maandag 30 september 2013

Nu ben ik er echt helemaal klaar mee


Afgelopen zaterdag konden wij alles in gereedheid brengen voor de thuiskomst van het verse bruidspaar.
Ze kwamen immers gisteren weer thuis

even het huis stofzuigen
en we hadden voor de
eerste dagen een
overlevingspakket
gemaakt

Ja hoor, groente, melk en kaas liggen al in de koelkast
en een bloemetje neergezet

Nee, helaas waren de bloemen die bezorgd waren door de bloemist niet meer in goeie staat. Er zaten een heel aantal tussen die al helemaal verlept waren, dus die konden we er niet meer neerzetten

en de poesjes

wachten geduldig tot
ze weer thuis zijn

We hadden sowieso een klus weekend want een van de zusjes kwam het logeerbed met aanverwante artikelen ophalen

En ondanks mijn waarschuwingen dat ze het niet in een personenauto zou kunnen vervoeren kwam ze toch met een autootje type koekblik........

Eigenwijs zusje


Dat zie je toch snel genoeg hè? Dat dit niet gaat


deze jongen paste er echt niet meer in

Maar niet getreurd. Wij moesten immers zondag toch naar Schiphol om het stel-nog in-de-wittebroodsweken-op-te-halen?
Nou dan rijden we toch via de carpoolplek in Arnhem, dichtbij waar het zusje woont?


Gelukkig, ze had nu een andere auto bij zich en met wat duwen en trekken paste het matras wel in deze auto


En na een warm afscheid vervolgde het zusje haar weg terug naar huis en reden wij door naar Schiphol. En nu hebben wij de logeerkamer leeg, zodat ons bed daar heen kan en zodat wij onze slaapkamer eerst een flinke opknapbeurt kunnen geven, want dat is wel nodig


We waren keurig op tijd op de luchthaven!


Om de kinderen welkom te heten en om ze veilig thuis te brengen


Ze hebben veel gezien, een heerlijke vakantie gehad, maar ze zijn erg blij dat ze weer thuis zijn zonder al die vermoeiende grote winkels, neon reclames, fast food restaurants en grote drukte.

Wij trouwens ook. Ik vond het lange weken!

Nu maar weer over tot de orde van de dag


En dat houdt in:
Vandaag gewoon weer aan de slag

En, heb ik nog iets handwerkerigs gedaan tussen alle bedrijven door?

Ja best wel veel, maar dat laat ik morgen zien want anders wordt dit blogje veel te lang.

Fijne dag

groetjes

Wietske

P.S
 dom dom dom, per ongeluk 1 druk op de knop en ik ben al mijn favoriete blogs kwijt rechts in de kantlijn.
Komt weer goed hoor, het duurt alleen even!!!!!!

14 opmerkingen:

Judith zei

Babbel jij maar rustig door hoor, vinden wij niet erg!

Rennie zei

Dus een goed besteed weekend. Fijne week.

Hermie zei

nou dat was een heel gezellig blogje om te lezen, leuk hoor

Marguerite zei

Heerlijk blogje weer. En ja soms denken we dat er meer in een auto kan hoor!
Heb jaren terug, oudste zat nog in de maxi-cosi, bij de Praxis op het parkeerterrein staan wachten. We hadden een Suzuki Alto en een meidenkast gekocht. Dat moest samen met ons prima passen dachten we. Manlief is toen maar eerst alleen met de kast naar huis gereden en heeft ons later weer opgehaald.
Fijn dat iedereen weer bij je in de buurt is. Vol met verhalen maar die zijn lekker alleen voor jou bestemd.
Groetjes Marguerite

KijkDaarIs zei

Haha dat zie je bij Ikea ook zo vaak gebeuren...een kastje of bankje kopen en dan past het niet in de auto...;0)
Fijn dat het kersverse paar weer terug is......( geeft ook weer rust hé..)..;0)
Succes met de slaapkamer....dat staat hier ook nog op de to do lijst...;0)
Fijne dag..

Annelies zei

Weer over tot de orde van de dag.

Floor zei

"Ik ben er helemaal klaar mee"... dat klonk me een beetje in de oren alsof je het helemaal gehad hebt met alles.
Gelukkig is dat niet zo.
Lekker genieten dan ze weer veilig thuis zijn, dat willen ouders toch het liefst niet?
Een druk op de knop en je bent al je blogs kwijt?
Oeps, gaat dat zo makkelijk?

Wietskes Quilts zei

Nee hoor, ik ben zo onwijs blij dat ze er weer zijn, maar ook de zorg voor de poesjes is best lastig...... en daarom is het fijn dat ze dat nu zelf weer overnemen, maar natuurlijk hebben we het met liefde gedaan.

En ja, ik wilde een blog bijplaatsen en heb waarschijnlijk op de verkeerde knop gedrukt. Alles was weg. Nu maar hopen dat alles er weer staat, ik ben er zeker meer dan een uur mee bezig geweest.
groetjes
Wietske

Evelyne zei

Fijn dat de kinderen heelhuids thuis zijn dat geeft weer rust! Ik zag op je vorige logje dat je een blok moest uithalen. Ik had gisteren ook zo'n dag dat meer achteruit zat te borduren dan vooruit! Het is mijn ook een keertje gebeurd dat ik al mijn blogs kwijt was, dat was wel even paniek.
Fijn dat je Françoise als juf altijd bij de hand hebt.
Succes met je slaapkamer.
Fijne dag en groetjes, Evelyne

Anoniem zei

Gelukkig je kuikens weer heelhuids terug op hun eigen nest.
Nu verder met de andere dingen die moeten/gaan gebeuren.Vergeet niet te genieten van de zon!
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Else zei

Fijn dat het bruidspaar weer thuis is, nu kan het klussen beginnen! Heel veel suc6 ermee het gaat vast heel mooi worden. En ondertussen tijd voor wat steekjes alhoewel ik zie dat je de hele rechterkant van je blog moet terugzoeken. Hoe dan ook fijne week, knuffel Else

Else zei

oeps dat is linkerkant, ben nooit de weg kwijt maar vraag me niet naar links of rechts (oeps)

Lida zei

Drukke dagen dus, succes met klussen
Lida

marga zei

Kan mij voorstellen dat je er even klaar mee bent. Even afstand nemen en tijd en rust voor jezelf kan een mens goed doen en heb je soms ook nodig.
Dus veel tijd voor jezelf de komende week en veel plezier.
Groeten
Marga