donderdag 8 mei 2014

Ieder blokje weer anders


Het was druk gisteren in ons winkeltje, druk en gezellig.  En dus heb ik overdag niets aan mijn blokjes kunnen doen.

Maar er wel over gepraat, want er kwamen nogal wat Jane-aanhangers binnen.
Een enkeling bleef een broodje eten……...

En ik kan jullie wel een paar nieuwe blokjes laten zien, ieder vrij moment ben ik er nu mee bezig.


Inmiddels zit hij bijna in elkaar


En dan de sashings, ook al zo'n avontuur. Deze vond ik met mooist tussen de blokken. Repro stof uit de tijd van Jane.
Maar ik twijfelde ook weer, en dus maakte ik gisteravond ook een blok met de crème sashing er tussen


Maar ik heb uiteindelijk toch besloten dat dit het wordt/blijft


Dit blokje vond ik een lastige, hoe krijg je die ronde vorm er netjes in. Daar moet ik me nog echt in bekwamen


Maar ik heb het opgelost. Alles gepatcht, behalve het ronde vormpje


Die is geappliceerd


Het is een verrassingstocht, dat is het!!!

Gewoon te leuk!

De Bee op woensdag zit helemaal vol, maar je kunt je inmiddels ook aanmelden voor de vrijdag. Iemand heeft gevraagd of je ook kunt komen om aan Jane te borduren.
En dat mag natuurlijk ook.

Onder het kopje agenda bovenaan staan de data vermeld voor de vrijdagen, ook daarvoor heb ik de laatste vrijdag van de maand uitgekozen.

Er zijn nog 3 plaatsen over.
Als je trouwens op de quilt van Juud klikt aan de linkerkant kom je ook in de agenda.

groetjes

Wietske

14 opmerkingen:

Marguerite zei

Ja, die Jane verwacht wel heel veel van ons. Hhahaahhh...
Zo nu en dan zitten we met denkrimpels in ons voorhoofd te verzinnen hoe we zo'n ingewikkeld blokje wel zouden kunnen gaan maken. Maar het is zo velen voor ons al gelukt dus het zal bij ons ook wel goed komen.
Wat heerlijk dat het gisteren zo lekker druk bij jou was. Daar doe je het nu eenmaal voor.
Groetjes Marguerite

Judith zei

Wat een leuke zoektocht is Jane toch. Ontdekken wat je kunt en merken wat nog beter kan! Mooi die sashing van jou, dat maakt t heel anders. Super dat je bees vol zitten, samen patchen is het leukste wat er is! Kusje voor Isabel van juuD

Saskia Smit zei

En zo is elk blokje een nieuw avontuur. Ik ben blij dat ik meelift met deze tocht.

sylvia zei

leuk he, uitvogelen hoe je een blokje het beste kunt maken!!
je hebt een pracht van een sashingstof uitgezocht, heerlijk he, zo dicht bij het vuur........:)
succes met de volgende serie blokjes, groetjes, Sylvia

Anoniem zei

En zo heb je er zomaar een verslaving bij! Gelukkig een leuke verslaving en met zoveel stofjes om je heen kun je goed kiezen welk stofje je wilt gebruiken.
Veel Jane plezier
groetjes,truus uit Drenthe

Klara's Quilthoekje zei

Heerlijk om al je verrichtingen met de Dear Jane te volgen! Heb de laatste weken zelf ook herhaaldelijk met het Dear Jane boek in de handen gestaan, zal ik wel....zal ik niet. Als ik al die mooie blokjes, stofjes en kleuren zie, denk ik dat ik binnenkort toch ga beginnen! Succes met je Jane-blokjes!

patricia zei

Je blokken zijn erg mooi!
Het blijft leuk om overal de DJ tegen te komen, maar dan op allerlei verschillende manieren en verschillende stofjes, leuk!
Fijne dag, groetjes Patricia

Handige Handjes zei

Mooie blokjes worden het.....en ja, ieder blokje vraagt om nieuw denkwerk.
Maar als je DJquilt af is, dan ben je heel wat techniek-ervaring rijker.
Ik sta er van te kijken dat het DJ-vuur steeds weer oplaaid! Dit is echt een quilt die blijft inspireren.

ria vogelzang zei

ja, volgens mij is het Jane-virus weer opnieuw in roulatie! ;)
Leuk!! Ik heb die van mij ook nog haf af liggen.....
Toch er weer eens bijhalen en zien of het mij ook weer te pakken neemt.
Leuke sashings, Wietske!
Fijne dag, Ria.

marion zei

wat een gave plannen, heerlijk alweer een jane ochtend erbij

Else zei

Leuk he al die verschillende technieken en dat in 1 klein blokje! Je hebt er weer een paar mooie blokjes bij en leuk je sashings. Fijne dag verder, knuffel

marga zei

Ik vind het hele mooie blokjes om naar te kijken en geniet ervan maar kan nog steeds nee zeggen.
Vind ik goed van mijzelf haha.
Groeten
Marga

Anny zei

Jane heeft je wel vreselijk te pakken he? Wat ga je hard!

Heleni van Til zei

Als je een DJ gemaakt hebt, kun je alles aan. Zoveel technieken en mogelijkheden, heerlijk werk.
Nu heb je het rondje geappliqueerd. Een volgend rondje naaien? Kun je best!
Jouw sashings vind ik erg leuk Wietske. Weer eens wat anders dan de cremekleur.