zaterdag 4 juli 2015

En daar istie dan

Ik zat er al op te wachten gistermorgen……
Meestal komt de pakketdienst om een uur of 11
Gelukkig is het heet buiten, en wordt er een tropenrooster gedraaid
en is hij er al om half 10


En dan begint mijn hart te kloppen. Zal het zo geworden zijn zoals ik graag wilde?


En dan kijk ik vol bewondering naar zoiets moois. 

Doorgequilt door Elly Prins. ieder blokje apart


Ik laat jullie maar gewoon willekeurig wat blokken zien, tenslotte is 121 blokken met 4 randen echt te veel en is het natuurlijk nog veel mooier als hij straks op een prachtige plek hangt in de winkel







en de randen, schitterend









"Susan Smith, thank you so much for the beautiful design, I enjoyed it very much."


Voorlopig gaat deze schoonheid in de mand. Ik had hem er voor leeggemaakt. De bies moet nog vast en er moet nog een tunnel aan.

Dat wordt de eerste klus in mijn nieuwe winkel over een paar weken. hier boven is nu geen ruimte.


En al helemaal niet als er een rose dreumes dwars door alles heen kruipt.


groetjes

Wietske

28 opmerkingen:

Supergoof zei

Wat ziet je Stonefields er GAAF uit!
:o)

Judith zei

Super mooi. Ik mag nog 15 blokjes maken en dan de rand nog........ Maar naar Elly? Dan kan maar zo een goed idee zijn. Wat zal die strakjes mooi hangen! Fijne dag

Tineke zei

Wiets, hij is PRACHTIG,

Marijke vdg zei

Wat is de quilt mooi geworden en zo prachtig gequild.

Inge Slaats zei

Oh Wietske, wat is hij schitterend geworden! Ieder blokje apart gequilt, is echt heel mooi!.

Marja zei

Prachtig geworden!

Groet,

Noa Tonnis zei

Mooi op tijd en de rand vind ik schitterend gedaan

Martine zei

Altijd heel spannend om uit te pakken.

Cisca Heiden van der zei

Hij is schitterend, een pronkstuk!

Heleni van Til zei

Oh oh wat ongelooflijk mooi geworden. Superdesuper.

Annelies zei

Wat heerlijk om je quilt zo mooi terug te krijgen.

Francis Gortmaker zei

Schitterend! Ik kom een keer kijken!

Auckje van der Leij zei

Hij is werkelijk prachtig geworden! Verheug mij er op om hem straks te zien hangen in jullie nieuwe winkel!

Margret Dollenkamp zei

Prachtig geworden
Groeten margret

Evelyne zei

Super mooi Wietske en ik zie zelfs een vlindertje waar je om vroeg!
Ik vind het een prachtige quilt geworden.
Liefs Evelyne

Annie zei

Wat zal jij blij zijn Wietske !!!

Annie Derks-Scholten zei

Wat is'tie móói.

Anoniem zei

Ik kom de quilt straks in het echt bewonderen. Elly en haar team kunnen prachtig doorquilten. Het is bij deze beauty prachtig.
Fijn weekend en groetjes, Lenny

Suuske zei

Geweldig he Wietske. Volgens mij raak je niet uitgekeken op al dat moois.

Elza zei

Wauw dit is een plaatje, we gaan hem in het echt bewonderen in jullie bijzondere winkel. Tot later.

Floor zei

Wat lijkt me dat moeilijk om zo elk blokje apart te quilten met de machine. Daar moet je wel heel veel ervaring in hebben, maar dat heeft ze gelukkig.
Kan me voorstellen dat je zit te popelen op hem op te hangen in je nieuwe winkel.
Nog even geduld....

Petra zei

SCHITTEREND !!..

Baking Soda zei

Wat issie prachtig geworden! Af en toe even aaien en straks rustig de bies eraan. Alles op zijn tijd!

Ageeth Dorsman zei

Ze is geweldig mooi geworden! Ik vind vooral de rand heel kunstig gequilt, en natuurlijk kom ik haar nog een keertje "in-het-echt" bewonderen!
Groetjes van Ageeth

Rita zei

Ziet er supermooi uit daar ben je terecht blij mee.

Marguerite zei

Prachtig.

Johanna Faber zei

Wat een pronkstuk
Fijne zomer vanuit Zweden

wilma oud zei

Wat is die mooi door jou gemaakt en ook zo mooi doorgequilt. Je kunt hier uren naar kijken. Groetjes Wilma