dinsdag 24 september 2013

Blij


Zomaar blij zijn omdat:

Het gisteren zulk prachtig weer was en ik gewoon buiten kon zitten handwerken





Zomaar blij zijn omdat:

 2 poezen zich kwamen melden om te eten bij jongste thuis.


We waren de zwarte even kwijt, heel even maar hoor, slechts 1 dag. Maar je bent er toch niet gerust op.


Ik ben maar een uurtje gebleven voor de broodnodige aandacht


Zomaar blij zijn omdat:

De buurman van het afwezige bruidspaar een enorm boeket bloemen kwam brengen van het werk van de bruidegom.


Volgens mij heeft het werk zich vergist en hebben ze het boeket gewoon een week te vroeg gestuurd.
Nu staat het mooi op mijn tafel, en geniet ik er van.

Zomaar blij zijn omdat:

Het vandaag weer mooi weer is en we, als het even meezit, nog een dagje kunnen genieten.
Onvoorstelbaar, alles staat nog gewoon in volle bloei.


Zomaar blij zijn omdat:

Je een mooie tekening met een nieuw woordje erop van Laurens toegestuurd krijgt.

6 jaar is hij en hij leert iedere dag bij. Voor een oma weer een heel gebeuren om te zien hoe je kleinkind zich ontwikkeld als het op echt leren aankomt.



Zomaar blij zijn omdat:

Het bruidspaar het naar z'n zin heeft in Amerika. Ze hebben veel gezien en houden zich nu nog een paar dagen heel rustig aan de kust van Californië.


Nog een paar dagen, en dan komen ze weer thuis. Ik kan niet wachten tot ze veilig geland zijn.

Fijne dag

groetjes

Wietske

20 opmerkingen:

Judith zei

Zomaar blij omdat je ons blij maakt met zulke leuke schrijfsels! Fijne dag, hopelijk alweer in t zonnetje

stitchesandbeads zei

Wat een heerlijk berichtje, daar wordt ik zomaar blij van.
Geniet lekker van je zonnetje( hier is hij niet)
groetjes
Geke

Bears with a HEART zei

Leuk om dit te lezen, blij worden van al deze "dingen" is heerlijk.
En het is zeker genieten van het mooie weer en alle mooie bloeiers in de tuin.

quilting Jeannet zei

Het is goed te kunnen genieten van de kleine dingen Wietske, die komen immers het meest voor in het leven.

Anoniem zei

lekker lang vasthouden dit gevoel
Marleen

Marguerite zei

Je laat ons weer zien dat we gewoon blij moeten/kunnen zijn met de gewone dingen in het leven. Even niet haasten en zeuren maar kijken naar het moois om ons heen.
Groetjes Marguerite

conny's quilts zei

Mooi hoe je van die kleine dingen genieten kan. Ik hoop trouwens dat dat prachtige boeket lang genoeg staat zodat ook de feestvarkens er nog even van kunnen genieten als ze er weer zijn.

ria vogelzang zei

Heerlijk, he, om zomaar blij te zijn met alle kleine (toch best wel grote...! ;) ...) dingen.
Geniet ze!!
Liefs, Ria.

marga zei

Ik ben blij omdat jij blij bent. haha. het recept is denk ik gewoon genieten van alles om ons heen en als het weer dan ook nog meewerkt kan het alleen maar goed komen.
Groeten
Marga

Coco zei

Wees maar niet ongerust over de landing KLM zet de grote vogel met jullie kostbare lading gewoon veilig aan de grond...

Monica zei

Ja Wietske, genieten van de kleine dingen!, groetjes

Else zei

Niet zo gek dat jij blij word van zo'n heerlijke dag, ik word er ook BLIJ van! Lief dat ik mee mocht genieten. Dikke knuffel, Else

wilma oud zei

Heerlijk dat je zo blij kunt zijn van kleine dingen, die anderen weer zo vanzelfsprekend vinden. Geniet lekker verder. Groetjes Wilma

Floor zei

Heerlijk al die blije berichten!
En zo'n mooie boeket krijgen, oké het is wel niet voor jou, maar wat maakt het uit.
En dan die zon.... wij hebben in Utrecht al dagen geen zon.
Zo ver wonen we niet van elkaar... stuur hem eens even hierheen.
Ach die zon doet zijn best, het zijn de wolken die hem tegenhouden.

bep zei

het zouden mijn woorden kunnen zijn, Bep

Anoniem zei

Heerlijk zonnetje! Stuur het even deze kant op-hier al grijs sinds zaterdag.Vandaag ook bladstil,dus wordt de mist niet weggewaaid.
Maar binnen geniet ik ook van alle bloemen die ik zondag kreeg,en verder heerlijk nagenieten van alle liefde die een huisvol visite meebracht.
Geniet en droom lekker verder vandaag.
groetjes,truus uit Drenthe

Elza zei

Heerlijk zo blij, geniet lekker verder.

marga zei

o helemaal vergeten om te zeggen dat ook de fiets van jou inderdaad vaak als bloementransportfiets gebruikt wordt.
groeten
marga

Marjan zei

Wat heerlijk zonnig allemaal, Wietske!

Janny zei

Ja het zijn vaak de kleine dingen die het leven zo gelukkig maken en daarbij helpt de zon ook mee, ik ben in ieder geval optimistischer als de zon schijnt. Hier ook nog zulk heerlijk zomers weer, van mij mag het zo blijven,
Groetjes Janny