zaterdag 24 mei 2014

"Hoog bezoek"

"Als ik weer in Nederland ben, dan kom ik je bezoeken". Dat was de belofte die ZIJ (klik) een poosje geleden deed toen we elkaar via onze blogs spraken.

En ze kwam gistermiddag.

En het was zo leuk!!!!!!!


Prachtig borduurwerk liet ze zien


Ongelooflijk mooi zag het er uit


Je kunt je echt geen foutje permitteren. Haar allermooiste werk heeft ze thuis gelaten want dat bewaart ze voor oktober als ze een plekje heeft op de beurs in Veldhoven. Dus als jullie Joke willen ontmoeten en al dit moois zelf willen bekijken, moet je haar dan even opzoeken.


Het is toch echt te leuk dat je met elkaar zit te kletsen alsof je elkaar al jaren kent.
Komt het door onze blogs of door onze gezamenlijke passie van het handwerken?

Ik vind het steeds weer zo verrassend.

Ze wilde Jane graag zien, dus ik heb haar even van het bed in de logeerkamer gelicht. 

In de rest van ons huis is geen plaats meer…….



Joke, ontzettend bedankt dat je geweest bent en wie weet trekt Zweden ons ook wel eens aan en komen we met een terug- bezoekje langs.

We moesten trouwens wel buiten zitten want een van onze bezoekers gisteren was op zoek naar vele tinten wit tot zwart met grijs ertussen in.


Dat leverde haar meer dan 20 stofjes op die helemaal haar smaak waren.
En als je winkel dan zo vol is, dan kun je ook maar beter naar buiten gaan.


En dan daar het blijde nieuws, gistermorgen in de krant, waarvan de allerlaatste zin toch wel de belangrijkste is :


Het onderzoek vertraagt de bouw niet!!!!

Deze week maar eens even overleggen of wij, als bewoners, ook een kijkje mogen nemen.

Moet kunnen toch? 

Als compensatie voor al die herrie en dat stof!!!



Prettig weekend verder

groetjes

Wietske


15 opmerkingen:

Ieke zei

Gezellig zeg zulk bezoek! Als het hier wat rustiger wordt kom ik ook een keer langs...

Rennie zei

Een blogje vol gezelligheid en spanning. Ben benieuwd wat ze hebben gevonden?

Villa Zeezicht zei

Wat ontzettend leuk zeg dat Joke bij jullie langs kwam! De dingen die ze maakt zijn adembenemend! Enne, zeker een keer naar Zweden gaan, het is er zo prachtig, als je er eenmaal geweest ben, ben je zeker verkocht ;)! Fijn weekend!

Anoniem zei

Hallo Wietske wat een heerlijke paar uurtjes heb ik bij jullie gehad gehad, en wat een winkel, heerlijk om daar door te brengen, het is nu al zo leuk, en ik kijk dan ook uit naar de echte winkel, dat zal helemaal een paradijsje worden, wat het nu al is
Het ontvangst was zo gezellig en spontaan, en heerlijk op jullie terras gezeten met een bakkie koffie,
Nu dit gaat zeker vaak herhaald worden, als ik in Nederland ben, want ben altijd opzoek, naar winketjes, waar je paar uurtje rond kan brengen , welkom bent,. en waar de koffie klaar staat.
Ik zal nu helemaal aan je denken, als ik ga borduren op de stof die ik heb gekocht\
Dames ben je in de buurt van Wietske, ga er dan beslist langs want je word met warmte en open handen ontvangen... en je zal beslist vinden wat je zoekt..
Liefs Joke en tot oktober in Veldhoven


Anoniem zei

Joke is gewoon een gezellig mens en leuk dat ze weer in Nederland is. Ze maakt zulke prachtige dingen, van quilts tot borduurwerken. Zij maakt ook blokken/tops voor onze Stichting Verdanda. En zeker naar Zweden gaan, het is een prachtig land, vooral in de zomer. Ben er verschillende keren geweest.
Nog heel gezellige dag en fijn weekend. Lenny

Truus zei

Het is zo leuk om een blogster te ontmoeten en ja,het is net of je elkaar altijd gekend hebt.Dat heb ik nu ook een paar keer mogen meemaken-zo leuk!
En je winkel ziet er uit als een quiltparadijs!
Spannend hoor nu er toch wat gevonden is onder het huis.Daar zul je vast wel een kijkje mogen nemen-gewoon vragen!
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Evelyne zei

Wat leuk om Joke te ontmoeten! Ik zou graag een kijkje in Zweden willen nemen, het land trekt mij wel, maar helaas man lief niet zo! Prachtig borduurwerk laat Joke zien.
Jij schiet ook lekker op met je DJ.
BUITEN ZITTEN..... kan ik beter in Nederland komen wonen hier stormt het al een week heel erg, zwiepend bomen, het verwondert mij dat ze nog overeind staan.
De laatste zin van het kranten artikel is zeker goed nieuws.

Fijne dag en liefs, Evelyne

Floor zei

Gelukkig dat de bouw niet wordt vertraagd!
Je verheugd je er natuurlijk al op om over een tijdje in de grote winkel te zitten en alles te kunnen inkopen wat je wilt, plaats zat!
Gezellig dat je hoog bezoek hebt gehad, ze kan prachtig borduren.

Annie Kingma.Bonnema zei

Gezellig bezoek, en een mooie geruststelling, dat de onderzoeken de bouw niet vertragen, wanneer is het af ?
Fijne weekeinde verder
Groetnis Annie

Ageeth Dorsman zei

Dat is gezellig en creatief bezoek, en wij handwerkster hebben altijd stof tot praten, dat is waarom stof STOF heet... Wat fijn, dat de bouw geen vertraging gaat oplopen, en jullie plannen gewoon lekker door kunnen gaan.
Groetjes van Ageeth


Judith zei

gezellig bezoek altijd leuk :0) hopelijk mogen jullie even kijken, zou ik in ieder geval wel even willen zien!! maar gelukkig vertraagt het de verbouwing niet, pfieuw!

marga zei

Gezellig he om elkaar eens in het eggie te ontmoeten.
Groeten
Marga

Marion van Veggel zei

Hallo Wietske, Ik wil je even hartelijk bedanken voor de super snelle zending van mijn gewonnen liniaal. Vandaag al binnen gekregen!

Monica zei

Dat zal vast een gezellige dag zijn geweest. Nog met terugwerkende kracht: gefeliciteerd dat Isabel thuis is gekomen, ga nu maar van het mooie van zo'n klein leventje genieten. Succes met de (ver)bouw van jullie winkel.

Elma zei

Wietske@ wat zul je genoten hebben van onze Zweeds Joke met haar prachtige borduurwerken.

Het kon deze week niet op, na 50 tinten grijs werd je verrast door onze Sittardse borduurvriendin Jeanny.
Op haar blog zag ik jullie prachtige grijze poes genietend op de arm van Jeanny.
Het was liefde op het eerste gezicht.
Ook al kennen wij elkaar niet door het bezoeken van je blog lijkt het of wij elkaar al jaren kennen.
Heel veel plezier met alles waar je mee bezig bent.