dinsdag 20 mei 2014

Best al een poos

Doen wij zonder vaatwasser. 
Het aanschaffen van een nieuwe was een enorme uitdaging omdat de maat die wij nodig hadden eigenlijk niet meer leverbaar was.

En omdat wij daaromtrent niet de goede informatie kregen………

Gisteren was het dan eindelijk zo ver


Helemaal uit Zwitserland

"mit Deutsche Gebrauchsanweisung"


De heren waren te vroeg want ik had mijn ster nog niet af.
Ik wist dat ik daarna heel erg moest gaan schoonmaken…….

en dat was ook zo


Best al een poos hadden wij niet meer in het Bossche Broek gefietst. Gisteravond kwam het er dan eindelijk van en genoten wij van de natuur en het jonge grut dat geboren was.


 Best al een poos maak ik bijna iedere dag blogjes. 
Voor mezelf omdat ik het zo leuk vind om een soort dagboek bij te houden, en ik weet dat heel veel mensen er van meegenieten. Inmiddels staat de teller binnenkort op een half miljoen en dat is na bijna 2 jaar verhaaltjes schrijven best heel veel.

Vaak gaat het over dagelijkse onbenulligheden die gewoon leuk zijn om te vertellen, veel over handwerken, maar soms komen er hele ernstige en verdrietige verhalen voorbij, waarvan je je afvraagt: 
deel ik dit of toch maar liever niet.

Iedere keer is dat een eigen keus, tenslotte is het mijn blog en heb ik de vrijheid om te delen met mensen wat ik zelf graag wil.

De afgelopen tijd heb ik ontzettend veel steun gehad aan al jullie reacties, mails, telefoontjes en ook aan de bezoekjes in de winkel.
Ook mijn kinderen hebben intensief meegelezen met alles wat hier op het blog voorbij kwam, en zich vooral vaak verbaasd over al jullie lieve en ontzettend warme reacties!!!!

We gaan nu weer verder, Isabel is thuis en naar alle verwachting zal ze opgroeien tot een normaal meisje. Alleen heel bijzonder voor ons omdat ze "heel veel" te klein was en niet alleen, maar samen met haar broertje geboren werd.

We zullen ons leven helaas zonder Daniël moeten inrichten. Dat kost tijd en verdriet.
 Maar op dit moment overheerst blijdschap omdat het met Isabel goed gaat.

De afgelopen maanden heeft zij hier samen met haar ouders en de verpleging en artsen doorgebracht.
En ook aan hen, en misschien lezen ze het wel nooit, een enorm 

DANK JE WEL!!!!! 

Voor de tomeloze inzet en energie om Isabel in leven te houden en haar alles te leren wat een pasgeborene-gewoon-op-tijd- uit zichzelf allemaal al doet.


Best al wel een poos loop ik hier op deze aardbol rond. 

Begin juni met Pinksteren, hoop ik 60 te worden.
Jullie hoeven niet naar den Bosch te komen hoor om te feliciteren want ik ben er niet.

Herman en ik gaan dan een weekje op vakantie, juist met mijn verjaardag.
Een bewuste keus.

Maar om jullie alvast een beetje mee te laten genieten gaan we iets leuks doen.

Een Give-away.

Maar niet 1, het zijn er 3!!!!!


De add-a-quarter in het klein, haast onontbeerlijk bij de kleine lapjes van Jane


10 stofjes met een waarde van 15 euro


Of een cadeaubon met een waarde van 15 euro, te besteden in ons atelier.


Stuur een berichtje op het blog en geef vooral duidelijk aan waar je voorkeur naar uit gaat.
Komende vrijdag selecteren wij 3 namen en krijg je je cadeautje thuis gestuurd.

Heerlijk, vanmiddag komt mijn middelste even over uit Maastricht om naar Isabel op visite te gaan. Gisteren zijn we er niet meer geweest, ze waren nog geen 5 minuten thuis of de verpleegkundige van de kruisvereniging stond al op de stoep, de huisarts belde en wilde een afspraak maken en och, wij konden nog wel 1 dagje wachten. Tenslotte hebben we Isabel al 3 maanden bijna dagelijks gezien.

Morgen is de winkel open van 11.00 tot 17.00 uur en er komt nog een groep dames om het kleine quiltje te maken.

We hebben er zin in!!

Fijne dag

groetjes

Wietske

86 opmerkingen:

Marijke vdg zei

Fijn te lezen dat alles goed gaat met Isabel.
Geniet ervan .

Als Give Away vind ik het add- a - quarter wel leuk .
Nog een fijne dag .

Marijke (Belgie)

Ans zei

Ik lees je blog ook altijd met veel plezier, iedere dag weer een verhaaltje maken is een hele kunst. Bij mij zit er wel wat meer tijd tussen mijn verhaaltjes, ik ben niet zo'n verhalen schrijver. De jouwe lezen heerlijk weg, en dat vind ik heel knap!
Ik hoop nog lang op je blog langs te mogen komen, ook al reageer ik niet altijd, ik lees ze wel. Dank je wel, ga zo door!

