dinsdag 9 april 2013

Ohhhh, jullie zijn gewoon nieuwsgierig?


En willen weten wat ik gekocht heb op de beurs?

Eigenlijk niet veel. Ik was het ook niet van plan. zeker geen stofjes en geen patronen.

Wel knopen en andere leuke dingen voor mijn dagboek.


Hier kom ik een groot gedeelte van het jaar wel mee door denk ik.

Vandaag een leerzaam dagje, ik ga proberen om te quilten met de naaimachine bij 

Natuurlijk kost zo'n dag enige voorbereiding maar ik heb mijn huiswerk goed gedaan.

een geschikt voetje, nieuwe naalden
en 2 sandwiches van 40x40

en zij gaat mee

Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat bevallen. Mijn lief heeft op de beurs een hoop professionele machines gezien, maar of "het ei van Columbus er nou tussen zat......."

Zusje is vorige week bij de De Frottende Freule geweest en behalve dat het een leuke winkel is hingen er hele mooie dingen.





Volgens haar is het zeer de moeite waard om er eens heen te gaan, maar dan moet je wel een beetje in de buurt van Schildwolde wonen.

Morgen laat ik jullie weten hoe de lessen van vandaag bevallen zijn.

groetjes
Wietske

21 opmerkingen:

Rina zei

Wat een leuke knoopjes heb je gekocht. Heb je er al een plan mee? Veel plezier vandaag met machinaal quilten.

Monica zei

Wietske, veel succes vandaag, het gaat vast lukken.
En wat heb jij leuke knoopjes gescored.

Lida zei

Ach je zusje de FF en wij de beurs, goed verdeeld toch! Je hebt hele leuke dingen gekocht en je dagboek wordt heel spectaculair! Succes met het machinaal quilten en daarna vooral veel oefenen! Knuffel
Lida

KijkDaarIs zei

Je hebt leuke dingen aangeschaft op de beurs!!!
Succes vandaag..;0)
Fijne dag

Nellie zei

wat een leuke dingen heb je gekocht heel veel plezier ermee

en veel plezier vandaag

Groetjes Nellie

Sonja- Sezoentje zei

Wauw, je knoopjes zijn prachtig, die dagboekquilt gaat vast heel erg mooi worden!
Veel plezier vandaag met het machinaal quilten,
liefs, Sonja

Kleine Vingers zei

Succes met het machinaal quilten. En ik ben het met je zusje eens de winkel van de Frottende Freule is de moeite waard. En er hangen hele mooie dingen.
Groetjes

Heleni zei

Wow, wat een leuke aankopen Wietske. Wat ben je sterk geweest om geen stof en patronen te kopen, knap van je hoor, hahaha.
Veel plezier vandaag.

Jeanny zei

Dat zijn leuke aankoopjes. Fijne dag vandaag!
Lieve groet

Annelies zei

Leuke aankopen ! Geniet vandaag.

Marguerite zei

Knap van je om de beurs te verlaten zonder stofjes te hebben gekocht. Hahaha.... Maar je knopen zijn helemaal te gek.
Heel veel succes vandaag met machinaal aan de gang te gaan. Tis ff wennen maar het komt vast helemaal goed.
Groetjes Marguerite

Annemarie zei

Succes Wietske vandaag op de les machinaal quilten! Groetjes, Annemarie

Annerieke zei

Suc6 met het machinaal quilten, als je machine meewerkt is het super :)
Je hebt prachtige aanschaffen gedaan voor je dagboek.

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat heb je prachtige knoopjes gekocht voor op de dagboek quilt. Dat is toch ook een mooie buit. Veel succes en plezier met de machinaal quiltles. Je hebt een prachtige machine. De quilts die je zus laat zien zijn ook prachtig. Helaas een beetje te ver uit te buurt om er binnen te wippen.
Groeten, Joke

Suuske zei

Haha Wietske, ik zag dat we gelijktijdig een reaktie achterlieten bij Gerda. Nou ja, jij was ietsjepietsje eerder.
Je aankopen zijn heel bescheiden en heel mooi. Knap dat je de stofjes hebt kunnen laten liggen, lukt mij niet.

Anoniem zei

Da's grappig... ik ben ook ooit bij de frottende freule geweest. Een heel leuk klein winkeltje met een mooie naam.
Haha... van plan om geen stofjes en patronen te kopen..jaja toch door de knieen gegaan vandaag :-)
Gezellig dat we een afspraak gemaakt hebben. Ik ga een lekkere lunch voor je maken.
Tot gauw.
Groet Mandy

Saskia Smit zei

wat een mooie hoeken heeft die quilt. Bij de knoopjes heb ik ook ataan kijken. Je kunt zeker nog even voort!

Elza zei

Wauw wat een leuke knoopjes en wat een plannen.
Succes vandaag. Groetjes ELza.

Judith zei

LLeuke knopen hoor waar jij je oog op hebt laten vallen. Dat komt wel goed met die quilt. De Freule ziet er ook schitterend uit, maar wat je zegt' Wel wat uit de buurt" Fijne avond en veel plezier bij Francoise

Sis Voorn zei

Bedankt voor de winkeltip !
Mooie aankopen ...

Annie Kingma.Bonnema zei

Leuke aankopen, mooi winkeltje, maar niet hier zo dicht bij.
Groetnis Annie