook 61.en moest ook gewoon werken.ga vooral door.
gr. cobie

Annelies zei

Nog van harte !
Het blok met koekjes en de koningswup zijn hier ook in huis.
Asperges heb ik al een paar keer gegeten. Ik ben daar zo dol op !

Aangenaam verpozen met Joke zei

Je rommeldagje had trouwens een heel leuk einde. Lekker asperges eten met je jarige man. Het eerste hartje is ook erg goed gelukt. Die oranjetrommel vind ik ook zo leuk. Vandaag maar even kijken of hij nog te koop is. Het is toch wel leuk om er dinsdag iets aan te doen.
Groeten, Joke

Françoise zei

Hoi Wietske,
Ik zou toch maar leren om zelf met de schroevendraaier aan de slag te gaan...dat moet voor ons moderne vrouwen toch wel te doen zijn? Je hartje ziet er mooi uit, ik ben benieuwd.

Anoniem zei

Je hart wordt mooi en ik gebruik ook altijd freezerpaper voor applicaties.Werkt mooi en precies.
Dat voetje is gewoon een stopvoetje-had je dat niet bij je naaimachine? Dat zit er bij mij standaard bij.
Heb je het hartje zelf gehaakt? Leuke kleuren.
Veel succes en doe rustig aan.
groetjes,Truus uit Drenthe

Saskia Smit zei

Komt er nu ook zon gehaakt kroontje in je dagboek? Zo ongemerkt ben ook jij met veel projecten bezig.

Nellie zei

Nog van harte gefeliciteerd en ik vind je harteje helemaal leuk en volgens mij heb je heerlijk gegeten toch wel heel lief van je man

Groetjes Nellie