Elizabeth Pienaar zei

Dear Wietske, I am so happy and thankful for you all that Isabel is home. I do hope I may also be part of the give-away!
All the best, Elizabeth in Cape Town epienaar56gmailcom

Annerieke zei

Fijn te horen dat het goed gaat met Isabel :).
Jullie wens ik een fijne week vakantie, kan je lekker je eigen ding doen.

het liniaaltje lijkt me inderdaad erg fijn bij de dear jane.
thx voor je fijne verhaaltjes

susana zei

Wat fijn dat Isabel thuis is!
De give à Way is super leuk, ik doe niet mee hoor,
Maar vind het leuk voor anderen, hahaha

Annelies zei

Nog wat vroeg om je te feliciteren met je verjaardag. Wel fijn hem te kunnen vieren nu alles in een wat rustiger vaarwater is gekomen.
Ik vrees dat ik best veel stof heb en allerlei lineaaltjes. Iemand andersmag er dus van genieten.

Anoniem zei

ik vind het zo fijn voor jullie dat Isabel `gewoon` lekker thuis is na deze intense periode,
laat ik ook maar eens een gokje wagen in de give-away, ik wil dan graag meedoen voor het stofpakketje.
groetels en voor straks veel knuffelplezier bij je grote kleindochter
Tineke

Anoniem zei

De afgelopen vier maanden heb je mij de beginselen van het quilten geleerd: dank daarvoor! Jouw geduld, enthousiasme en motivatie was super. Te meer daar het een moeilijke tijd voor jullie is geweest, waarin er veel gebeurde.
Ondanks dat stond je mij met raad en daad bij, tijdens de les maar ook via de mail! Super!
Voor Isabel, haar ouders en jullie veel geluk, gezondheid en vreugde met elkaar toegewenst, Dory

Marja zei

Wat een mooi afsluitend-en-nieuw-begin blogje!
En ik hoop dat je nog veel van de huis tuis en keuken verhaaltjes zal schrijven.

Groet,

Voor t eerst bij jou op het Atelier de add a quarter gezien van juud, daar zou ik graag voor mee doen.

Anoniem zei

Lieve Wietske, wat kun je toch mooi schrijven, we hebben allemaal toch echt onze specifieke talenten. Fijn dat jullie nu "gewoon" verder kunnen. Je weet dat ik altijd heel hebberig word in je atelier, dus ik wil graag meeloten voor de bon, klossen aurifil heb ik nooit genoeg, haha. Liefs van Jane en Liesbeth uit Eindhoven.

Mien B zei

Fijn dat Isabel thuis is .
Ik vind je blogjes heel gezellig om te lezen.
Mijn keuze is de 10 stofjes.
Succes en veel plezier met al je bezigheden.

Rita zei

Ik lees je blog altijd met veel plezier, en vind het voor jullie ook ontzettend fijn dat Isabel nu heerlijk thuis is. Je alvast feliciteren met je verjaardag is wel een beetje te vroeg dus daarmee wacht ik nog even. Een give away is leuk en ik zou de lapjes voor mijn Dear Jane kunnen gebruiken, nu een hele fijne tijd met elkaar. Gr. Rita

sylvia zei

Best al een poos volg ik je blog met veel plezier! Geniet en huil mee!
Je bent een gezellige schrijfster met een volgens mij gezellig atelier!! Tis jammer dat het zover weg is hiervandaan! Zeker als je zo slecht zit!!
Ik kan me voorstellen dat jullie dankbaarheid naar de ziekenhuizen en hun personeel groot is, die mogen best in het zonnetje gezet worden voor al het werk dat ze met zoveel liefde doen!
Heel lekker om een weekje op hort te gaan, zeker met je verjaardag! Oei, wat heb ik een hekel aan verjaardagen......haha!!!
Maar je bent nog niet weg, dus er komt vast wel een verslag van het eerstebezoekjeaanIsabelthuis......:)
Geniet ervan!!
groetjes, Sylvia
oja, de give away: met stofjes maak je mij altijd blij...:)

Marion van Veggel zei

Hallo Wietske, ik lees met heel veel plezier je blog. We hebben elkaar ontmoet toen je nog maar net aan het quilten was en vond je toen al zo'n kanjer! Ik reageer niet zo vaak maar omdat we binnenkort een keer bij je willen komen kijken wil ik graag mee dingen naar je give-away. Het liefst zou ik dan een kadobon hebben. Heel veel liefs van mij.

quilting Jeannet zei

Ik herken veel in je verhaaltje Wietske, ook wat je wel en niet wilt delen, je beseft vaak niet achter de PC dat de hele wereld wel mee leest en daar zijn oordeel over kan geven ( en dat soms ook doet) Blijft een dilemma waar ik ook regelmatig mee worstel.Geniet van je weekje weg. De stofjes heb ik er al een aantal, dus ik zou voor de bon gaan, maar ook zonder dat reageer ik toch wel op je leuke persoonlijke blog.

