dinsdag 3 september 2013

Met enige weemoed


Neem ik even afscheid van mijn basisquilt.


Straks breng ik hem naar 


Zij woont aan de Emmastraat 7 in Helmond 

Daar is zondag Open Huis waar iedereen welkom is tussen 11.00 en 17.00 uur


Er hangen veel quilts van zowel beginners als ook van de vergevorderden, er hangen droomdekentjes, groepsquilts enz. enz.


En er zijn cursisten aanwezig om uitleg te geven over de flexibele manier van lessen bijwonen. 


Het is de komende week een beetje kaal in de hal want mijn quilt heeft daar een prominente plek.


Hebben jullie de weersvoorspelling gezien?

Ik denk dat Marleen net zo in spanning zit als wij omdat zij zondag de quilts heel graag buiten wil hangen en samen met haar gezin iedereen in de tuin wil ontvangen.

Wij zitten in ieder geval goed, ik hoop voor de familie Jonkers dat het zondag ook nog mooi weer is.

Fijne dag

groetjes

Wietske

11 opmerkingen:

Saskia Smit zei

Ik zit ook tegen zo'n lege plek aan te kijken. Vrijdag mag ik hem even zien op de ATT en volgende maand is hij weer thuis. Raar dat je je stukje stof zo kan missen.

marion zei

wat een mooie kleuren heeft je basisquilt.prachtig. Maar hij komt vast een keer in de winkel te hangen zodat ik hem in het echie kan bewonderen.

Annelies zei

Je quilt komt weer terug, maar het is toch altijd even een bepaald moment als iet waar je lang aan hebt gewerkt tijdelijk verdwijnt.

Marguerite zei

Het is als een kind die voor een paar daagjes met school op kamp is. Je quilt komt weer terug hoor! Alleen niet met tassen vol wasgoed en verhalen.
Hij is super mooi en zal door velen bewonderd worden!
Groetjes Marguerite

Rennie zei

Ach Wietske het weerzien zal zoet zijn.

Berna zei

Veel plezier vandaag.

Suuske zei

Ja, het zal leeg zijn zonder je quilt aan de muur. Maar wel leuk dat anderen hem nu ook kunnen bewonderen.
Fijne dag!

Wilma Kuin zei

Ik kan mij zo voorstellen dat je moeite hebt om toch eventjes afscheid te moeten nemen van je quilt,.. gelukkig kunnen er venetjes veel mensen van genieten,..

Anoniem zei

Heb je niet iets anders wat tijdelijk daar kan hangen?
Wat een leuke bloemenlabel heb je op je quilt--zelfgemaakt?
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Floor zei

Wel kans op een buitje zondag, maar ach, wie weet valt dat ergens anders.
Een kale plek in de gang? Je hebt toch vast wel andere quilts die de kale plek zolang kunnen opvullen?
Groetjes,
Floor

ria vogelzang zei

En toch een bijzonder gevoel dat je quilt door zoveel anderen bekeken/bewonderd gaat worden.., toch?! :)
Gelukkig duurt het niet zo lang.
Liefs, Ria.