maandag 8 april 2013

Ga er maar eens rustig voor zitten want....


Wat kun je soms op 1 dag een hoop leuks beleven.

We, mijn lief en ik, waren al vroeg op de beurs en dat was prettig. Niet dat het er heel druk werd maar toch..

Uiteraard wilde ik eerst de huisjesquilts gaan bekijken van o.a.  Suus, Jeanneke en Francoise.



Suus: Met een beetje hulp hebben
we het dubbele huisje
kunnen vinden

Jeanneke

Francoise

Ze hingen er werkelijk prachtig bij, maar als je meer wilt zien en de eigenaren erbij raad ik je aan om op het blog van Jeanneke zelf te gaan kijken. Daar staan een hele hoop prachtige foto's.

Ik ben erg geïnteresseerd in de quilt
van Francoise, zij meer
 in de fotograaf.....


Maar er was meer te zien.


zomaar een paar

onderdelen

2 antieke quilts

van Dorry

Letten jullie even op de
tekst?????

Uiteraard ontbrak
Bep niet

Maar zij deed  boodschappen
bij de buurvrouw

Tja en dan:
De ontmoeting met 


Lida en Gerda

Wij gaan over een week of 5 een weekje (nou ja een volle week) quilten bij

Volgens mij gaat het helemaal lukken!

Ik heb natuurlijk nog een heel aantal mensen gezien en gesproken, maar dan wordt het blog veel te lang. Er is nog meer te vertellen want wij wilden natuurlijk onze kleine Fedde nog zien, dus wij reden door naar den Haag.

Zoals meestal:
meneer nog in
diepe rust

Het bed was te vol

Schoondochter was heerlijk buiten aan het genieten van het zonnetje. Sinds kort huren ze tijdelijk een benedenhuis en hebben ze een tuintje. Schoondochter werd erg blij van het mooie weer

wat een paar bakken violen
al niet kunnen doen

En zoonlief was aan het fietsen, wel 40 kilometer

herkenbaar beeld, dit deed
hij vroeger thuis
ook altijd. Ben benieuwd wie
ze opruimt. Ikke niet (meer)

he he even wakker worden
bij opa op schoot



Inmiddels stuurde middelste
het bewijs

dat ook in Limburg de zon scheen

En wij? Wij zijn na zo'n lange dag nog heerlijk de stad ingelopen, we hadden geen zin meer in koken.

lekker in het zonnetje


's-avonds laat vroeg ik aan mijn lief: en hoe vond je deze dag?


Hij vond het 

AFWISSELEND!!!

Fijne dag

groetjes

Wietske

24 opmerkingen:

carine zei

een heerlijke dag gehad, helaas heb ik Lida gemist,mijn Nederlandse vriendin... een schat van een vrouw. De beurs is voor jou ook geslaagd lees ik ook thuis heb je het naar je zin gehad . Nog een fijne zonnige week gewenst met heel veel steekjes. Groetjes uit Brugge en fijne quiltdagen gewenst bij Monica. Carine-Patchworkstarblogspot.com

Lida zei

Het was echt een fantastische dag, zo leuk om jullie te ontmoeten en ook te genieten van prachtige creaties en ook hier werd er ´s avonds niet gekookt maar lekker uit gegeten! Genieten toch!
Knuffel
Lida

Saskia Smit zei

En heb je echt alleen gekeken en zelf geen boodschappen gedaan?

KijkDaarIs zei

Wat een heerlijke dag heb je weer gehad....zeker afwisselend!!..;0)
Leuk al die huisjesquilts...kan zo toch nog wat mee genieten...;0)
Ennehh....blijf toch wel mijn dromen volgen hoor!!!...;0)
Fijne dag....

Sonja- Sezoentje zei

Wat een heerlijk verslagje van zo een mooie dag, het is even gewoon meegenieten van alles.
Kan geloven dat deze dag als 'afwisselend' betiteld wordt ;)
Ik blijf mijn dromen volgen maar ik vind dat mooie t-shirt wél supermooi!
Fijne maandag, liefs, Sonja

bep zei

Wietske wat een heerlijke drukke dag, maar je hebt van elke minuut genoten zo te zien, leuk om je weer even gesproken te hebben er was natuurlijk niet veel tijd voor,groetjes Bep

Annelies zei

Dat was een hele drukke, maar gezellige dag zo te lezen.

