donderdag 23 juli 2015

Zal ik nog even komen?

Vriendinnetjes……..

Heerlijk, de één ging gisteren met mij naar de Action waar ook  zoveel leuks - voor - weinig - geld te koop is en de ander belde gisteravond of ze nog even langs zou komen om te helpen met de tunnel achter de Stonefields……..

En waar ik uren over doe, heeft zij in een half uurtje klaar.


En natuurlijk wilde ze mijn bijna "affe" keuken zien.


En mijn nieuwe kamer


alles nog een beetje kaal en vooral ongebruikt want ik heb nog niet gezeten:)


maar wat is het mooi geworden


Al het mooie brocante ligt gewassen en gestreken klaar om beneden opgehangen te worden


Het sluitstuk is vandaag aan de beurt en ik heb al gebeld met het tuincentrum dat ik hun hulp  nodig heb.

Ik zoek de plantjes uit, zij brengen het naar huis en naar boven en dan red ik me er wel mee.


Het is een grote bende. 

De afgelopen tijd heeft het gediend als werkplaats voor vele klussen en vooral de vloer is er niet beter op geworden.


Vandaag zijn ook de mannen er weer. Er moet nog een afvoer op de afzuigkap beneden, er moet gekit worden en er worden plinten geplaatst.

Nog even doorbijten dus en in de winkel?

Oh, oh, oh  er moet nog zo veel gedaan worden, gordijnen hangen, ophangsystemen voor de quilts, alle lampen hangen nog niet en het logo moet nog op het raam.

projectjes en pakketjes…….

en heel veel nieuwe stoffen

En dan alle kleine hoekjes die nog opgevuld kunnen worden.
Maar het goeie nieuws is:


We hebben nog ruim 2 weken de tijd…….

het is gelukkig nog geen

7 augustus!!!!!!

tot gauw

groetjes

Wietske