donderdag 4 april 2013

Leiden is niet meer in last


Gelukkig, het huis van middelste in Leiden is weer verkoop klaar.



Weten jullie het nog?

Het huis stond al een poosje te koop, zij (pappa en mamma van Laurens en Valentijn) zijn inmiddels naar Maastricht vertrokken. Op enig moment kregen ze een telefoontje dat er sprake zou zijn van wateroverlast, maar dit bleek de riolering te zijn, weliswaar buiten hun huis en buiten hun schuld, maar ze hadden wel alle ellende er van.

Het huis moest uit de verkoop, de verzekering kwam de schade opnemen en het hele huis moest worden gestript. Een lastige klus als je alles vanuit Maastricht moet regelen, en beiden behoorlijk lange werkdagen hebt.

Maar de boel is geschilderd, er liggen nieuwe vloeren in, het huis is weer spik en span en kan de verkoop weer in.

Nu maar hopen dat het snel verkocht wordt 

Prachtige witte vloeren

En alles professioneel gelegd


Zusje stuurde eergisteren een up date van haar hartjesquilt


Afgelopen weekend is ze naar Norg geweest en vond er een schattig popje



Uiteraard gaat ze zelf kleertjes maken, dus zusje heeft er een nieuwe missie bij.

Vandaag voor mij dubbel feest. Vanmiddag rijd ik eerst naar Helmond en ik heb begrepen van Marleen dat ze al met mijn basisquilt begonnen is met doorquilten. Ik ben toch zo benieuwd hoe het gaat worden.

Vanavond haal ik bij Francoise het nieuwe deel van de Sweet Hearts op, dus er is weer werk aan de winkel!!!

Morgen zal ik er een verslagje van maken.

Fijne dag
groetjes
Wietske


13 opmerkingen:

Lida zei

Wel dat was dus een heel goed bericht, nu maar hopen dat het snel verkocht wordt! En je zusje heeft echt een dotje op de kop getikt, ik heb een baby met hetzelfde kopje! ben heel benieuwd hoe zij deze gaat aankleden! Fijne dag, jij zult je niet vervelen! Knuffel
Lida

Bernadette van Gils zei

geweldig nieuws voor je kinderen en nu duimen dat snel verkocht wordt
wat een mooi popje heeft je zus gekocht, ben beneiuwd naar de neiuwe kleertjes hiervoor
jij bent maar druk met al die cursussen en bee's afgaan, veel plezier.
groetjes
Bernadette

Monica zei

Het huisje zoet er weer mooi uit, de koper is al geboren hoor, hij moet zich alleen nog even melden...
Leuk de rode hartjes, en spannend om te gaan zien hoe het doorquilten gaat
Zijn er delen van Sweet hearts? of heb ik iets gemist?

Marguerite zei

Als je naar uitstel van executie kijkt willen mensen alleen nog huizen die er spik en span uitzien. Nou dat ziet het van middelste. Dus ik hoop dat het nu gauw verkocht is.
Wat een lief popje heeft je zus gekocht. Ja. soms moet iets gewoon mee naar huis of je het wil of niet. Hahaha...
Ben benieuwd wat jij nu weer voor moois gaat maken. Ik merk iedere keer weer dat ik gewoon veel ste weinig tijd in een dag heb zitten.
Groetjes Marguerite

Wietskes Quilts zei

Hoi Monica,
Francoise is dit jaar met 2 projecten gestart, zij is de bedenker van de hartjesquilt, maar ze is ook de bedenker van een mysterie, genaamd Sweet Hearts, en daar doe ik al een paar maanden aan mee. Ik zal in een volgend blogje weer een keer een update geven van wat we al gedaan hebben. Iedere maand weer spannend dus wat er komt.
groetjes
Wietske

Aangenaam verpozen met Joke zei

Gelukkig is er alvast een zorg minder. Het huis ziet er nu puntgaaf uit. Dit moet zo toch aantrekkelijk zijn voor een koper. Wat een nostalgische pop heeft je zus gekocht. Ben benieuwd hoe ze die gaat aankleden. Veel plezier vandaag.
Groeten, Joke

Anoniem zei

Het huis is netjes geworden en hebben ze komend weekend ook open huis?
De hartjes van zusje zijn warm van kleur.Hier schiet het niet erg op met de quilterij.Het is een schat van een popje.Heeft deze winkel ook een poppedokter?
Je terras is gebruiksklaar en nu een wat meer aangenamere temperatuur en je kunt genieten.
'kHoop,dat je gisteren een gezellige visite had uit Haren.
groetjes,Truus uit Drenthe

marga zei

Ik ken het machteloze gevoel van een huis dat er perfect uitziet en het niet kunnen verkopen. Je hebt maar een koper nodig wordt er gezegd en dat is ook zo maar het maakt het probleem er niet kleiner op. Ik wens de kinderen heel veel succes want het ziet er inderdaad heel netjes en mooi uit.
Groeten
Marga

nelleke zei

Ha Wietske,

Leiden is hier dichtbij...en van witte vloeren ben ik helemaal weg...maar heb al een huis..anders...

Op de èèn of andere manier komt het popje me bekend voor..hihi..wat een schatje hè?

hopelijk lukt het snel met de verkoop van het huis en krijgt het popje mooie kleertjes.

liefs
Nelleke

Muts en meer...haken zei

Fijn dat het in Leiden weer is opgelost, nu nog rap verkopen, goed bezig met de quilts en de pop is goeie ouwe tijd, ....
Tineke

Trudy zei

Wat is dat toch vervelend he? Onze beide kinderen zitten ook al met die molensteen om hun nek.... Ik hoop voor hen dat de tijden gauw weer wat beter worden.
En wat een schattige dingen heeft je zusje weer gemaakt! Je boft maar met zo'n gelijkgestemde zus!
Groetjes!

carina zei

Fijn dat leiden geen lijden meer is nu nog verkocht dan is het helemaal opgelost.
Mooie hartjes en wat spannend dat je een quilt laat doorpitten!

Annie Kingma.Bonnema zei

Nu maar hopen, dat Leiden ook word verkocht, dat zou helemaal super zijn.
Leuk de hartjes van zusje
Groetnis Annie