woensdag 1 juli 2015

Wisten jullie eigenlijk wel…….

Hoe smerig een keuken eigenlijk is als je hem leeghaalt?

Nou????

Ik wel


Echt verschrikkelijk.

En ik poetste best wel…….


Inmiddels is alles afgevoerd naar beneden


En waar de bende boven alleen nog maar erger wordt,


Is hier de opbouw in een vergevorderd stadium

Vandaag worden de vloeren geëgaliseerd, de radiatoren hangen en het schilderwerk is bijna gedaan


Mijn keuken bevindt zich in de logeerkamer, waar ook het atelier, de winkel en de achterkamer zich bevindt.


Ik heb mijn eerste afwasje gedaan


En verder hoef ik niks te doen. Alleen maar kijken hoe het gaat…….


Dit is toekomstmuziek voor over een paar weken


Ik begin maar aan de uitnodigingen
Geeft mij in ieder geval het gevoel dat het echt goed komt……

Er moet nog veel gebeuren




groetjes

Wietske

11 opmerkingen:

Marja zei

Beneden bouwen ze de goeie kant op en boven gaat het juist de 'verkeerde' kant op. Maar het komt best goed allemaal over een poosje, en dan zit je voor jaaaaren glad:)
Succes hoor!


Groet,

miekequilt zei

Had je ook nog van die vreselijk vieze zilvervisjes?
Maar gelukkig gaat het beneden goed, ik ben zoooo nieuwsgierig.

Floor zei

Wietske toch, maak je niet eens schoon onder de keukenkastjes???? :-)
Zo gaat het bij mij ook als we een keer de koelkast of wasmachine weghalen (eigenlijk dus alleen als ze kapot zijn)
Wat je niet ziet weet je toch ook niet?
Sterkte met het improviseren.

Judith zei

Het komt vast allemaal goed! Succes, en vooral onder die parasol, voeten in een bak met koud water, quiltwerkje onder handbereik. Helemaal heerlijk.

Lida zei

Haha, ja hier lag ook aardig wat troep onder diverse apparaten en kastjes, maar ik heb mij er niet druk om gemaakt, alles is nu nieuw en brandschoon! Nu ja hier en daar nog wat stof van het boren en daar komt deze week nog meer bij! Sterkte, groetjes
Lida

Marguerite zei

Sta er ook vaak van te kijken hoe vies iets is. Terwijl je voor je gevoel altijd met een poetslap in de weer bent. Maar ach nu is alles weer spik en span.

quiltingmieke zei

Piep hihi miest denken aan het programma van ooit upstairs downstairs..
Knuf

KijkDaarIs zei

och hemeltje ik heb met jullie te doen....nog even...en dan !!!!!
Ziet het er allemaal zo mooi uit..ben je dit weer vergeten ....( euhh denk ik)
Troost je een beetje...wij zijn onze zoon aan het overhuizen..( en nieuwe vloer leggen...schoonmaken...inpakken ..uitpakken....en morgen naar Ikea !!!...)
zweet nu al peentjes...;0)

Monica zei

Ik kan je niet anders dan hééél veel sterkte wensen

Annelies zei

Kamperen in je eigen huis. Veel succes !

wilma oud zei

Misschien een troost Wietske, ik denk dat het bij "bijna" iedereen zo is. En wanneer je de lades eens lekker uitsopt, zie je er na een poosje ook weer niets van. Ondankbaar werk is dit, dus daar storen we ons niet aan. Wat is de voorgevel/entree beneden prachtig. Past goed bij dit type huizen. Groetjes Wilma