zaterdag 4 juli 2015

En daar istie dan

Ik zat er al op te wachten gistermorgen……
Meestal komt de pakketdienst om een uur of 11
Gelukkig is het heet buiten, en wordt er een tropenrooster gedraaid
en is hij er al om half 10


En dan begint mijn hart te kloppen. Zal het zo geworden zijn zoals ik graag wilde?


En dan kijk ik vol bewondering naar zoiets moois. 

Doorgequilt door Elly Prins. ieder blokje apart


Ik laat jullie maar gewoon willekeurig wat blokken zien, tenslotte is 121 blokken met 4 randen echt te veel en is het natuurlijk nog veel mooier als hij straks op een prachtige plek hangt in de winkel







en de randen, schitterend









"Susan Smith, thank you so much for the beautiful design, I enjoyed it very much."


Voorlopig gaat deze schoonheid in de mand. Ik had hem er voor leeggemaakt. De bies moet nog vast en er moet nog een tunnel aan.

Dat wordt de eerste klus in mijn nieuwe winkel over een paar weken. hier boven is nu geen ruimte.


En al helemaal niet als er een rose dreumes dwars door alles heen kruipt.


groetjes

Wietske