zondag 26 juli 2015

Rustig (er)


Gisteravond stond ons oudste kind op de planning om te komen en hij bleef een nachtje slapen.
En, kind van zijn ouders:

"Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog kunt doen"…….

Waarom zullen we nu alvast niet iets doen? Scheelt morgen weer want jullie hebben nog een aantal grote klussen op je programma staan.

Gordijnen ophangen bijvoorbeeld is best een dingetje als het plafond zo hoog is.


Ons kind draait er zijn hand niet voor om en in een ommezien zitten de gordijnen voor de ramen.


Ik had mijn vaste klanten gezelligheid en huiselijkheid beloofd…….


Sorry meisjes, deze zijn voor de sier. Daar mogen jullie niet op gaan zitten.


Vanmorgen direct na het ontbijt. 
(Gelukkig houdt onze oudste ook van vroeg opstaan).

"Laten we eerst die Stonefields er maar eens aan maken"


Nou dat was nog best een klus: 

2.25 X 2.25 meter.


Maar kijk daar hangt hij dan. 

Herman heeft er met de kasten rekening mee gehouden en het past precies


Fantastisch, wat mooi!!!!

Direct maar een paar foto's naar Susan Smith in Australië gestuurd en warempel, ik krijg onmiddellijk een berichtje terug!!!

"Wonderful, Wietske, I am very excited for you!"


Isabel vindt het allemaal prima, ze is niet geïnteresseerd in mijn Stonefields, het nieuwe speelgoed is veel interessanter.


Onder mijn pronkstuk komt een prachtige kast die Herman al maanden helemaal in zijn hoofd heeft.


En onze beide Sander 's weten precies hoe paps het hebben wil.


Herman zet zelf nog even de puntjes op de i.


En kijk, dat was nou de bedoeling. Veel (led) verlichting, prachtige bakken door onze keukenman Jos gemaakt. We moesten wel even aan hem uitleggen wat FQ's zijn.

Verderop in de winkel nog 4 van dit soort bakken.


Het zoldertje wordt nog even afgemaakt.


Tineke heeft de sampler doorgequilt voor de beginnerscursus die Juud vanaf 5 september bij ons gaat geven.


En Tineke was zo lief om de bies om mijn hartenquilt te zetten gisteren. Ik kreeg het niet meer af.

Hij hangt op een prachtig plekje in het kantoor.


Wij zijn blij, ontzettend blij. 

De klus is bijna geklaard, de komende week nog een paar keer hulp van vriendinnen om de bakken met de fatquarters te vullen, vanaf nu hebben we rust en overzien we alles.

Ik duik lekker even onder nu, genieten van al het moois en ik ga uitrusten. Een soort kleine vakantie dus.

 En ik wil naar mijn mams toe om haar foto's te laten zien.

 We laten het graag aan jullie zien vanaf 

7 augustus

tussen 13.00 en 16.00 uur.

Onder de kopjes agenda en projecten vinden jullie alle info

Vlak voor de 7e komt er nog wel een berichtje.

groetjes

Wietske


31 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou meid, geniet van je welverdiende rust en neem je Herman mee op rust...want wat hebben jullie een werk verzet !! Jammer genoeg kan ik niet 8 augustus je atelier/winkel/ontmoetingsruimte komen bewonderen maar mijn vriendinnen zullen mij zeker op de hoogte brengen van al dat moois. Nogmaals geniet van al het moois en jullie welverdiende rust.
Jeanny (zonder)

Heleni van Til zei

Oh oh Wietske wat zul jij, en Herman ook, onderhand moe zijn zeg. Maar wat ziet het er ongelooflijk mooi uit. Die kast met bakken voor de fq, SUPER!!
Herman's verdienste begrijp ik. Petje af voor hem hoor.
Nou, duik maar lekker even onder voor een beetje rust in hoofd en lijf.
lieve groetjes.

Heleni van Til zei

Vergeet ik toch je Stone.
Hangt er helemaal geweldig boven de kast.

Mieke49 zei

leuk om alles gevolgd te hebben
en kom zeker kijken op 7 aug

Ineke zei

Oh oh Wietske, wat is het toch mooi geworden, je mag trots zijn op die prachtige Stonefields, een beauty!!! Ga maar lekker genieten van je vrije tijd, lekker naar je moeder!!!
Liefs, Ineke

Marguerite zei

Prachtig wordt/is het.
En wat fijn dat iedereen bij jou handig is.
Zo moet het wel goed komen.

Klara's Quilthoek zei

Wat hebben jullie de laatste tijd veel werk verzet! Heel mooi geworden. Je Stonefield hangt prachtig in je nieuwe winkel! Heel mooi!