Wilma Kuin zei

Heerlijk verslag van een heerlijke dag,..

Supergoof zei

die laatste foto is het leukste, want wat kijkt jouw Lief lief naar Jou!
Fijne dag vandaag!

Annie Kingma.Bonnema zei

Wat een dag vol, en mooi je foto's
Groetnis Annie

Terray zei

Wat een stelletje schatten zijn jullie, zo knus samen op pad overal naar toe. Bewonder dat wel.....
Jullie genieten gewoon van het leven en zo hoort het toch ook!
Have fun

Groetjes
Tertia

Coco zei

"Afwisselend....." Mijn lief zou het gezegd kunnen hebben en eigenlijk hebben willen zeggen: " jeez wat een dag blij dat-ie voorbij is....."
Dank-je voor het meegenieten!

lia zei

Ja dat zag er heel gezellig uit en leuk dat je op QUILTVAKANTIE gaat en ja mijn man zou zeggen,Het ging wel.
Fijne maandag Groetjes Lia

sharon's shabby creations zei

Prachtige post!!! Erg mooie foto's ook en leuk eens je man te zien op de foto!!!

Veel liefs Sharon

Anoniem zei

Wat een gezellige drukke dag hebben jullie gehad!!! En nu uitgeteld bijkomen vandaag?
Nu heb je zoveel leuks laten zien(schitterend de t-shirt)maar kan me niet voorstellen,dat je niets gekocht hebt!
Op naar de volgende blog met je aankopen!!!
Zo,nu naar buiten om mi'jn 'landgoed' bij te werken.
gezellige en zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Suuske zei

Ja,het was een heerlijke dag.
Ben wel heel benieuwd naar je aankopen, krijgen we die morgen te zien?

Marguerite zei

Was zeker een afwisselende dag van jullie. Voor een ieder wat leuks.
Maar je laat helemaal niks zien van aankopen. Je maakt mij niet wijs dat je helemaal naar Rijswijk bent gegaan en met lege tassen naar huis bent gegaan.
Als ik manlief mee hebt zegt hij meestal koop het maar anders krijg je later spijt. Hij weet natuurlijk dat als ik het niet meeneem blijf zeuren en dan kan hij half Nederland doorreizen. Hahaha...
groetjes Marguerite

Aangenaam verpozen met Joke zei

Zo te lezen heb jij ook genoten. Dat kon trouwens bijna niet anders. Er was zoveel moois te zien. Leuk dat ik je toch even ontmoet heb. En voor jullie ging het feestje nog even verder. De kleinzoon weer zien en lekker uit eten. Ben jij al weer bijgekomen. Ik zit nog heerlijk na te genieten.
Groeten, Joke

marga zei

Heel fijn dat jullie zo genoten hebben.
Mooie dingen laat je zien.
Groeten
Marga

Klaske zei

Nou zo te zien heb je een fijne dag gehad, en ook nog onze Gerda ontmoet, dat word vast gezellig met deze dames in Frankrijk!

Judith zei

Wat een heerlijke dag! Je reisgenoten ontmoet, een heerlijke beurs, een mooie kleinzoon, schoenen die je mag laten liggen en een lekker dinertje met je man. ZALIG! Fijne avond.

Sis Voorn zei

Top weekend zo te zien ;-)

Annemarie zei

Wij lopen elkaar ook elke keer mis geloof ik. Zelf ben ik zaterdag naar de beurs geweest en toen ik zondag mijn quilt op kwam halen was je al weg. Ben ok wel benieuwd of je nog wat gekocht hebt... leuk zeg een quiltvakantie, spannend! Groetjes, Annemarie

Willy zei

Gezellig! Wat past er dan eigenlijk veel in zo'n dag.
Leuk verslag, groetjes.