Anoniem zei

Ook ik lees je blog dagelijks als fijn begin van de dag. Heerlijk even meegenieten van al je vertelsels. Wat een mooi bericht dat het met Isabel zo goed gaat dat ze heerlijk naar huis mocht om lekker in huiselijke sfeer verder te genieten van haar. Ook ik wil graag meedoen met de give-a-way. Maakt me helemaal niet uit voor wat. Alledrie even leuk voor mij. Geniet lekker van Isabel en alles. Lieve groet Connie

Brigitta zei

Oh Wietske, ik zal het je maar verklappen, het is 's ochtends bijna het eerste wat ik doe. Even snel kijken of er een blogje van jou is. Ik heb hier al eens eerder geschreven dat ik energie krijg van jouw energie die je uitstraalt in je blog. En ik ken je niet eens, maar toch leef ik met jullie mee in vreugde en verdriet. Ik wens jou straks een hele fijne verjaardag/vakantie en ik hoop nog heel lang met jullie gezin mee te mogen leven via jouw blog en zoals ik al vele keren eerder heb beloofd, ik kom een keer naar Den Bosch. Voor nu zou heel graag mee willen doen met de give away en dan zou ik graag de lineaal willen winnen. Nog een fijne zonnige dag.

Anoniem zei

Hoi mevrouw Wietske,

Het eerste wat ik 's morgens lees is uw blog. fijn dat wij allemaal mogen meemaken hoe uw leven eruit ziet. Fijn dat het nu goed gaat met Isabel.

Graag zou ik meedoen met de give-away en dan zou ik graag de bon willen winnen zodat ik deze bij die leuke scandinavian red kan leggen.

Groetjes en veel borduurplezier, Margo (vaan oet Mestreech)

Anoniem zei

Hallo Wietske en Herman,
Wat heerlijk dat jullie nu gewoon naar je kleindochter op bezoek kunnen en haar kunnen knuffelen, meenemen om te wandelen en zo meer. Geniet ervan.
Wietske, ik vind het leuk om jouw blog te lezen. Je bent maar een jaartje jonger dan ik (vandaag 62 jaar), mijn eerste kleinkind is op komst en ook ik quilt veel.
Graag doe ik mee aan de give-a-way. Het liefst zou ik dan voor de cadeaubon in aanmerking komen.
Tot een keertje in de winkel en voor over 2 weken een heerlijke vakantie
Groetjes, Marlies van Bruggen

margaholla54 zei

hoi Wietske, fijn dat Isabel nu eindelijk thuis is, dat zal veel rust geven voor jullie allemaal. Het is nu een fijne tijd dus lekker met de wandelwagen erop uit en lekker genieten van die kleine. Een give away is natuurlijk altijd heel leuk,de add a quarter heb ik pas nog bij je gekocht, maar stofjes of de waardebon zijn natuurlijk ook heel leuk. Groetjes

Phyllis zei

Wat fijn dat het nu zo goed gaat met Isabel. Het was en is bijzonder om over alle pieken en dalen te lezen op je blog. Je leest of hoort wel eens dat mensen blogs en social media 'onzin' vinden, maar toch is het fijn als je ook uit de wereld van het www merkt dat er met je meegeleefd wordt, ook al ken je die mensen die reageren dan niet persoonlijk. En dat brengt mij bij je give-away. Graag doe ik mee - dank je voor het organiseren - en zou dan graag in aanmerking komen voor de cadeaubon. Vanwege de afstand ben ik nog nooit bij je geweest en ben (ook al door je blog) heel erg nieuwsgierig, naar jullie en naar de winkel. Zo zou ik meteen kunnen beginnen met winkelen, toch?!

Marians Quiltblog zei

Lieve Wietske,
Het zijn prachtige verhaaltjes, gewoon, van jou dagelijkse bestaan. De goede maar ook de minder goede dingen van ons leven. Ga vooral zo door. Grappig, ik ben ook met Pinksteren (de 1e) jarige. Voor de verandering blijven we thuis en hoop ik samen met dierbaren te proosten op weer een jaartje erbij.
Fijne dag,
Groet Marian

Klara's Quilthoekje zei

Wat heerlijk dat de kleine meid nu echt thuis is bij haar paps en mams! Heel veel geluk met dit kleine meisje toegewenst, ik hoop dat ze veel plezier in jullie leven brengt!

Super zo'n give-away. Ik zou graag meedoen voor de lapjes. Ben begonnen met de Dear Jane, en lapjes zijn dan natuurlijk een must en altijd welkom!

Hermie zei

Heerlijk straks even met zijn tweetjes er tussenuit. Geniet er van, er is zo veel gebeurd de laatste tijd. Leuk dat je een give away doet. Ik doe graag mee voor de quarter linelaal.fijne dag

Saskia Smit zei

Wat een feest weer. Mag ikmeedoen met de kadobon. Heb ikweer een legitieme smoes om langs te komen!

Marja zei

Hoi Wietske, het is elke ochtend weer leuk om even bij je binnen te kijken. Dat we dat nog maar lang mogen doen.
Ik doe graag mee met de give away. Het lijkt me heel leuk om de lapjes te krijgen.
Groetjes, Marja

Bears with a HEART zei

Alvast Van Harte Gefeliciteerd met je Verjaardag.

Het is altijd 'heerlijk' om jouw blogjes te lezen,
omdat het lijkt alsof ik dan op je mooie dakterras zit,
kopje thee erbij
en jij zit dan 'gewoon' te vertellen.
Zo 'voelen' jouw blogjes.