Marja zei

Geniet nog even van de 'rust' voordat het spektakel los barst.
Het ziet er nu al gezellig uit laat staan als alle bakken gevuld zijn:)

Groet,

Baking Soda zei

Geweldig toch, zon samenwerking! Het ziet er zo leuk uit al!

anneke vaes zei

Wat een prachtig resultaat, kan bijna niet wachten om te komen kijken.
Tot snel pollekeshoeve anneke

quiltingmieke zei

Piep wat een geweldige prestatie hebben jullie geleverd. Het lijkt wel een sprookjes winkel.
Dus Stonefield hangt gewoon prachtig
Nu die welverdiende rust, gewoon genieten van alledaagse dingen, samen met je man.
Uitkijkend naar de grote dag, de opening van je winkel.
Ik zelf zal je later op het jaar bezoeken, want zoals je weet ligt het niet achter mijn hoek.
Vele dikke knuffels Mieke.

Anoniem zei

Jullie boffen maar met zulke jongens die zo helpen. Het is wel een grote punt op de i, maar wat is het prachtig geworden. Als ik terug ben van vakantie kom ik zo snel mogelijk kijken. Groetjes, Lenny

Marians Quiltblog zei

Wat een beloning voor jullie allemaal, na al dat harde werken, bedenken, uitvoeren is het gewoon fantastisch geworden. Geniet even van wat vrije tijd. Straks komt de invasie met "gillende" quiltliefhebbers ;). Tot snel!

Marja zei

het ziet er super uit. Het aftellen is begonnen.

Marina Brito de Campos zei

Het ziet er prachtig uit. Ik kom zeker een keer in jullie mooie winkel kijken. Veel plezier de komende week.

Conny ten Berge zei

Heb je al aan een nummertjes-automaat bij de voordeur gedacht? Want oh, oh, wat zal het druk worden. Geniet nog maar even van je rust!

Annie Kingma.Bonnema zei

Allemaal even mooi km en wat fijn al die helpende kinderen en vrienden
De quilt is een plaatje, hangt daar prachtig.
kan zo in een quilt boek.
Het was heel gezellig zo jullie vele werk te kunnen volgen. Nu een fijne rustige week, en dan 7 augustus, veel succes en plezier
Groetnis Annie

ria vogelzang zei

Even rust... en heel erg welverdiend! <3
Geniet ze alvast!! En lekker mams de foto's laten zien! Wat zal ze trots en blij met je zijn!
Liefs, Ria.

Annie Derks-Scholten zei

Ga maar lekker even bijtanken en je moeder de foto's laten zien. Wat wordt het allemaal fantastisch Wietske! En al die hulp, die zul je wel verdiend hebben😘

conny's quilts zei

Wat wordt het een geweldig mooie winkel zo. prachtig die stonefields nu aan de muur te zien met die mooie kast ervoor.

Evelyne zei

Fantastisch ik kan niet anders zeggen! Wat hebben jullie een werk verzet> Rust nu maar even uit en even genieten van al dat moois wat allemaal zo'n mooi plekje heeft gekregen.
Ik kom zeker kijken hoor als ik Nederland ben!!!!

liefs,
Eef

Floor zei

Ziet er allemaal heel mooi en super gezellig uit Wietske en Herman!
Jullie hebben heel hard gewerkt maar het is ook de moeite waard.
Nu even genieten van de welverdiende rust, want straks.... tja al die klanten helpen die in rijen dik voor de deur staan... :-)

Ageeth Dorsman zei

Jullie zullen absoluut een voldaan gevoel hebben na al het harde werken, want het is een plaatje, zo mooi! En die kast is zowel handig als mooi. Pronkstuk is natuurlijk de Stonefields, die echt een plaatsje op de eerste rang heeft verdiend.
Geniet nog even van je welverdiende rust, want na 7 augustus zal je die rust voorlopig niet meer hebben, denk ik zomaar.
Groetjes van Ageeth

Rosabears zei

Gefeliciteerd met jullie prachtige winkel.
Wat een werk is er verricht.
En wat een voldoening moet dit geven.
Succes.
Groetjes Marja

Lida zei

Wow het ziet er echt geweldig uit en wat hangt alles mooi! Groetjes
Lida

christine zei

het nis een echt paleisje aan het worden . prachtig het is jammer dat ik echt ver weg zit anders kwam ik zekers even langs .

Yvonne zei

Wat wordt het mooi!

Anny zei

Ja hoor: de Stonefields hangt! Je zat er af en toe wel een beetje over in. Maar je ziet: hij hangt prachtig! Het wordt mooi!

Hermie zei

Jullie hebben hard gewerkt, nu even pas op de plaats en straks weer lekker fris aan de slag

Johanna Faber zei

Helaas kan ik niet bij de opening zijn, maar kom in september naar Holland dan moet het me lukken om langs te komen
Wat dit moet ik toch allemaal in het eggie komen bekijken
Groetjes uit Zweden en een fijne dag

wilma oud zei

Wat een juweeltje van een kast is dat geworden. En wat ziet het er al gezellig en ruimtelijk uit. Ik ben zo benieuwd in het echt. Nog even op de tanden bijten deze dagen en dan.....komt een droom uit. Liefs Wilma