vrijdag 24 juli 2015

Niet zo handig…..

Want nu we in de afrondende fase zitten word ik voortdurend afgeleid door al het moois dat er te zien is.


Er moet het nog één en ander op de dakrand gebeuren maar de mannen hebben beloofd dat ze het niet meer via ons dakterras doen maar aan de buitenkant.
Heerlijk……..


Ik heb me gisteren helemaal uitgeleefd en heb de kleur van beneden ook even naar boven gebracht. Ik bofte want het tuincentrum ruimde vreselijk op en ik kreeg nog eens 20% korting op alles omdat men moeilijk te bereiken was vanwege een nieuw wegdek dat gerealiseerd werd.


Verbouwen is echt vreselijk, erger dan verhuizen.
 Dat durf ik rustig te stellen. En als je dan ook nog zoveel uit je huis haalt vallen er gaten die weer opgevuld moeten worden, en van lieverlee wordt je hele huis één grote metamorfose.

Voordeel is dat alles nieuw, schoon en netjes is, maar een nadeel is dat je blijft zoeken naar doodnormale spullen die je ineens kwijt bent.

Gelukkig had ik mijn kinderen goed opgeborgen.


En ontstaat er zomaar een speelkamer voor de kleintjes


De cursusruimte wordt zo mooi. Wat kunnen een paar simpele lampen van Ikea toch een hoop doen


10 ruime zitplaatsen
ik kan er wel naar blijven kijken


Maar dat kan niet, er is werk aan de winkel ( ha ha letterlijk dus)
De bies moet af, anders kan hij straks niet eens aan de muur hangen.


Dus mag ik me niet langer laten afleiden. 

Aan de slag dus…....

Fijn weekend

groetjes

Wietske