vrijdag 9 mei 2014

vrijdagmorgen half 8

Ben ik al een paar uur wakker en verenig ik het "nuttige met het aangename"

want

mijn randjes zijn nog niet af


En vannacht om 12 uur staan de nieuwe al weer klaar.
Ik krijg een leuke foto van middelste die mij laat zien dat ook de jongens in Maastricht "nuttig en aangenaam" met elkaar  verenigen.
Brood eten en spelen in de vroege ochtend.


Gek toch dat ook deze generatie kinderen de korstjes van het brood niet lekker vindt


Mijn randjes zijn weer af en ik kan de winkel met een gerust hart open doen om 11.00 uur.


Alvast een fijn weekend

groetjes

Wietske

12 opmerkingen:

M Verheij zei

Fijne dag en een gezellig weekend.

Anoniem zei

Jij ook een heel fijn weekend en gezellige winkeldagen. Groetjes, Lenny

Lupineke zei

Fijne dag! En wat worden je randjes mooi!!!

Phyllis zei

Ha, ha, de een is wel van de randjes en de ander niet, toch? Jouw randjes worden in ieder geval erg mooi!

Aangenaam verpozen met Joke zei

Dat is het voordeel van vroeg wakker zijn. Je hebt al heel veel gedaan. De randjes zien er weer mooi uit. Nog even wachten en dan komen de nieuwe al weer.
Groeten, Joke

Marja zei

Ons verder altijd verteld dat je van het eten van de broodkorstje kon leren fluiten.

quiltingmieke zei

piep gezellig wakker worden , toch? knufje

Marguerite zei

Op de valreep toch nog op tijd klaar met de randjes.
En ja korstjes van het brood, terwijl ze als ze heel klein zijn juist bij de bakker altijd de kontjes krijgen. En daar heerlijk van smullen.
Groetjes en veel plezier met/in de winkel vandaag. Marguerite

Else zei

Och misschien gaan ze ooit nog van randjes houden! Jij geeft het goede voorbeeld hihi. Fijn weekend, knuffel van mij

marga zei

Korstjes eten dat kennen de kleintjes.niet meer.
Het eten is vaak een probleem lees maar.
Onze kleindochter van 8 vertelde over het verhaal van haar juf op school die naar Afrika was geweest en over de honger van de kindjes daar. Onze andere kleindochter van 5 die nooit veel eetlust heeft luistert naar het verhaal en terwijl haar Papa probeert om met dit verhaal haar aan te sporen om te eten zegt ze "maar ik woon toch niet in Afrika". Hij heeft de poging haar aan het eten te krijgen maar gestaakt.
Fijn weekend.
Marga

Elza zei

Onze kleindochters willen juist kapjes dat vinden ze lekker.
Voor jullie een heel fijn weekend.
Groetjes ELza.

Evelyne zei

O Wietske wat een beleving om Isabel in bad te doen! Nu kun je toch echt af gaan tellen wanneer ze naar huis mag. Wat worden je randjes leuk en je DJ blokken, je hebt er de vaart in en wat worden ze mooi!
Fijn weekend en liefs, Evelyne