dinsdag 23 april 2013

Kort blogje vandaag



Omdat ik straks een vroege trein neem naar Zutphen

Natuurlijk spreek ik zusje bijna iedere dag wel, maar we hebben elkaar al een paar weken niet gezien. En dat kan natuurlijk niet, zeker niet omdat ze komend weekend op vakantie gaat.

Dus reist zij vanuit Zwolle en ik vanuit Den Bosch en is Petra Prins ons gezamenlijke doel.

Daarom vandaag een paar mooie foto's die ze mij afgelopen weekend stuurde.


Zusje laat zich enorm inspireren door Nelleke





Anna, tot straks!


groetjes

Wietske

16 opmerkingen:

Annelies zei

Veel plezier !

Noa zei

Veel plezier misschien zie ik jullie nog

Bernadette van Gils zei

veel plezier en geniet bij Petra Prins
groetjes
Bernadette

Sonja- Sezoentje zei

Veel plezier samen , leuk om zo een mooi contact met elkaar te hebben. Veel plezier bij Petra,
liefs, Sonja

Marguerite zei

Ik ben altijd een heel klein beetje jaloers op jou. Dat jij zo'n goed contact hebt met je zus. Die dochters van mij kunnen namelijk helemaal niet met elkaar op trekken. Het is altijd ruzie. Ze hebben ook allebei totaal andere karakters.
Hoop dat het later wel net zo leuk word als wat jij nu hebt.
Heel veel plezier vandaag. Het zal wel een duur dagje worden. hahaha...
Groetjes Marguerite

Suuske zei

Gezellig, veel plezier saampjes!

nelleke zei

Hey meiden,

Voor jullie beide een superleuke dag gewenst! Leuke foto`s van het kamertje en krans. Jullie zijn een heerlijk creatieve familie.


liefs
Nelleke

Lida zei

Enige foto´s en wat een heerlijke dag om lekker stofjes te gaan aaien met je zusje! Veel plezier, knuffel
Lida

Else zei

Leuke foto's, fijne dag vandaag met zusje! Knuffel Else

Willy zei

Bij Nelleke is ook veel moois te zien, daar heeft je zus leuke ideeën opgedaan.
Jullie hebben een leuke ontmoetingsplek uitgezocht bij Petra P. Veel plezier vandaag. Groetjes,

Aangenaam verpozen met Joke zei

Nu ik dit schrijf ben je al lekker met je zus op pad. Veel plezier en je zal vast veel moois zien bij Petra Prins.
Groeten, Joke

Anoniem zei

Ben benieuwd!!! Veel plezier samen.

Groet Mandy

sylvia zei

inmiddels sla je je slag bij Petra, ik hoop op mooie aanwinsten!!!

Annie Kingma.Bonnema zei

Leuk uitje, zeker mooie aankoopjes gedaan vandaag.
Groetnis Annie

Saskia Smit zei

En nog mooie dingen gezien en gekocht?

Anoniem zei

Uitgeteld,platte portemonnee en een dikke puut met lapjes mee naar huis???
geniet maar lekker na!!!
groetjes,Truus uit Drenthe

ps heb mijn oudste zus al maanden niet gezien en de jongste sinds september niet--ben 'jaloers'---zielig he,maar we hebben wel contact hoor!(lol)