vrijdag 23 mei 2014

De uitslag!!!


Zo' n heerlijk rommeldagje waarvan je 's middags om 3 uur denkt, wat heb ik nou eigenlijk de hele dag gedaan?

Nieuwe blokjes  en sashings voorbereid

dat wel

Zodat ik gisteravond nog een blok in elkaar kon zetten




Maar dan nu:

De uitslag:

De Raad van Bestuur heeft, geheel willekeurig zonder er bij na te denken, de volgende keus gemaakt

De bon gaat naar Ageeth Dorsman

De stofjes naar Dory Abrahamse

en de lineaal gaat naar

Marion van Veggel

Sturen jullie mij via de mail je adresgegevens zodat we het kunnen opsturen?


Vandaag en morgen van 11.00 tot 17.00 uur


Alvast een fijn weekend

groetjes

Wietske

22 opmerkingen:

quiltingmieke zei

piep gefeliciteerd aan de winnaars knuf

Anoniem zei

mooi blokje weer, ben je ze nu ook al aan elkaar aan t zetten?
ben benieuwd naar die foto
en gefeliciteerd aan alle winnaars
groetels Tineke

Anoniem zei

Wat leuk! Helemaal super dat ik de stofjes krijg. Bedankt! Dory

M Verheij zei

Winnaars gefeliciteerd .Wietske wat ga jij snel met je Dear Jane.Jij hebt hem dit jaar nog af.
Een fijne dag

Marion van Veggel zei

Wat leuk... ik heb de liniaal gewonnen! Ben er super blij mee. Heb je inmiddels mijn gegevens toe gezonden. Nogmaals bedankt en tot ziens!

Joke W. zei

Gefeliciteerd aan alle winnaars.
Joke W.

mery,s maaksels zei

mooi blokje wietske ik lees iedere dag je blog berichtjes, zo leuk als je alles vertelt over je dagelijkse dingen die je zoal doet daar geniet ik van, en wat fijn dat het goed gaat met je kleinkind gr mery

Marja zei

alle winnaars van harte gefeliciteerd.

Jet en Zus zei

Mooi bord heb je daar!!

Groetjes Anita

Anoniem zei

Alle winnaars van harte gefeliciteerd met jullie prijs.

Groetjes en veel borduurplezier, Margo

Ieke zei

Wat een leuke Jane-blokje!

Ageeth Dorsman zei

Zit ik hier aan de koffie, I-padje aan, en zoals elke morgen even het blog van Wietske lezen... Zie ik daar, dat ik de cadeaubon gewonnen heb!!! mijn dag kan niet meer stuk! Wat ben ik hier blij mee, heel erg bedankt! En het leuke vervolg is natiuurlijk, dat ik hem binnenkort persoonlijk kom verzilveren in je atelier, wat op zich al een mooi cadeautje is. Ik ga eens even aan DH een stedentripje Den Bosch voorstellen...
Ik mail je mijn gegevens.
Fijne vakantie en groetjes van Ageeth

Judith zei

Wat leuk wietske, heb je toch weer een hele boel dames blij gemaakt! Fijn weekend.

ria vogelzang zei

Gefeliciteerd alle winnaars!! Leuk toch, om elkaar zo een plezier te doen!
Geniet ze, Wietske!!
Liefs, Ria.

Anoniem zei

Winnaars gefeliciteerd met jullie prijs!
Succes Wietske met je DJ en morgen weer aan de borduur.
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Annie Kingma.Bonnema zei

Winnaars gefeliciteerd.
Fijn weekeinde Gewenst.
Groetnis Annie

Nardy Beltman zei

Wat leuk! Gefeliciteerd dames!

marion zei

Gefeliciteerd Dames

sylvia zei

gefeliciteerd, winnaars!!!

Ineke zei

Van harte gefeliciteerd Dames, leuke prijsjes!!!

wilma oud zei

ook namens mij van harte gefekiciteerd dames. Ga er lekker van genieten. Groetjes Wilma

wilma oud zei

Jullie snappen zeker dat ik GEFELICITEERD bedoelde.