maandag 9 september 2013

Omslag

Ik vind het altijd lastig om mijn draai weer te vinden na zulke heerlijke dagen.

Je zit dan in een soort 2 ledig gevoel van: Jammer dat alle festiviteiten achter de rug zijn, maar ook blij dat er niets meer geregeld hoeft te worden, hoe het weer is, of de kleding in orde is en of het allemaal wel goed verloopt.

Dat hoeft nu allemaal niet meer

Maar zo'n dag als gisteren is een lastige en ik had zelfs geen zin in handwerken.

Maar dan is er mijn dagboek


En ben ik heerlijk een poosje aan het prutsen geweest 
om mijn hoofd leeg te maken


Om aan 6 september een leuke invulling te geven


Ook het weer is omgeslagen, het wordt vandaag dus niet buiten zitten. Wij hebben zopas ons dekbed weer herontdekt, hij ligt er weer op want het was koud vannacht.

Gisteren zag ik tot mijn plezier dat ik de 200.000 bezoekers op mijn blog gepasseerd ben. 


Ik ben daar reuze blij mee want jullie vinden de verhaaltjes denk ik leuk.
Vorig jaar 1 juni ben ik begonnen met bloggen en nu?????

Ruim een jaar later!!!!!

Ik wil jullie daarom ontzettend bedanken voor al het meeleven en meelezen.

Ik blijf jullie dus op de hoogte houden van ons wel en wee en daarbij hoort binnenkort weer nieuws over de winkel. Op 20 september is er weer overleg en dan hopen wij toch eindelijk meer duidelijkheid te krijgen hoe het nu verder gaat lopen. Wat in ieder geval wel vaststaat is, dat er meer archeologisch onderzoek verricht moet worden dan in eerste instantie werd gedacht, maar ik hoop toch dat de verbouwing van de winkel los geregeld zal kunnen worden van de bouw van de gymzaal.

Morgen laat ik jullie mooie foto's zien van het open huis bij Marleen in Helmond.

Nu nog 1 foto van de bruid. Ze gooit hier haar boeket naar de wachtende dames achter haar, en je had het moeten zien.......

er stonden er wel 10



Fijne dag allemaal

groetjes

Wietske


22 opmerkingen:

bep zei

Gewoon even laten nasudderen Wietske en je bent enorm populair met je blog, het is steeds gezellig om te lezen,
Bep

marion zei

ik geniet enorm van je verhaaltjes........en geniet nog even lekker na

Annelies zei

Geniet nog maar even na !!

Home and Lifestyle zei

Hoi Wietske,

Bedankt voor je lieve woorden, leuk te horen dat je zo van mijn blog kunt genieten. Je opmerking herken ik, ik heb het eerder gehoord, maar foto's worden zo vaak misbruikt en dat is de enige reden. Een hele tijd geleden kwam ik zelfs mijn foto's bij iemand in een kaartenwebshop tegen, ze gebruikte mijn foto's voor verkoop...zonder dat ik het wist. Op deze manier probeer ik dat dus enigszins tegen te gaan.

Ik lees dat je dochter getrouwd is, wat gaaf! Dat lijkt mij heel bijzonder hoor! En nu zijn ze naar Amerika...ohhh, wat zou ik die kant weer graag op gaan. Ik hoop dat ze daar een geweldige vakantie zullen hebben!

Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

M Verheij zei

Wat zag ze er mooi uit.
Maaike

Wilma Kuin zei

Wat een prachtige bruid! Ik lees erg graag je verhaaltjes,..

Rennie zei

Geniet gewoon nog lekker een poosje na. Zulke dagen komen niet vaak voor in iemands leven.

Heleni zei

Oh wat is je dochter een mooi meisje Wietske.
Ik kan me voorstellen dat je wel even op gang moet komen na zo'n heerlijk feest.
Jeetje wat heb je veel 'aanhang' zeg. Heerlijk dat je blog zo goed gelezen wordt.
Ik was er al bang voor, dat het bodemonderzoek nog wel iets langer kon gaan duren. Dat valt altijd tegen. Ik hoop dat je snel verder kunt met je plannen.

Marjan zei

Wat een mooie bruid... Ja, je hebt een bijzonder blog, Wietske! Ik hoop dan ook nog vaak langs te komen. (En straks ook in je winkel: succes!)

