donderdag 16 juli 2015

"Let's go"…...

Vandaag de 

GROTE

dag


keukenvloer: nog niet klaar, er moet nog gevoegd worden, maar gelukkig werkt de keuken beneden en komt er vandaag een tafel te staan.

We kunnen weer koken……..

en aan tafel eten


De Schouw is wel klaar. 

Nu maar hopen dat het gasfornuis er snel in kan want die staat danig in de weg.

ergens…….


De winkel?
helemaal klaar!!!!!!


Om 8 uur komen de verhuizers voor een 

"INTERNE VERHUIZING"

Oh, wat zal ik blij zijn als alles beneden staat


tot gauw

groetjes

Wietske

15 opmerkingen:

miekequilt zei

Gelukkig is het niet zo heel benauwd vandaag.
Succes en verl plezier vandaag!!

Supergoof zei

Veel plezier vandaag!
:o)

Elizabeth zei

Wat wordt het allemaal mooi!!!
Ik volg jullie verbouwing elke dag, en ik bewonder jullie daadkracht en energie!

Groetjes, Elizabeth

Marja zei

Iedere dag weer zo'n grote verandering, zo leuk om te volgen en het ziet er nu al gezellig uit!
Succes weer hoor vandaag!

Groet,

Cisca Heiden van der zei

Het schiet toch al lekker op! Wat een mooie keuken wordt het.
Groetjes, Cisca

wilma oud zei

Hoera voor jullie, de winkel klaar. Wat is alles smaakvol uitgekozen. Succes met de interne verhuizing. Groetjes Wilma

KijkDaarIs zei

Mooie vloer ook!!...het ziet er allemaal geweldig uit....
Straks lekker alles op zijn plekje zetten..hoe heerlijk is dat!!
Ben zo benieuwd naar het geheel ....als alle stoffen staan..en al die andere heerlijkheden..
Sterkte met de laatste overhuisloodjes !!

Marians Quiltblog zei

Oh Wietske, het einde is in zicht. En wat wordt het mooi en sfeervol! Ondanks de stress en vast wel hier en daar wat fysieke pijntjes wordt het zo MOOI! Eind augustus kom ik genieten. Neem denk ik geen werkje mee, heb ik geen tijd voor. Ik ga alleen maar rondkijken :) Succes!
P.S.: mijn tablet gaat mee op vakantie dus ik blijf alles volgen!

Marina Brito de Campos zei

Wat een prachtige vloer en de winkel ziet er ook heel mooi uit!

Sonja- Sezoentje zei

Heerlijk, veel succes en plezier met inrichten x

Sonja- Sezoentje zei

Heerlijk, veel succes en plezier met inrichten x

Martine zei

Mooi vloertje.

conny's quilts zei

Succes met de verhuizing, straks de boel mooi inrichten...heel mooi die tegelvloer.

marga zei

Wat fijn dat je ons laat meegenieten van alles wat er op dit moment allemaal in jullie huis en winkel staat te gebeuren.
Heel veel succes en plezier ondanks alle drukte.
Groeten
Marga

Anny zei

De laaste loodjes! Nu wordt het spannend of alles zo wordt in de winkel als je gedacht hebt.