dinsdag 16 april 2013

Moet je nou eens kijken


Zusje had/heeft iets te vieren en daarom had ze afgelopen zaterdag haar dochters, schoondochter en nog enkele genodigden meegevraagd naar


En zusje koos voor "dagje uit op de Lindehof" 



En wat daar allemaal mogelijk is aan leuks......

Echt alles kan daar, zowel met stof als met papier. Zusje had gekozen voor een middag inclusief high tea


wat een

ontzettend leuke

resultaten




en dit is echt

een gewone moderne
wc

Dit is zeker voor herhaling vatbaar aldus zusje. Ik had natuurlijk mee gemogen maar wij zaten immers in de Efteling. Een volgende keer dus graag!!!

Nu nog even een foto van mijn dagboek. Inmiddels zit de maand maart er ook aan genaaid. Ik heb hem even op het terras buiten gelegd.

och hij wordt toch zo mooi
deze maand zal er veel
oranje in komen

En, ik heb vernomen dat mijn basisquilt een Affo is, echt waar!!!!!
 Ik heb er een stukje van gezien.

Donderdag rijd ik naar Helmond om hem op te halen en zal ik Marleen eens even flink in de bloemetjes zetten.

Fijne dag

groetjes

Wietske

16 opmerkingen:

Lida zei

Wat leuk en wat een leuke dingen hebben ze gemaakt, vooral die gave naaimand! Daar wordt je toch meteen verliefd op! Je dagboek wordt schitterend en ja oranje zal niet kunnen ontbreken! Oh wat een leuke WC en wat gaaf die rij potten erboven op die plank! Maar nee, niet aan denken, de mijne is nu af!
Fijne dag, knuffel
Lida

Atelier Hartendief zei

Wat een leuk adresje! Je dagboekquilt wordt ook enig!
Groetjes Marijke

Wilma Kuin zei

Wat wordt je dagboekquilt al een plaatje!!

Wat zullen ze met veel plezier op het dagje terug kijken,..

GREETJE zei

Wat een leuke foto,s. We hebben het met veel plezier gedaan(Johanna en Greetje)
En de stemming zat er dan ook goed in. Ik hoop jullie nog eens vaker tegen te komen!

quilting Jeannet zei

Ja, het is een vreselijk leuke winkel, en niet onbelangrijk ( kom je niet overal tegen) de eigenaren zijn zo aardig en hartelijk) Ik ben er ook een keer geweest, zo vreselijk leuk!! Nog leuker dan de efteling (grapje)

Annelies zei

Wat ziet het er gezellig uit.
Ja, ik moet echt gaan snijden voor mijn tweede 365-dagen.

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat een gezellig feestje was dat. En ja het moet daar een eldorado zijn voor ons soort mensen. Wat een keuze om te maken. Het een nog leuker dan het andere. Jouw dagboekquilt wordt ook al mooi. Zo in zijn geheel, zie je de kleurverdeling ook mooi.
Fijne dag verder, Joke

Monica zei

Dit is vast een héél leuk feestje geweest, en wat zijn er mooie dingen gemaakt.
En spannend hè je eerste affo op te gaan halen!

Anoniem zei

Lieve zus, Wat heb je er weer een mooi verhaal van gemaakt! Erg leuk en niets teveel gezegd want het was inderdaad super! Een dag met een gouden randje!!
Alle lof aan Johanna en Greetje. 2 keien die, onder ons enthousiastelingen, de rust zelve bleven. Een heerlijk verwen dagje! Net een snoepwinkeltje waarin je te kust en te keur mocht kiezen!
"DE LINDEHOF" ga zo door! Bedankt ook namens de anderen! Annewike

Willy zei

Dat ziet er heel gezellig uit en al die mooie resultaten. Toch dacht ik even jou te zien op een foto, maar dat is natuurlijk je (tweeling?)zus. Fijne week,

Merian zei

Ziet er heel gezellig uit daar in Zalk, jammer dat het zo ver weg is.

groetjes Merian

Conny's-blog zei

Je hebt een gezellig uitje gemist, maar volgende keer beter. Maar die wc is schitterend zeg............liefs.Conny

Annie Kingma.Bonnema zei

Mooi hoor zo de maand maart voor het dagboek.
Zeker een heel mooi uitje van zusje.
Groetnis Annie

sharon's shabby creations zei

Hoi Wietske,

Wat een leuke dag daar zeg!!! Mooie creaties gemaakt zeg!!!

Veel liefs sharon

Sis Voorn zei

Oeioei, je hebt echt iets heel leuks gemist geloof ik...
Wat een leuke werkstukken hebben ze gemaakt !
Maar Efteling met de kleintjes is ook waardevol !

nelleke zei

Wat een leuke dingen heb ik voorbij zien komen Wietske..echt gaaf, maar jouw quilt word dus ook echt gaaf!
En dan die toilet!!!! ohhhh wat een idee!