woensdag 4 september 2013

En nu? Niks meer. Helemaal niks


Kennen jullie dat? 
Ben je 3 weken geleden al naar de kapper geweest, omdat je op de bruiloft niet de indruk wilt wekken dat je er net vandaan komt, merk je dat het echt voor geen meter zit.

En dus, gistermiddag


Maar mevrouw, u was hier 3 weken geleden toch ook al? Hoe kan dat nou? Het zit echt niet goed hoor!
En dan ook nog de bruiloft van uw dochter?
Nou ja zeg!

We knippen het gratis en we zorgen er voor dat niemand het echt ziet.

Voor mij verdiend deze kapper "de warme douche"

Die douche, die hebben we de komende dagen wel nodig denk ik. Wie had ooit gedacht dat het zo warm zou worden. Toen ik mijn nieuwe kleren kocht had ik de keus uit 2 stellen, een hele dunne blouse met alleen maar een hemd eronder, of een zwart stel van winterstof.

Ben ik even blij..........

Maar nu is alles klaar, ik hoef niks meer te doen



 Oké, de koffer moet nog wel ingepakt en de bruidsjurk gaat met ons mee dus dat moet wel even met wijs beleid gebeuren


Het bruidspaar kwam gisteravond nog langs om een koffer te lenen voor de huwelijksreis die maandag gaat beginnen

3 weken gaan ze maar liefst weg


En ze waren benieuwd wat wij van het welkomstdrankje vinden als de gasten arriveren
Helemaal geslaagd!!!

Mijn lief zocht gisteravond nog een paar onzinklusjes om de tijd te doden. 
"Schat wat vind je er van als ik nog even benzine in jouw auto doe en hem even was?"

Nou, graag!!!!


En dan heb je tijdens het autowassen ook nog een leuk uitzicht


Vandaag doen we makkelijk en gezond en krijg ik nog een vriendinnetje op visite. Ze heeft absoluut geen verstand van quilten of van andere handwerken en och dat is ook wel eens prettig.


En ik ga buiten borduren, de lap wordt haast te groot voor de foto


gisteren nog even afgemaakt

En komend weekend? Als we weer thuis komen? Dan is er iets veranderd. 

Dan ben ik moeder van 3 getrouwde kinderen.

En dat vervult mij met grote vreugde en dankbaarheid

groetjes

Wietske

27 opmerkingen:

marion zei

Geniet, geniet en geniet...........hele fijne dag met zijn allen

Atelier Hartendief zei

Geniet ervan en alvast van harte gefeliciteerd!
Groetjes Marijke

Anoniem zei

Super fijn dat het zo'n heerlijk weer wordt het aanstaande weekend.
Geniet van deze bijzondere dag!!

Groet Mandy

Coco zei

Enjoy my Dear, dit is een eenmalige gebeurtenis...en ik mag meegenieten, dank je.

Rennie zei

Ik wens jullie allemaal een meest geweldige dag!

carina zei

Dat het een super dag wordt!

Jeanny zei

Ik wens jullie een fantastische dag en alvast gefeliciteerd.
Lieve groet

Marguerite zei

Spannend hoor!
Het word perfect weer, helemaal op zo'n mooie locatie.
Geniet er van.
Groetjes Marguerite

Anoniem zei

Wietske,
Ik moet je even tot de orde roepen ! Wil jij "kleine Jane" niet meer "grote lap" noemen; dat verdient ze nl niet. Kleine Jane wordt een echte grote meid en ze is fantastisch.
Verder wens ik jou en je gezin een geweldige dag en feliciteer ik je met jullie dan 3 getrouwde kinderen.
Grtjs
Jeanny (zonder)

Wietskes Quilts zei

Sorry hoor maar dat komt er van als je zo'n band opbouwt met "iets" of is het in dit geval ook met "iemand?"
"Ze" offe "het" geeft mij in ieder geval ontzettend veel plezier.
Dank voor jullie felicitaties!
groetjes
Wietske

ria vogelzang zei

Hoi lieve Wietske, wat heerlijk dat je straks moeder bent van 3 getrouwde kinderen! Geweldig dat ieder een eigen "lief" gevonden heeft! Echt iets om dankbaar voor te zijn!!!
Wens jullie een heel geweldige dag en het getrouwde stel een fantastische huwelijksdag en -reis!
Gefeliciteerd vast!
Liefs, Ria.

Françoise zei

Hé wat leuk, die ballon heb ik ook gezien!

Sonja- Sezoentje zei

Veel plezier vandaag met niet handwerkdingen en proberen in de relaxmodus te belanden voor het grote feest!
Wordt vast en zeker een geweldig mooie dag, het zonnetje werkt heerlijk mee :)
Liefs, Sonja

Suuske zei

Dat gaat vast een heerlijke dag worden, GENIET ervan!!
En ik ben heel benieuwd naar de bruid en gom in vol ornaat!

Berna zei

Ik wens jullie een mooie dag! Geniet ervan.

Anoniem zei

Ga heen en GENIET!!!!
Het is heerlijk om 3 getrouwde kinderstellen te hebben(ervaring sinds mei/lol).
Jullie allemaal een hele gezellige dag om nooit meer te vergeten en geniet met volle teugen!
tot later
groetjes,Truus uit Drenthe

Ineke Hulzebos zei

Ook ik wens jullie de allermooiste dag met een prachtige bruid en charmante bruidegom. Ga nu maar lekker genieten en heel veel plezier!

Groetjes

Anita Vlijtige Handjes zei

Heel veel plezier. Dat je straks met net zoveel wame terug mag kijken als wij doen.
Groetjes Anita

Else zei

Hele fijne dagen samen! GENIET ze.
DIkke knuffel van mij
Else

Judith zei

Nog twee nachtjes slapen! Geniet ervan Wietske, wij lezen het graag bij je terug! Ik zal aan jullie denken wanneer ik vrijdag de trouwzaal inloop!

Chris zei

Dat zijn spannende weken voor jullie! Je bent nu wel tevreden met je haar? Het is ook wat. Ik wens jullie allemaal een hele geweldige dag hoor met veel plezier en genieten!

Annie Kingma.Bonnema zei

Nogmaals een fijne dag, en alvast mijn felicitaties
Groetnis Annie

Trudy zei

Ik wens jullie allemaal een dag met een gouden randje! Ben nu al benieuwd naar alle verhalen (en foto's natuurlijk!!!)
groetjes, Trudy

Conny's-blog zei

Een hele fijne dag met een heerlijk zonnetje erbij, moet goed komen toch.............liefs.Conny

Anny zei

Een hel mooie dag! geniet ervan... en oh, had ik maar iemand die benzine wilde tanken voor me.... Ik haat het! Vroeger deed m'n vader dat altijd voor me. Ik ben gewoon verwend door hem.

wilma oud zei

Echt even rustig aan doen Wietske, zodat je dadelijk optimaal kunt genieten van deze prachtige dag. Ik wens jullie allen alles goeds toe en we horen het weer graag. Groetjes Wilma

Saskia zei

Veel plezier en veel geluk voor jullie. Een hele mooie dag gewenst.
Groetjes Saskia