maandag 20 juli 2015

Hè hè daar ben ik weer…..

Nou, nou dat waren me de dagen wel hoor. 
Vanmiddag zijn we nog één keer naar Ikea geweest voor heel veel kleine opruimdingetjes waarvan we nu echt pas het overzicht hadden wat handig is in de winkel.

Gelijk maar even een mooi boeket kunstbloemen gekocht, hoef ik daar voorlopig in ieder geval niet meer over na te denken.


Dit was het beeld van afgelopen donderdag.


En geloof het of niet, FB gaf aan dat dit het beeld was van precies een jaar geleden. Herman en de mannen van de gemeente voor de opgravingen ten behoeve van het archeologisch onderzoek dat toen in volle gang was.


 En nu?

Wat is de status nu?

Ik had de klosjes klaargelegd voor mijn middelste kind dat niet zo veel kan doen, in ieder geval het zware sjouw-werk  niet.


Maar nee, Valentijn van 4 jaar ziet de cijfers en vindt het klusje te leuk


Ons middelste kind is ook goed in omvouwen. Ik wilde graag alle stoffen anders gevouwen hebben en daar heeft zij een groot gedeelte van op zich genomen.
Gelukkig kon ze er bij zitten….


En kijk, zusje en zwager  kwamen toch ook nog even langs om te helpen. Hartstikke lief en nu zijn ze echt doorgereden naar een andere plek.



Ik hoop dat ze snel terug komen.

Maar liefst 12 stoelen moesten in elkaar gezet worden


en af en toe vonden de grote kleine jongens het heerlijk om naar boven te gaan met een spelletje op hun eigen bed, weg van alle hectiek


de chaos was niet te overzien en ik heb wat afgezucht hoor.


Maar gek, dan ineens komt er ergens een lijn in.


Kindjes kunnen zomaar ineens aan een lege tafel zitten


En ik heb zelfs tijd om mij voor een klein moment onder mijn Stonefields te begraven.
Eventjes alleen?…….


Nee hoor, binnen een kwartier heeft mijn ganse nageslacht zich om mij heen verzameld
Veel te gezellig…..

Bij opa en oma in het  kantoor


En dan is de basis van de winkel zomaar klaar. eens kijken of ik tevreden ben over de kleuren


Eergisteren kwamen de Lynette Anderson stoffen binnen en binnenkort verwachten we nog heel veel nieuwe stoffen,

en eindelijk
 hebben we er genoeg plaats voor.


Borduurgaren en aurifil


speelhoekje


En, voor velen bekend terrein:
onze keuken staat er ook en werkt volledig



De komende dagen zullen de projecten uitgepakt worden, en is het zaak om alles leuk neer te zetten.
een hoop werk nog en intussen denkt Herman na hoe hij het ophangsysteem voor de quilts bevestigd.

Ik snap eerlijk waar niet hoe we dit allemaal in één kamer hebben kunnen houden ……


Komend weekend komen er weer zonen langs. 2 Sander's hebben wij en ze zijn reuze handig en sterk.

Nu gauw slapen, ik heb de afgelopen dagen veel te weinig slaap gehad, en ondanks het feit dat ik vanmiddag meer dan een uur sliep val ik om….

tot gauw

groetjes

Wietske