vrijdag 31 augustus 2012

even meegenieten



Tjonge wat heb ik weer een hoop moois gezien gisteren. Om 10 uur was ik in Helmond, en daar viel ik met mijn neus in de boter
Hier hoef je eigenlijk niets bij te vertellen....

Ik zou zeggen, geniet mee van al dit moois








 De achterkant is minstens zo mooi als de voorkant


 Cissy is aan een nieuwe uitdaging begonnen, wel een hele moeilijke. Maar gelukkig, samen komen ze er wel uit.






Sjaan werkt overzichtelijk, alle kleurtjes zijn netjes weergegeven op een ondergrond zodat ze precies weet waar wat komt.




Lijkt me eigenlijk wel een heel handige methode.

Na de middag reed ik gelijk maar door naar Vught. Daar was het erg rustig, maar s'ochtends had het behoorlijk vol gezeten.
En ook daar weer de mooiste quilts, zoals deze gemaakt door Francoise zelf. Hij staat ook op haar eigen blog en voor verdere informatie kun je natuurlijk contact opnemen met haar.




Ook wel lekker als je maar met z'n tweetjes bent, heb je mooi alle ruimte zowel in werkplek als in aandacht. Ik blijf maar stoeien met de log cabin van de basiscursus. Deze manier van werken zal denk ik niet echt mijn favoriet worden. Laat mij maar appliceren, dat bevalt me beter. Maar ik zal het leren hoor, dat staat vast!

Ik heb bij Francoise nog wel een paar hele mooie lapjes gevonden voor mijn Dancing Dollies.




Stiekem ben ik al aan de 2e lap begonnen. De eerste schiet al aardig op met het opnaaien van de bloemen.

Thuisgekomen ben ik heerlijk in bed gekropen want gisteravond wachtte weer de eerste koorrepetitie in Eindhoven. Toch weer heerlijk om iedereen weer te zien en weer in een bepaald ritme te komen.

Morgen wil ik (zoals heel veel anderen) nog even naar Tilburg om lapjes te kopen, alvast voor de achterkant van mijn basisquilt. Als ik de diverse blogs moet geloven wordt het morgen een
echte " Meet and Greet" daar.

Gezellig dus!

groetjes

Wietske