Else zei

Wat een schitterend bruidje, geniet nog lekker na van de mooie dag! Knuffel Else

Sonja- Sezoentje zei

Heerlijk nagenieten hoor lieverd, net zoals wij heerlijk genieten van al jouw mooie posten, leuk om hier te komen lezen én kijken :)
Fijne week, liefs, Sonja

Sis Voorn zei

Prachtige bruid !
En succes met het regelen voor de winkel....

Marguerite zei

Natuurlijk zijn er zoveel mensen die van jou blog genieten.
Jij bent voor mij ook degene waar ik 's morgens de computer voor aanzet. Iedere dag ben ik weer nieuwsgierig wat je hebt gemaakt en meegemaakt. Volgens mij zitten er bij jou veel meer uren in een dag dan bij mij, want wat jij allemaal wel niet op één dag doet. Pfffff....
En geniet maar lekker na van de bruiloft. En heel veel succes met de voorbereidingen van je winkel. Vind het zo spannend.
Groetjes Marguerite

ria vogelzang zei

Heerlijk dat het nu nagenieten is; ook wel weer heel speciaal, he?! Dat voldane gevoel van dat het klaar is, maar ook het onbestendige gevoel van afscheid van een tijd.....
Ik snap je gevoelens helemaal; kost me ook altijd even tijd om verder te kunnen gaan.. En dat komt ook wel; geniet maar van vandaag.
Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid over jullie plannen met de winkel!
Lekker binnen steekjes zetten vandaag; alhoewel...hier schijnt toch stiekum de zon.....! ;)
Lieve groet van mij, Ria.

Anoniem zei

Ja,dat gevoel had ik ook na de bruiloft in mei.Gelukkig kon je veel kwijt in je dagboekquilt.Dochterlief heeft haar boeket aan mij gegeven als -dankjewel- voor haar leven thuis en alles wat we haar hebben gegeven.
Leuk dat je zoveel pagevieuws hebt-dat geeft je een heerlijk gevoel he?!!!
En op 20 september komt alles goed hoor-dat is een speciale dag voor mij,dus dat wordt het ook voor jou!
Geniet maar vandaag en doe het even rustig-aan--de drukte komt straks met bakken bij je binnen!
groetjes,Truus uit Drenthe

lia zei

Wat een mooie bruid en lekker rustig nagenieten.Heerlijk dat zoveel mensen van je verhaaltjes genieten en daar hoor ik ook bij.
Groetjes Lia

marga zei

Even jou blogjes gelezen er is heel wat gebeurd de afgelopen week. Fijne om te lezen dat alles goed is gegaan en jullie genoten hebben. Het is niet niks als een dochter gaat trouwen.
Ik wens ze nog heel veel geluk.
Groeten
Marga

Aangenaam verpozen met Joke zei

Je hebt zo'n mooie dag gehad en deze week zoveel geregeld, dan mag je nu best eerst wel even achterover leunen en nagenieten. De bruid was/is prachtig. En 200.000 bezoekers is ook wel een mooie mijlpaal. Succes met de besprekingen.
Groeten, Joke

wilma oud zei

Ach ja Wietske, je leeft er zo lang naar toe en bent er zo mee bezig en nu is het alweer voorbij. Ik kan me voorstellen dat je nu nog met je gedachten daar zit, vooral omdat alles zo geslaagd en mooi was. Wat geweldig al zoveel volgers. Ja, dan ben je wel geliefd zou ik zeggen en dat ben je ook en zo attent naar andere blogsters toe. Met spanning volg ik de ontwikkelingen van de winkel. Doe het even kalm aan meis. Groetjes Wilma

Saskia Smit zei

Je hebt een mooie dochter! En de winkel komt vanzelf. Kan ik nog wat langer sparen....

Annie Kingma.Bonnema zei

Meestal gaat het zo, na deze dagen, spannend toch hé, en wat fijn dat alles zo fijn is verlopen, en ook nog prachtig getroffen met het weer.mooie dochter hebben jullie.
De winkel komt er zeker, weer iets om naar toe te leven en werken.
Je blog zijn heel fijn te lezen, en zo trouw elke dag een verhaaltje.
Groetnis Annie

Ineke Hulzebos zei

Lekker blijven na-genieten! Wat heb jij veel bezoekers gehad, zoveel heb ik er niet tot nu toe, terwijl ik een paar maandjes langer blog. Maar dat geeft niet, alles op z'n tijd ;-)

Fijne week