woensdag 28 mei 2014

Baby transport

Sinds afgelopen weekend is mijn autootje

"ISABEL-PROOF"

Het was een kwestie van nadenken, nameten, informatie inwinnen en aanschaffen. 

Immers, ik heb een heel klein autootje en het kan niet zo zijn dat je het onderstel van de buggy kwijt moet op de achterbank, en tegen Isabel moet zeggen:

"Schat, ga jij even lopen? Oma's auto is echt vol"


Buggy, maxi-cosy, Isabel en haar mamma, 
alles kan er in!!!!!!


En ons eerste bezoekje aan het ziekenhuis in Veldhoven verliep voor wat het vervoer betreft gisteren vlekkeloos.
Helaas had Isabel geen zin, zodat de gehoortest weer opnieuw moet.
Het is niet anders.



Voor vandaag staat het eerste consult bij de Panda poli in Den Bosch gepland. Hier zal ze de komende tijd heel veel gezien worden want een prematuurtje blijft voorlopig een te vroeg geboren kindje en ze heeft dus heel veel zorg en controle nodig.

En ik ga jongste daarbij helpen……….

Dat brengt mij bij het volgende:

Momenteel krijgen wij heel veel vragen via de mail voor het verzenden per post van pakjes. 
Heel graag wil ik jullie er nog een keer op wijzen dat wij geen webwinkel zijn en dat wij dus in principe niets per post versturen.

Speciale gevallen uitgezonderd, maar dat bekijken we per keer.

We zouden jullie graag meer terwille zijn maar zolang de winkel beneden nog niet klaar is, gaat dat echt niet.
Het ontbreekt ons aan voldoende ruimte en tijd, Herman heeft een volledige baan, we moeten bijna alles met z'n tweetjes doen, en er is nou eenmaal een meisje dat onze zorg en aandacht nodig heeft.

En, niet onbelangrijk:

IK WIL ZO GRAAG ZELF OOK NOG HANDWERKEN

deze zitten
al aan elkaar


meer er zijn al meer klaar

Het scheurvlies en ik?
Wij worden dikke vrienden


Vandaag de rozet er even op doen


De eerste "Dear Jane" Bee vandaag: de kamer zit vol om 10.00 uur……...



En van 11.00 tot 17.00 is de winkel ook geopend

Fijne dag

groetjes

Wietske


11 opmerkingen:

Judith zei

Isabel joggend achter de auto is ook zo wat, prima oplossing zo. Wat super dat je dear Jane ochtenden vol zitten, heel gezellig. Vooral veel plezier met elkaar! Enne zelf ook willen handwerken? Ik SNAP dat

Coco zei

Nog effe 'n boterhammetje en ik ben onderweg naar mijn eerste Baby Jane Bee in Den Bosch. Zie jullie in 90 minuten hoop ik!

miekequilt zei

Het is jouw winkel hoor. En als je niet wilt/ kunt verzenden is dat toch goed. Het gaat goed zolang je tijd voor jezelf vrijhoudt, dus ga zo door.

Jasmijn zei

He het is jullie winkel hoor! Doe lekker waar je zin in hebt en laat je niet opjutten!
geniet van vandaag.
lieve groetjes van ons allemaal

Anoniem zei

Dames kom gewoon naar Wietske toe en doe dan gelijk een dagje den Bosch. Het is een prachtige stad en ontzettend gezellig winkelen.
Maar kan me voorstellen dat je het versturen van materiaal er niet bij kan hebben, verstandige keuze. Je moet zelf ook nog kunnen genieten en er zijn grenzen.
Groetjes, Lenny

Hermie zei

Wat fijn dat je er zo veel kunt zijn voor Isabel en de ouders, heel begrijpelijk dat je ook zelf wilt quilten, dat ontspant je.
Veel plezier vandaag

Anoniem zei

Wat heerlijk dat het goed gaat met Isabel en dat jij hen zoveel kunt helpen.
Je DJ wordt mooi met deze kleurtjes.
Veel DJ Bee plezier vandaag
groetjes,Truus uit Drenthe

Annie Kingma.Bonnema zei

Geweldig zo te kunnen helpen met de zorg voor het kleine meisje. Beslist belangrijk voor iedereen toch.
Mooie blokjes heb je al gemaakt.
Veel plezier vandaag met de sjaantjes
Groetnis Annie

betty prins zei

Heel goed Wietske, dat je aangeeft wat kan en wat , misschien voorlopig, er niet inzit!!
Er zijn dingen die voorgaan en een dag heeft echt maar 24 uur..
Wat wordt je Jane mooi en wat ga je goed!

Marguerite zei

Je bepaalt lekker zelf of je pakketjes verstuurd of niet! Het is jou winkel en je moet er naast ook nog een gewoon leven hebben en net wat je zegt je moet zelf ook nog aan handwerken toekomen. En van je gezin en je kleinkinderen genieten.
Maar ja, we blijven natuurlijk wel zeuren, want je blijft iedere keer weer van die mooie stofjes kopen voor in de winkel. Hahah...
Groetjes en hopelijk houd morgen die regen eindelijk een keertje op.
Marguerite

Evelyne zei

Je heb gelijk hoor Wietske, er zijn grenzen en heel goed dat je die aangeeft.
Zelf blijven handwerken is ook heel belangrijk en met kleine Isabel bezig zijn en je andere kleinkinderen.
Jij en Herman hebben het druk genoeg.
Je DJ wordt mooi Wietske en gaat snel ook nog!
Ik heb inmiddels ook scheurvlies gekocht en ga er ook eens mee aan de slag.
Ik vind vanzelf wel uit hoe het moet.

Liefs,
Evelyne