woensdag 1 juli 2015

Wisten jullie eigenlijk wel…….

Hoe smerig een keuken eigenlijk is als je hem leeghaalt?

Nou????

Ik wel


Echt verschrikkelijk.

En ik poetste best wel…….


Inmiddels is alles afgevoerd naar beneden


En waar de bende boven alleen nog maar erger wordt,


Is hier de opbouw in een vergevorderd stadium

Vandaag worden de vloeren geëgaliseerd, de radiatoren hangen en het schilderwerk is bijna gedaan


Mijn keuken bevindt zich in de logeerkamer, waar ook het atelier, de winkel en de achterkamer zich bevindt.


Ik heb mijn eerste afwasje gedaan


En verder hoef ik niks te doen. Alleen maar kijken hoe het gaat…….


Dit is toekomstmuziek voor over een paar weken


Ik begin maar aan de uitnodigingen
Geeft mij in ieder geval het gevoel dat het echt goed komt……

Er moet nog veel gebeuren




groetjes

Wietske