Fijn dat Isabel nu thuis is, onwerkelijk na al die tijd en toch zo 'echt'.
Veel geluk gewenst voor haar en met haar.

De give-away, leuk en lief idee, maar doe niet mee.
Wat niet wil zeggen,
dat ik graag eens in je winkel zou willen bezoeken,
wie weet ...
ooit.

Bears with a HEART zei

in je winkel = je winkel

marion zei

wat een leuke give away zo , geweldig, ik zit hier nu al een paar minuten achter de laptop te bedenken wat ik het leukste vind. Wat een keuzeGa ik voor de lineaal, maar de stofjes zien er zo leuk uit, maar met de bon kan ik nog kiezen in de winkel. Kleine dillema's die het leven zo leuk maken...Ik kies voor de lineaal daar ben ik toch wel heel nieuwsgierig na en leuke lapjes kom ik de volgende keer in de winkel wel kopen.........

Gefeliciteerd met je verjaardag, ik ben ook van juni maar iets jonger.

els b zei

Ik geniet elke keer weer van jouw blogjes en heb de afgelopen maanden met jullie meegeleefd. Wat een energie en veerkracht hebben jullie. Nu maar lekker genieten van een weekje weg. Eerst nog even een giveaway, leuk hoor. Ik ga graag voor de lapjes, heb er nooit genoeg......
Groetjes, Els

nadia zei

Hoi Wietske, ik zag dat jij de weg naar mijn weblog gevonden hebt :) Bedankt voor je reactie! Bedankt ook voor het wensen van succes bij mijn DJ, denk dat ik het soms best nodig zal hebben, het is een hele klus. Jouw laatste blokje ziet er goed uit, dat gaat mijn derde blokje worden denk ik. Al heel lang lees ik met veel plezier jouw weblog en heb alle ups en downs als het ware van dichtbij meegemaakt, fijn dat de kleine meid nu thuis is. Ik doe graag mee met de give-away, het liniaal is wat er nog ontbreekt aan mijn DJ uitzet dus daar ga ik voor. Geniet alvast van de voorbereidingen van je weekje vakantie! Lieve groet, Nadia

Carin zei

Allereerst alvast gefeliciteerd met je verjaardag, maak er maar een super dag van en geniet van je vakantie !
En wat is het toch fijn dat het zo goed met Isabel gaat en ook fijn dat je toch een afwasmachine hebt gevonden die wel past.
Ik doe graag mee aan je give away en ga voor de liniaal.

Geke Vermeulen zei

best wel een poos lees ik je blog, best wel een poos was ik een stille lezer. Als (nog ) niet quilster is het iedere keer zal ik wel zal ik niet ? Of toch liever blijven borduren ? Straks eerst op vakantie en daarna spring ik in het diepe, toch maar ook quilten.
Best wel een poos vind ik je een heel lieve en inspirerende vrouw, lieve moeder en oma. Jouw berichtjes stralen altijd zoveel liefde en warmte uit. Zou ik daarom de spelregels ietsje mogen veranderen ? Zou het ook zo mogen zijn dat als ik de tegoedbon bij je win , je ipv mij die bon schenken zelf een bos bloemen gaat kopen voor jezelf ? Gewoon omdat jij jij bent ?
liefs
Geke

Ria zei

Ik heb altijd wat moeite om op gang te komen, en wat doe ik dan? Gewoon jouw blogjes lezen. Half 8 borduren, 9 uur op de fiets. En dank ik yes ik ga er ook weer tegenaan vandaag! Want ik bewonder je doorzettingsvermogen, altijd een opgewekt verhaaltje schrijven, ondanks dat het huilen je soms nader staat dan het lachen. Geniet van je vakantie, even lekker de wind door je haren voelen heerlijk.
Wat heb je prachtige cadeaus om weg te geven. Moeilijk om te kiezen, het feit dat iets zou kunnen winnen vind ik al geweldig. Fijn dat Isabel nu in haar eigen bedje ligt. Wat een rijkdom!

Groetjes en een fijne verjaardag toegewenst Ria V.

wilma oud zei

Lieve Wietske, ja je verwoordt alles zo goed in deze blog. Ook ik volg je al vanaf het begin en je maakt en hebt al zoveel meegemaakt. Ik bewonder je enorme energie en positiviteit om toch steeds weer die aandacht aan iedereen te schenken die het nodig hebben. Ook bij andere blogsters reageer je steeds en zo warm. Ik hoop dat voor jullie nu wat rustigere tijden komen (natuurlijk niet in de zaak) en ik gun het je dat je heerlijk op vakantie gaat. Mocht ik iets winnen van deze give away, dan graag de bon, want dan kan ik naar je atelier komen en alles met eigen ogen zien. Een hele fijne dag. Groetjes Wilma

Els Holman zei

Beste Wietske,
Dank je wel voor je mooie verhalen. Ik lees ze dikwijls met plezier. Wat maak jij een heleboel mee in je dagelijkse leven. Fijn dat wij er allemaal van mee mogen genieten. Ik hoop dat het de komende tijd wat rustiger voor je wordt, zodat je alleen maar hoeft te genieten.
Ik vind het heel erg om te zeggen, want het kinkt zo hebberig, maar mocht ik iets winnen van de give away dan graag de cadeaubon. Heb ik eindelijk eens een excuus om langs te komen in je atelier.
Groetjes voor over een paar weken een fijne verjaardag en vakantie gewenst.

