donderdag 26 september 2013

Dat komt er nou van


Als je al je afspraken afzegt omdat je even een moment voor jezelf wilt hebben, heb je ook niet veel te melden natuurlijk.

Genieten van het mooie weer, keertje de stad in lopen, even naar de poesjes fietsen en verder zoveel mogelijk buiten zitten, en handwerken. Ik zal het morgen laten zien!

Maar het wordt herfst hoor, echt waar!

Alles wijst er op




 Liesbeth zit ook al in het donker te borduren, het is echt onvoorstelbaar wat ze in zo'n paar dagen gedaan heeft


Vandaag maar weer eens onder de mensen, te beginnen bij Francoise. Bij haar kun je op donderdag altijd terecht zonder af te spreken.

Even gezellig bijkletsen, we hebben elkaar al te lang niet gesproken.

Fijne dag

groetjes

Wietske

8 opmerkingen:

Else zei

Leuk die spruitjes de herfst is echt onderweg, ik vind het een heerlijke tijd met al die mooie kleuren. Fijne dag vandaag, knuffel van mij

Jet en Zus zei

Oh, wat een idee die spruiten, om op te vreten!

Fijne dag

Anita

Rennie zei

Carpe diem Wietske. De natuur trekt zich terug. Ik verlang naar dit jaargetijde, een periode om naar binnen te gaan!

marga zei

Wat leuk zo'n adresje in de buurt waar je even aan kunt schuiven.
Heb je trouwens de pepernoten al gezien in de winkel ze liggen er al een paar weken. Zouden ze nu echt denken dat wij vergeten dat het 5 dec. zijn verjaardag is?
Groeten
Marga

Marguerite zei

Marcepein lust ik niet maar ohhhhhh die kleine pompoentjes die eet ik bijna door het beeldscherm heen. Mmmmmmmmm

Evelyne zei

Ook fijn hoor de herfst, ik hou wel van dat jaargetijde. De mooie kleuren in de natuur en spruitjes...... heerlijk! Goed dat ik weet dat je bij Francoise donderdags terecht kan, lijkt me leuk als ik in Nederland ben!

Lieve groetjes, Evelyne

Annie Kingma.Bonnema zei

Heerlijk toch een dagje voor je zelf. Herfst met de mooie kleuren heeft zo ook zijn bekoring.Kacheltje aan, als het kouder word en handwerken dan, vind ik heel; behaaglijk
Groetnis Annie

quiltingmieke zei

piep, zalig hoor tijd voor jezelf,
en ja van de mooie herfstdagen hou ik wel, van die do kere natte iets 'minder.

Ik ben nét 14 dagen geleden aan de patchork Dear jane.
ben ineens je blog lekker gaan volgen want vind hem heel gezellig

knuf mieke