donderdag 25 april 2013

Beetje raar rommeldagje


Gisteren werd mijn lief

speciale vermelding op mijn
dagboek

Een paar jaar geleden was het nog ondenkbaar dat je boven je 60e aan het werk ging, maar mijn lief gaat/moet door tot zijn 65e.

Leuk of niet leuk, het is een gegeven en dus ving ik gisteren alle telefoontjes, kaarten, en een bezoekje van jongste op, waardoor er nauwelijks tijd was om een steek te zetten.

Jongste nam trouwens o.a. dit grappige cadeautje mee.


 Donald Duck is, net als wij allemaal, ook al in de ban van het naderende oranjefeest. Onderstaande foto stuurde Cissy mij toe gisteren.



Mijn lief heeft zijn afwezigheid gisteravond goed gemaakt want hij trakteerde mij op een etentje in de stad.



het is weer aspergetijd!!
 Ik heb mijn eerste hart gemaakt met freezerpaper. Dit gaat helemaal lukken

let niet op de ondergrond, dit is mijn
outfit die ik draag als ik niemand meer
verwacht 's- avonds

Ik had sommigen van jullie nog beloofd een foto te sturen van het speciale voetje om door te quilten op de naaimachine. Hier istie dan en hij doet het prima. Een nadeel: mijn lief moet hem er met de schroevendraaier aanzetten en afhalen en dat is natuurlijk wel lastig als hij de hele dag aan het werk is.


Fijne dag, geniet van de zon want morgen wordt het weer winters koud!!!!!

groetjes

Wietske