Elza zei

Wat weer en mooi blogje ik zou heel graag de cadeaubon winnen, ik heb nog een blokker kaartje van de ns en dan kom ik lekker langs. 60 worden is niet gek hoor lekker vieren. En geniet van de kleine. Daniël blijf er altijd bij horen.

Anoniem zei

Wietske, één van de eerste blogs die ik lees als pctje online staat is jouw blog, heb jullie leren kennen als héle toffe mensen tijdens een middagje 'randje per week' en leefde zo mee met de ups en downs van de jongste dochter en ben zo blij dat alles nu de héle goede richting uit gaat met Isabel.
Geniet van je verjaardag eender waar met je DH.
De cadeaubon zegt mij wel iets, aurifilgaren kan men nooit genoeg hebben.
Marte D (België)

Villa Zeezicht zei

Lieve Wietske, zoo herkenbaar die afweging wat je wel en niet deelt op het www!! En zo vaak vergeet ik eigenlijk dat je blog zo veel wijder gelezen wordt dan je je zelf realiseert.. Maar ik geniet altijd van jouw belevenissen en lees ze graag!
Door jouw verhalen staat Den Bosch op mijn lijstje om binnenkort een keer te bezoeken, hihi! Dan kom ik beslist bij je langs :)
Mocht ik een gelukkige winnares zijn dan hoop ik de bon te winnen. Om met veel plezier iets leuks bij je uit te zoeken voor een van mijn projecten!
Lieve groet!!

Margreet van der Werf zei

Ik lees zo graag je blog, en ik geniet van je heerlijke verhalen. En het zal jullie enorm goed doen dat iedereen zo met jullie meeleeft!
Ook ik word binnenkort zestig, begin juli!!! Wel een mijlpaal in het leven!
Zou graag de add-a-quarter lineaal winnen, na het geweldige verhaal van Judith moet ik nu echt gaan beginnen aan de Dear Jane, en deze lineaal is een handigheidje die ik er graag bij zou willen gebruiken. Veel liefs, Margreet

Evelyne zei

Ja, de afweging wat je op je blog schrijft neem je zelf en aan de mensen of je het wilt lezen ja, of nee. Ik heb het zeer gewaardeerd jou beleving met je familie en je kleinkinderen. En nog steeds natuurlijk!
Jou tomeloze energie en positiviteit is mijn inspiratie.

Je blokje is mooi geworden, volgens mij was dat een erg moeilijke.
Ik hoop je van de zomer nog te zien zodat ik je kan feliciteren met het behalen van je 60e verjaardag!

Mooie give-away! Het is altijd leuk om een verrassing te krijgen.

Liefs,
Evelyne

Anoniem zei

Ik lees je blokjes met veel plezier. Ben zo blij voor jullie dat Isabel weer thuis is. Natuurlijk is er ook het verdriet om Daniel, dat zal er altijd wel zijn. Maar ook de blijdschap dat Isabel er is. Dat jullie van haar mogen genieten, dat wens ik jullie toe. Straks ge iepen van het weekje weg en je 60 e verjaardag. Mocht mijn naam uit de hoge hoed komen dan zou ik het lineaaltje wel willen. Fijne dag vandaag. Groeten Heleen

Anoniem zei

Gefeliciteerd, met Isabel, al je blogjes (die ik graag elke ochtend lees en teleurgesteld ben als er niets staat!) en alvast met je verjaardag. Ik hoop dat je 60e verjaardag net zo leuk wordt als de mijne was vorig jaar. Gevierd met alleen maar vrouwen (familie, vriendinnen en buurtjes). Geniet er van. groetjes van Mieke D.

els zei

Wat in de verhaaltjes zo bijzonder is, is de tomeloze energie die er uit spreekt en de positieve levenshouding. Wat moeten jullie het moeilijk hebben gehad de afgelopen maanden! En wat moet de blijdschap groot zijn dat jullie kleindochter eindelijk in haar eigen bedje ligt. En natuurlijk blijft haar babybroertje een deel van jullie geschiedenis uitmaken.
Gefeliciteerd met dat ongelofelijke aantal berichtjes. Ik hoop dat er nog heel veel zullen volgen!
Ik kies voor de cadeaubon. Momenteel ben ik druk bezig met het maken van piepkleine mandjes van reproductiestofjes.
Hartelijke groet,
Els.

