zondag 26 juli 2015

Rustig (er)


Gisteravond stond ons oudste kind op de planning om te komen en hij bleef een nachtje slapen.
En, kind van zijn ouders:

"Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog kunt doen"…….

Waarom zullen we nu alvast niet iets doen? Scheelt morgen weer want jullie hebben nog een aantal grote klussen op je programma staan.

Gordijnen ophangen bijvoorbeeld is best een dingetje als het plafond zo hoog is.


Ons kind draait er zijn hand niet voor om en in een ommezien zitten de gordijnen voor de ramen.


Ik had mijn vaste klanten gezelligheid en huiselijkheid beloofd…….


Sorry meisjes, deze zijn voor de sier. Daar mogen jullie niet op gaan zitten.


Vanmorgen direct na het ontbijt. 
(Gelukkig houdt onze oudste ook van vroeg opstaan).

"Laten we eerst die Stonefields er maar eens aan maken"


Nou dat was nog best een klus: 

2.25 X 2.25 meter.


Maar kijk daar hangt hij dan. 

Herman heeft er met de kasten rekening mee gehouden en het past precies


Fantastisch, wat mooi!!!!

Direct maar een paar foto's naar Susan Smith in Australië gestuurd en warempel, ik krijg onmiddellijk een berichtje terug!!!

"Wonderful, Wietske, I am very excited for you!"


Isabel vindt het allemaal prima, ze is niet geïnteresseerd in mijn Stonefields, het nieuwe speelgoed is veel interessanter.


Onder mijn pronkstuk komt een prachtige kast die Herman al maanden helemaal in zijn hoofd heeft.


En onze beide Sander 's weten precies hoe paps het hebben wil.


Herman zet zelf nog even de puntjes op de i.


En kijk, dat was nou de bedoeling. Veel (led) verlichting, prachtige bakken door onze keukenman Jos gemaakt. We moesten wel even aan hem uitleggen wat FQ's zijn.

Verderop in de winkel nog 4 van dit soort bakken.


Het zoldertje wordt nog even afgemaakt.


Tineke heeft de sampler doorgequilt voor de beginnerscursus die Juud vanaf 5 september bij ons gaat geven.


En Tineke was zo lief om de bies om mijn hartenquilt te zetten gisteren. Ik kreeg het niet meer af.

Hij hangt op een prachtig plekje in het kantoor.


Wij zijn blij, ontzettend blij. 

De klus is bijna geklaard, de komende week nog een paar keer hulp van vriendinnen om de bakken met de fatquarters te vullen, vanaf nu hebben we rust en overzien we alles.

Ik duik lekker even onder nu, genieten van al het moois en ik ga uitrusten. Een soort kleine vakantie dus.

 En ik wil naar mijn mams toe om haar foto's te laten zien.

 We laten het graag aan jullie zien vanaf 

7 augustus

tussen 13.00 en 16.00 uur.

Onder de kopjes agenda en projecten vinden jullie alle info

Vlak voor de 7e komt er nog wel een berichtje.

groetjes

Wietske