dinsdag 2 april 2013

En, hoe was ons paasweekend?


Uiterst productief

Want we hebben opgeruimd, heel veel opgeruimd. Voor het eerst waren we met de feestdagen met z'n tweetjes en dat bood perspectief.

Aanleiding van onze opruim actie was het mooie speldenkussen dat ik vrijdag ontving van 



Ik besloot dat ik wat meer rose in de kamer wilde, maar dan ineens begint het geschuif en gedoe en voor je het weet zit je midden in de spullen die je eigenlijk wel wilt wegdoen, maar ook weer niet.



Deze doos blijft bewaart, de rest is afgevoerd.

Ik moet zeggen dat het weekend ons goed bevallen is, al is het natuurlijk ook gezellig als er kinderen langskomen.

Erg productief met steekjes ben ik dus ook niet geweest.

Mijn dagboek is bijgewerkt

en er is

een meisje bijgekomen

En mijn huiswerk is af

Het goeie nieuws is dat de kasten weer leeg zijn, er is nu weer veel ruimte en ik heb een aantal zoek geraakte patroontjes teruggevonden.

Helaas, mijn lief is al weer meer dan een uur weg en het was zo gezellig met z'n tweetjes.

Vandaag maar eens lekker genieten van alle ruimte in de kamer!


Fijne dag

groetjes

Wietske

21 opmerkingen:

susana zei

Geniet maar van de ruimte en de zon!
groetjes Susi

Heleni zei

Waar een speldenkussen al niet toe kan leiden. Dat moet een heerlijk gevoel zijn om zo lekker op te ruimen.
En ook nog huiswerk gemaakt, sjonge zeg.
En vandaag ga je genieten van je opgeruimde huis en.....de zon !!!

Marguerite zei

Soms moet het gewoon gedaan worden. Even lekker ruimen.
Alles weer door de vingers laten gaan. Genieten, dubben wat doen we er mee, toch maar weggooien....
Nu genieten van de ruimte maar helaas weten we deze lege plekken ook weer gauw te vullen.
Heerlijk de zon hier, groetjes,
Marguerite

Anoniem zei

Goed besteed weekend. Neem je de kinders straks mee? Françpise

KijkDaarIs zei

Zo herkenbaar..;0)
en een heerlijk gevoel hé alles weer een ander plekkie..lekker opgeruimd...staat mij nog te wachten....maar zo met het zonnetje begint het al lekker te kriebelen...
Fijne dag..
( ps het patroontje kun je bij Josephine bestellen...;0)..)

Jeanny zei

Kan me dat heel goed voorstellen. Heerlijk zo'n opruimweekend zo met zijn tweetjes....!
Geniet ervan.
Lieve groet.

Wilma Kuin zei

Heerlijk zo'n opruim weekend!!

Cisca zei

Hè, wat ziet dat er lekker lenteachtig uit, dat roze. En wat heerlijk dat er nu nog maar één doos over is, jammer, dat ik zo'n bewaarmens ben, dat zou nooit lukken bij mij.
Gezellig, zo'n weekend met z'n tweetjes, dat is af en toe ook best fijn!
Schattig, je meisje, en je huiswerkblokken zien er mooi uit!

Groetjes, Cisca

Willy zei

Wat een mooi roze speldenkussen al niet teweeg kan brengen. Toch fijn om af en toe opruiming te houden.
Leuk dat klauteren in de boom. Een mooi stel wordt het al.
Fijne dag,

Jet en Zus zei

Lekker opruimen, daar wordt je hoofd ook leeg van!
Ik ben nogal een bewaar Miep, maar dat zit nu wel netjes in dozen, 1 doos, dat zou ik echt niet kunnen hoor!
Petje af!
Groetjes Anita

Annie Kingma.Bonnema zei

Mooi spelden kussen, kreeg je.
En wat een goed gevoel opgeruimde kasten.
Ook wij waren gister samen, maar Zondag kwamen ze gezellig langs.
Fijne dag verder
Groetnis Annie

yvonne zei

dit moest ik ook eens doen!!!!
prachtig speldenkussentje!!

Aangenaam verpozen met Joke zei

Waar een speldenkussen niet toe leidt. Toch ook wel heerlijk om zo samen te rommelen en op te ruimen. En nu genieten van de metamorfose. Je hebt trouwens toch nog genoeg steekjes gedaan. Het ziet er weer goed uit.
Groeten, Joke

Sonja Meurs zei

Wat een mooi plekje heb je gecreëerd voor het speldenkussen, het is fijn om te zien dat de spulletjes die ik maakte zo mooi terechtkomen :)
Maar haha, het heeft je wel aan het werk gezet;)
Hier is de woonkamer leeg, er kan geschilderd worden, morgen, en dan....ga ik de boel ook eens omgooien en tussendoor worden er ook hier steekjes gezet hoor!
Liefs,Sonja

Lida zei

Wat een gaaf kussentje en ja dan wil je plots alles aanpakken, wel ik heb hoedendozen vol met poppen en andere dingen waar ik moeilijk afstand van kan doen en ik haal dan ook regelmatig alles weg en zet andere spullen neer, lekker wat aantoddelen, zalig toch! Knuffel
Lida

marga zei

Alles op z'n tijd. Met en zonder kinderen kan allebei gezellig zijn. Weet je ik hoorde eens zeggen kleinkinderen zijn net feestverlichting een feest als ze komen en een verlichting als ze weggaan.
En zo voel ik het ook ik vind het prachtig als ze komen en geniet en als ze weg zijn vind ik het ook weer heerlijk rustig. Ik ben natuurlijk ook wel een paar jaartjes ouder hihi.
Haast vergeten je bent wel met hele leuke dingen bezig.
Groeten
Marga

Conny's-blog zei

Wat een lief kussentje laat je zien. Ook al met de kamer bezig, hier is tie helemaal leeg, witten en muren sausen en beslissen wat wel en niet terug komt in de kamer, opruiming ook hier..............liefs.Conny

Saskia Smit zei

Een echte voorjaarsschoonmaak. En een leuke speldekussen. Ik ben dol op speldenkussens.

Bernadette van Gils zei

een mooi speldenkussen heb je gekregen en fijn dat het een lang weekend was, kon je lekker veel ruimen
je huiswerk ziet er weer mooi uit en de kamer komt vanzelf weer vol, ik ken dat namelijk. Je doet van alles weg om ruimte te maken en dan denk je : o wat leeg, daar zou dat of dat leuk staan en voor je het weet staat het weer vol.
Geniet van je rose in je kamer en van de zon
groetjes
Bernadette

nelleke zei

hoi hoi,

Wat is je meisje weer mooi geworden!

liefs
Nelleke

Sis Voorn zei

Volgens mij heb je het voorjaar geroken...opruimkoorts...
voelt geweldig als het klaar is !