Anoniem zei

oo ja, mooi sterretje :)
Tineke

M Verheij zei

Wietske,wat leuk ik hoop in nov 60jaar te worden.Ik wil graag meedoen met de give. Afwas dan voor de stofjes

Anoniem zei

En ook Herman als Raad van Bestuur hartelijk dank voor al je adviezen rondom de juiste afmetingen van de stof en het meedenken rondom de blokken! Jullie zijn samen een mooi span om het project van Bossche Quilts & Meer vorm te geven. Chapeau! Dory

Anoniem zei

Wat heerlijk om er met je verjaardag even uit te zijn. Gelijk heb je na de ontzettend spannende, verdrietige en ook mooie periode die jullie hebben meegemaakt. Ontzettend leuk idee, de verloting en als ik"uitgeloot" word (in dit geval gunstig), dan zou ik de cadeaubon heel leuk vinden. Die kom ik dan zelf halen hoor bij jullie.
Geniet verder van het mooie weer. Ik ga het nu even doen, lekker buiten lunchen en dan weer achter de naaimachine voor Stichting Verdanda.
Groetjes, Lenny

quiltingmieke zei

piep
meid, wat ben ik blij voor jullie,
het kleine princesje is thuis,

IK wens haar /haar ouders en grootouders nu een zalige zomer waarin het kleine meisje kan groeien en openbloeien en iedereen zijn rust en geluk weer vindt.
Heerlijk jullie vooruitzichten voor je 60ste verjaardag

en om het feestje compleet te maken een give-away,

Ik waag graag een kansje,
de stofjes lijken me ontzettend leuk,
maar wens ze ieder lappenvrouwtje toe die ze kan koesteren.

Ik blijf je volgen zoals altijd,
of je nu schrijft over het alledaagse of je naaldjesvlijt

knufje Mieke

Annie Kingma.Bonnema zei

Heel fijn een weekje vakantie in het vooruitzicht, wel verdiend zou ik zeggen.
Ik geniet alle keren van jou blog, zo knap om het vol te houden ook.
Doe graag met je actie mee, en zou ik de prijs winnen, ga ik voor de stofjes, zien er zo prachtig uit.
Groetnis Annie

Ageeth Dorsman zei

Alvast van harte gefeliciteerd met je a.s. verjaardag en geniet maar lekker van je welverdiende vakantie. Moet een heerlijk gevoel zijn, dat Isabel nu thuis is, dan kun je nog meer van je vakantie genieten.En heel erg knap, iedere dag een blogje; maar met zo'n winkeltje-aan-huis heb je natuurlijk ook genoeg om over te schrijven. En uiteraard doe ik heel graag mee met de give-away. Het liniaaltje heb ik al, maar de andere 2 prijzen zijn allebei verrukkelijk. En mocht ik de cadeaubon winnen, dan is dat natuurlijk een prima aanleiding om ook eens een keertje de reis naar Den Bosch te ondernemen...
Fijne vakantie en groetjes van Ageeth

marga zei

Ik wens je alvast een hele fijne verjaardag en heel veel liefde geluk en gezondheid voor al die jaren die nog komen gaan. Ik heb met veel bewondering steeds weer gelezen hoe jullie als familie samen door deze periode zijn gekomen en wens iedereen alle goeds toe.
Jou blog lees ik met plezier hoe en wat je schrijft is aan jou.
Als ik dan ook nog mee mag doen met de Give-away is mijn keuze gevallen op de tegoedbon.
Want weet je dat is weer een rede temeer om een keer de trein te pakken en jou een bezoek te brengen.
Heel veel succes met alles waar je mee bezig bent.
Groeten
Marga

Anoniem zei

Ik wens je een hele fijne verjaardag ,fijn dat nu toch nog alles goed komt
Als ik nog kan meedoen met de Give-away ga ik voor de stofjes
ik lees je blog met veel plezier
gr Rina

myriam zei

iedere morgen is het eerst na de koffie jouw blogje lezen, met al je verdriet en leuke belevenissen in het leven. zelf ben ik door je blog gaan haken; inktvisjes voor couveuse kindjes. en ga toch mijn oude hobby quilten weer op pakken. de voorkeur gaat naar het add a quater . warme groetjes van myriam

Mariska Schok zei

Dag Wietske, ik quilt nog niet zo lang, maar kwam al snel op jouw blog terecht dat best wel verslavend is :). Ik vind het leuk om mee te lezen met jouw leven, ik realiseer me dat het nooit 100% het hele verhaal is. Maar ik heb bewondering voor de positieve manier waarop jij en je gezin de uitdagingen in het leven vooral samen tegemoet gaan.
Ik wens jou alvast een mooie verjaardag en Isabel en haar ouders heel veel geluk, de kleine Daniël heeft voor altijd een mooie plek in jullie harten.

Ik wil heel graag een keer komen neuzen in jouw atelier of een workshop volgen. Als giveaway kies ik dus voor de kadobon - een stok achter de deur om dat ook gewoon echt te doen!

hartelijke groet, Mariska

heleen zei

Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik lees je blog altijd. Leuk dat je een give away doet. Ik loot graag mee voor de lapjes. Ik ben al drie jaar bezig met de Dear Jane en vind het erg leuk om te doen! Succes met jouw Jane

Bed, breakfast en quilts zei

Ga lekker genieten op je verjaardag zonder ons! Graag loot ik mee, ik vind alles even leuk ,maar de stofjes stiekem het allerleukst!

Anoniem zei

Hallo Wietske ( en Herman)
Ik hoop dat jullie een hele fijne vakantie zullen hebben. Even alleen elkaar is wel heel erg lekker na de roerige tijd die jullie gehad hebben.Kom uitgerust terug en ga daarna verder met genieten van (alle) (klein)kinderen en jullie Quiltavontuur.
Groetjes uit Frankrijk,
Anita Woltman

Anoniem zei


Oh ja, helemaal vergeten, ik zou het leuk vinden de add a quater te winnen. Want ook ik ben met de Dear Jane bezig.

