zondag 14 april 2013

Ik ga naar de Efteling en ik neem mee......


Nou, het weekend bij opa en oma begon al weer lekker want Valentijn gaf onderweg over, en natuurlijk zat alles er onder. Gelukkig had mamma wel enige voorzorgsmaatregelen genomen en extra kleren bij zich, maar het kwam dus ook over mijn kleren heen en ook mijn tas zat er helemaal onder.
Mamma had oma onderweg gebeld en toen we aankwamen in den Bosch stond opa al met een emmer sop klaar en oma zette direct de wasmachine aan.


Niet getreurd zei oma en pappa en mamma gingen snel weg met als eindbestemming Amsterdam.
Nou, wij vermaakten ons natuurlijk wel bij opa en oma, met spelletjes, voorlezen en televisie kijken.






Gistermorgen was het dan zo ver, wij gingen naar de Efteling en jongste en schoonzoon gingen ook mee omdat opa en oma anders "handen tekort kwamen" zeiden ze.

Maar goed alles liep voorspoedig tot aan de Efteling toe, want toen bedacht opa ineens dat hij de kaartjes vergeten was en moest hij aan het loket dure kaartjes kopen. Nou jullie snappen wel dat hij hier erg van uit zijn hum was. Oma niet hoor. Die zei gewoon: "nou, makkelijk toch, de kaartjes zijn tot november geldig dus we gaan gewoon binnenkort weer!!!

Opa is altijd erg verbaasd over oma als ze zo reageert, maar goed, hij heeft zich er bij neergelegd en er verder ook niet meer moeilijk over gedaan.

Het was heerlijk in het park, volgens mij heeft de Efteling ook een beetje last van de recessie want oma zei dat ze het er nog nooit zo rustig heeft meegemaakt.




Eens kijken of het een
echte is



muis mag altijd mee

en een slaapje op zijn
tijd......


volgens mij was oma ook
behoorlijk uitgeteld

Gelukkig had Juut
nergens last van

en kon ik eindelijk eens even
een goed gesprek met mijn oma
hebben

Volgens mij bespreken ze de
details van de bruiloft
in september nog even


 Het was een heerlijke dag, en weten jullie wat?

Ik zou het zo weer doen!!!!!

Intussen vermaakten pappa en mamma zich prima in Amsterdam. Ze wilden eigenlijk naar het pas geopende museum, maar dan moesten ze meer dan een uur in de rij staan en inmiddels regende het daar. En dus besloten ze om Arabisch te gaan eten.



Dit schijnt het toetje geweest te zijn

En nu? Nu zijn we weer onderweg naar Maastricht. Pappa moet een beetje doorrijden want ik heb nog een feestje van een vriendje uit mijn klas vanmiddag. Jullie snappen het al, ik ben nog geen 6 jaar maar heb nu al een overvolle agenda.



doeg

 Laurens