dinsdag 1 oktober 2013

Ik ga het gewoon proberen



Ja, gewoon even een paar dagen niet bloggen, niet lezen, geen berichtjes beantwoorden, niet op FB kijken, helemaal niets.......

Ik weet nou al wel dat dat natuurlijk niet gaat lukken, maar proberen kan altijd toch?

Maar eerst had ik jullie nog mijn resultaten van de afgelopen dagen beloofd want er is best het een en ander gebeurd op handwerkgebied.

de smalle rand zit er aan

en ook de volgende
bloemenrand

Ik ben alleen wel bang dat mijn leidinggevende dit gaat afkeuren want er zit veel ruimte tussen, het lijkt net of de rand te groot is. Morgen zie ik haar dus ik wacht het even af.

mijn dagboek weer
helemaal bijgewerkt

met de nadruk op
de bruiloft natuurlijk

het derde deel van de
Dancing Dollies zit er helemaal op
geappliceerd

En het eerste deel is bijna doorgequilt. Ik begin er van te genieten om dit 's avonds te doen. Voor mij helemaal nieuw en o zo leuk.


Heerlijk warm op schoot en ongemerkt, zo bij de TV schiet je mooi op. En ik hoef me niet te bekommeren om de netheid aan de achterkant want mijn dagboek komt er straks tegenaan

op de open plekken
komen hartjes

Zoals ik al zei: ik ga het proberen, maar
of het lukt........

Wat ga ik dan doen?

Nou, ik wil eens wat extra doen in huis, ramen wassen bijvoorbeeld want dat doe ik niet zo vaak. En gisteren zat ik in de voorkamer en keek ik naar buiten, de zon scheen fel en wat zag ik?

Niet zo veel eigenlijk.
De hoogste tijd dus....

Ik kom echt wel weer

groetjes

Wietske

14 opmerkingen:

Sonja- Sezoentje zei

Oh Wietske, herkenbaar.....ik heb het zelf geprobeerd maar kan het bloggen echt niet missen. Wel doe ik af en toe een pc-loze dag maar 's avonds mag ik van mezelf wél een uurtje bloggen. Lekker lezen en niet reageren , want tja, daar heb je op een uur geen tijd voor :)
Werkt goed hoor, voor eventjes, veel succes,
liefs, Sonja

Marguerite zei

Oh wat doe je jezelf aan! Hahaha.. Ben benieuwd of het je gaat lukken.
Vind het zelf wel lekker, gewoon even gluren bij andere blogs, als ik een kopje thee drink. Ja, meestal is de thee koud voor ik er aan ga beginnen.
Tot over een paar daagjes en dat jou huis dan helemaal spik en span is.
Je quilt wordt super!
Groetjes Marguerite

Anoniem zei

Toch nog wel appen hé :-)

Lekker hé zo'n warm quiltje op schoot....

Groet Mandy

Hermie zei

en als het niet lukt is er ook geen man overboord. Succes met poetsen

M Verheij zei

Wietske,veel succes.Maar je kan je volgers niet te lang laten wachten hoor.Ik zal het ontzettend missen.
Maaike

Suuske zei

Ik doe mee aan de D'rUitdaging. Een maand lang iedere dag een opdracht met als doel een hele berg overbodige zooi je huis uit te werken. Waarschijnlijk heb ik dus helemaal geen tijd voor de computer. ;-)

Elza zei

Wauw wat mooi allemaal en succes verder.

Floor zei

Doe niet met je mee hoor.. geen blogs lezen... ben veel te nieuwsgierig.
Ben ook benieuwd of het jou lukt.
Gewoon die ramen zemen en dan morgen weer blogs lezen toch? :-)
Je ronde quilt wordt mooi, maar inderdaad lijkt die buitenste rand iets te wijd.
Lijkt me ook zo moeilijk om het goed rond te krijgen.
Wordt hij uiteindelijk wel vierkant of blijft het een ronde quilt?
Lekker genieten vanavond met de Dolly's op je schoot.

Anoniem zei

Je ronde quilt is mooi--misschien als je de naadjes van de blokken iets innaait,dat het dan weer strak zit.En anders wordt het tijdens het doorpitten vaak verdoezeld-succes.
Sterkte met je plan-ben altijd veel te nieuwsgierig naar de verhalen,dus voor mij geen blogloze dag!
zonnige dag!
groetjes,Truus uit Drenthe

Saskia Smit zei

Een FBpauze lukt me wel, maar geen blogjes lezen is wel lastig.

Judith zei

het is een mooi voornemen...eentje die vaak ten onder gaat haha! maar: succes met poetsen! mooie ronde quilt :0) het lijkt me best moeilijk, op zo'n formaat...knap hoor!

Ineke Hulzebos zei

Ik herken het wel, zo heb ik ook vaak dat ik zo veel wil doen, maar ja...het komt wel. In ieder geval dit weekend heel weinig op internet gekeken, heerlijk uitgewaaid op eiland Terschelling!

Succes!

Marjan zei

Wat laat je weer prachtige dingen zien... En ja, die klusjes in huis, die willen wel eens heel hard roepen om aandacht... Nou vooruit: even dan! En dan snoeren we ze weer gauw de mond met een borduur- of quiltwerkje. Toch?

Babette zei

Wauw, mooi!!! Ik kan er een heel verhaal aan wijden, maar eigenlijk zegt dat dus al alles ;-)