Anita Woltman

Astrid Simons zei

Hallo Wietske, ik wens je alvast een hele fijne verjaardag en een superieure vakantie. Rust lekker uit, hebben jullie wel verdiend. Ik loot graag mee voor de mooie lapjes. Groetjes Astrid

yvonne zei

Hoi Wietske, wat een mijlpaal zoveel blogjes in twee jaar. Wens je een hele fijne verjaardag en geniet van je vakantieweekje. Ik loot graag mee voor de stofjes of voor de cadeaubon. Ben ook begonnen met de Dear Jane dus die komen goed van pas.
Groetjes Yvonne

Nardy Beltman zei

Fijn dat Isabel in huis is! Alvast een hele fijne vakantie en een gezellige verjaardag. En natuurlijk doe ik graag mee met de give away! Het lineaaltje lijkt me handig. Groetjes Nardy

marianne zei

Hoop dat jullie volop genieten als jullie saampjes een weekje weg zijn.
Doe graag mee aan je give away,de bon lijkt me een goede reden om eens richting Den Bosch te komen.

Floor zei

Fijn dat de nieuwe afwasmachine er staat. Wat een troep ligt er dan onder hè? Tja.. daar kom je nooit met je dweiltje.
Leuk dat je even weg gaat als je straks 60 jaar wordt. Mooie leeftijd hoor!
Nog 5 jaar dan ga je met pensioen, maar jij vast niet :-)
Fijn te lezen dat jullie zoveel steun hebben gehad van alle lieve reacties op je blog.
Dat was ook vast heel fijn in deze moeilijke maanden.
En... als ik zou mogen kiezen tussen de leuke kadootjes..... dan zou ik de 10 lapjes wel willen hebben.

Ineke Hulzebos zei

Weet je Wietske, ik ben best een beetje "jaloers"(niet echt het goede woord, maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven) dat je zulke mooie woorden kan schrijven en er weer een leuk verhaal ervan kan "brouwen". Jou blog is een van de eerste die ik elke dag probeer te lezen (ik volg behoorlijk wat hoor) en vandaag raakt het me weer zo dat ik er een brok van in de keel krijg en kippenvel, zoals je het verteld over alles van Isabel. En ja, ik doe graag mee met je give away!!! En dan graag voor de bon, want dan heb ik een zéér goed reden om eens in je winkel te komen!!!

Veel plezier en alvast een fijne verjaardag!

Liefs, Ineke

Anoniem zei

Beste Wietske,

Ik ben een stille lezer, maar lees je blog met veel plezier.
Gefeliciteerd met je blog en vooral met de thuiskomst van Isabel.

Ook wil ik graag mee doen met de give away en mijn voorkeur gaat uit naar
10 stofjes met een waarde van 15 euro.

Als ik eens in de buurt van Den Bosch ben, kom ik een keertje langs.

Groetjes
Ellen

Bernadette van Gils zei

hallo Wietske
ik heb even niet kunnen lezen op je blogjes door enorme rugklachten maar lees nu dat Isabel thuis is, wat FANTASTISCH
En groot gelijk dat je met je verjaardag lekker weg gaat met je man, jullie hebben wel even een weekje samen weg verdiend na al die maanden ziekenhuisbezoek en voor jullie kinderen klaarstaan. Ik weet dat je dat als ouders doet maar toch..

Natuurlijk vind ik het leuk om kadootjes te krijgen en mijn voorkeur zou uitgaan naar de kadobon want dan moet ik zeker een keer bij je langs komen op een voor mij goede dag
groetjes en ik hoop nog heel veel blogjes van je te mogen lezen
Bernadette

Anoniem zei

Ik lees stilletjes mee en geniet van je verhalen. Fijn om te horen dat de kleine meid thuis is.
En van de give away vind ik stofjes wel erg leuk.....
Fijne vakantie en een rustige verjaardagen toegewenst.
Groet, Jeanette

Linda Knowles zei

Hallo Wietske, bijna iedere dag lees ik, en vele met mij met veel plezier jou blog. De leuke en de minder leuke dingen, je weet het allemaal op een boeiende en pakkende manier te verwoorden. Bij deze wil ik je nu alvast van harte feliciteren met je op handen zijnde verjaardag. Ga lekker op vakantie en geniet er van. Ik doe graag mee met je give-away en zou graag in aanmerking willen komen voor het liniaaltje omdat ik binnenkort toch ook echt hoop te starten met mijn eigen Dear Jane.
Lieve groeten,
Linda

Anoniem zei

Hallo Wietske, Ik geniet elke dag weer van je blogjes. Ik doe graag mee en ga voor de liniaal omdat ik ook met de Dear Jane ga beginnen.

Anoniem zei

Natuurlijk doe ik mee! Altijd leuk, zo'n give-away. Als echte fabricaholic ga ik natuurlijk voor nummer twee: de stofjes. Anny van rafels en rozen.

Marguerite zei

En doet je vaatwasser het? Ik was nog steeds met de hand af. Vind het zo sonde van mijn geld maar we zullen vast wel gauw op zoek gaan.
Ik geniet ook iedere dag van jou blog. Tegenwoordig kijk ik 's morgens op mijn telefoon of je al je stukje geschreven hebt. Die lees ik dan meteen. En later op de computer lees ik hem lekker nog een keertje. Ik vind de liniaal een super cadeautje en zou daar voor kiezen. Al zou de cadeaubon slimmer zijn, want dan moest ik wel in de trein stappen naar jou atelier.
Groetjes Marguerite

miekequilt zei

Vandaag is onze kleinzoon geboren. We zijn superblij en hebben bij jou gelezen dat vreugde en verdriet doms samengaan. Ik hoop dat alles met Isabel goed mag blijven gaan.
Mocht ik winnen, dan graag de kadobon, zodat ik voor de kleine Johnny iets leuks kan maken.

Awina zei

Hallo Wietske, Alvast gefeliciteerd met je verjaardag. En natuurlijk doe ik graag mee met je give-away. Mijn voorkeur gaat uit naar het liniaaltje! Lijkt me zo handig.

Anoniem zei

Lieve oma en opa !
van harte gefeliciteerd met de thuiskomst van jullie kleindochter en natuurlijk hetzelfde voor de nieuwbakken vader en moeder.
Geachte directie van Bossche quilts en meer!!!! Mijn voorkeur gaat uit naar de cadeaubon temeer omdat ik dan zeker eens naar jullie atelier moet komen.
Jeanny (zonder)

Rennie zei

Wat een heerlijk blog om te lezen. Het is me een eer je te mogen volgen. Dat je lief en leed vanuit je oprechtheid deelt. Dat waardeer ik. Ik feest met je mee dat het goed gaat met Isabel. Ik heb haar dagelijks zoveel kracht gegeven. Ik doe daarom graag mee voor een bon (heb ik tenminste een excuus om naar je toe te komen) hihi! Wij

Rennie zei

Zijn dan ook weg, maar wens jullie een heerlijke week!

Anoniem zei

Gisteren de 20ste was ik jarig en vandaag las ik daardoor pas je blog. Ik doe graag mee aan de give-away en dan voor de kadobon.
Geniet van je verjaardag en de vakantie!
Groetjes Stien

Anoniem zei

Hallo Wietske,bij het bericht van 20 mei 21.10 ben ik mijn naam vergeten te zetten! Bij deze gr.jennie H.

Heleni van Til zei

Jemig ik moest me toch een eind scrollen om in het reactieblok te komen......
Ja-aa Wietske, je bent populair geworden. Door je positieve kijk op alles. Door je geweldige energie. Door je manier van schrijven. Ik kan nog wel even doorgaan......
Je bent een kanjer!
Weet je nog dat we kontakt kregen door mijn poppenhuis?
Dat is even in de wachtkamer gezet, door jou maar ook door mij want we hebben andere prioriteiten....
Wat een leuke giveaway heb je georganiseerd.
Ik doe maar niet mee want heb van alles zat en heeft een ander iets meer kans.
Wat fijn om even met Herman er tussenuit te gaan. Hebben jullie verdient na een hectische en emotionele tijd. Maar wat heerlijk dat Isabel nu thuis is. Wietske geniet van alles en iedereen om je heen.
Groetjes, Heleni

Joke W. zei

Toevallig kom ik op dit blog terecht en val met mijn neus in de give away. Daar doe ik graag aan mee en zou dan voor de mooie lapjes kiezen.
Verder begreep ik dat jullie gezin een zware tijd achter de rug heeft en wil ik jullie nog heel veel sterkte wensen want zo' n verlies draag je voor altijd met je mee.
Hartelijke groeten, Joke W.

Anoniem zei

Hallo,
Net als zovele kies ik ook voor de kadobon voor de give away. Bij mij is de reden net als bij de andere ook om snel eens bij je in de winkel te komen kijken in Den Bosch.
Verder wens ik jullie veel geluk met de kleine Isabel die nu gelukkig bij haar ouders thuis is.
Ook een fijne verjaardag en een fijne vakantie;
Groetjes Anke

Marina Roos zei

Hoi Wietske,

Ik zou wel de cadeaubon willen, dan heb ik gelijk een stok achter de deur om eens jouw kant op te komen.

Groetjes Marina, moeder van domino die jij hebt vastgehouden afgelopen oktober.....

qm zei

hoi Wietske,
zou graag meedoen voor het liniaaltje.
fijn blog heb je.
grt

Frea zei

Hoi Wietske
Ik volg je al een poosje. Jammer dat ik niet in de buurt woon, anders kwam ik je winkeltje een keer bezoeken.
Vooral nu ik weet hoe je bent begonnen en bent doorgegaan tijdens blije en verdrietige familiegebeurtenissen.
Je hebt wel veel steun van je man, wat een lieverd voor jou.
Ik waag een gokje voor de lapjes.
Groetjes Frea.

Erna zei

Wat lees ik graag je blog...
Wat herken ik veel als (o)ma...
Wat zijn jullie een kanjers als gezin...
Wat borduur ik graag aan je 12 blokken patroon...
Wat zou ik graag 10 lapjes van je ontvangen...

Een schouderkopje voor je als spil van het gezin...
Liefs Erna