dinsdag 6 mei 2014

Voordeel……..

Tja en dan sta je 's morgens al voor 7 uur oog-in-oog met deze meneer.

"Môgge mevrouw".

We moeten weer even onder uw huis door………

van alles installeren en het maakt veel lawaai.


Maar u hoeft beslist niet bang te zijn hoor,
wij zijn zeer ervaren mensen

……………………


Voordeel is natuurlijk dat je al heel vroeg aangekleed bent, en gelukkig, we konden ook al om 9 uur bij onze leverancier terecht.


En daar was het nog heerlijk rustig.
"Heb je een bepaald doel"? vroeg Desiree, onze contactpersoon


Jazeker:
"Jane" stoffen


Alleen maar Jane stoffen


Het lag echt voor het grijpen hoor
Allemaal kleine motiefjes


Wat een voordeel is het toch
winkelier zijn!!!

Alleen maar uitzoeken wat jij mooi vindt. Ik word er ontzettend hebberig van, maar ik heb ook geprobeerd om met jullie ogen te kijken hoor, niet alleen maar met mijn eigen.

Hopen dat het gelukt is


Allemaal hulpmiddelen, ook witte stiften en de add-a-quarter lineaal in 2 afmetingen.
Daar waren we nog naar op zoek want de mallen hadden we al uit Amerika laten komen.


Nog even over de Bee op woensdag. We zitten bijna vol, maar ik heb een paar mails gehad van dames die graag op vrijdag willen komen.
We willen toch ook proberen om 1 keer per maand een groepje te vormen op de vrijdagochtend vanaf 10 uur.
Laat daarom maar via de mail weten of je geïnteresseerd bent, dan kijk ik of er genoeg deelnemers zijn.
Ook als je de Dear Jane borduurt kun je reageren, als je zin hebt om mee te doen.

En nu gauw spullen bij elkaar zoeken want Isabel gaat om 9 uur in bad.
Daar wil ik bij zijn!!!


Fijne dag

groetjes

Wietske

P.S wij zijn morgen, vrijdag en zaterdag gewoon van 11.00 tot 17.00 uur open

20 opmerkingen:

Judith zei

Heel goed gelukt hoor, prima buit. Heel veel plezier in t badhuis straks! Nog even en die kleine meid is thuis!

Else zei

Wat heb je leuke boodschappen gedaan het ene rolletje nog mooier dan de ander lol. En dan straks badderen met Isabel jou dag kan vlgs mij niet meer stuk. Geniet ze dikke knuffel ♥♥

Lupineke zei

Heerlijk he, dat snuffelen bij een groothandel! Jarenlang mocht ik dat ook doen voor de Schoolwinkel, en oh, wat werden we er hebberig van ;))! Menige buit ging mee naar huis voor ons zelf, ha ha! Jullie zijn goed geslaagd in ieder geval, mooie stoffen!! Veel plezier met het badderen, wat een mijlpalen toch, heerlijk :) Groetjes!!

Anoniem zei

Jullie hebben weer leuke stoffen uitgezocht. Geniet ze van het badderen van Isabel. Fijne week verder. Groetjes, Lenny

Judith zei

geniet van het badderen :0) wat fijn dat het eindelijk zo goed gaat! wat heb je mooie dingen uitgezocht bij die hele grote winkel voor winkels ;)

Marguerite zei

Snap dat je daar heel hebberig wordt!
Veel plezier met badderen!

ria vogelzang zei

Zooooooo!! Wat een lange rij met al dat moois! Dat is heerlijk uitzoeken!
En goed gelukt, zoals ik het zie.
Heel veel plezier met Isabel vanmorgen.
Liefs, Ria.

Anoniem zei

Zo te zien zijn jullie bij Rhinetex geweest ik herken allemaal moda stoffen ,heerlijk om te zien.

Gr Jopie.

conny's quilts zei

Welke quiltster zou daar niet hebberig van worden, wat een mooie stoffen!

Saskia Smit zei

Wat leuk om daar eens binnen te mogen zijn. En dan gaat het zeker niet meer per FQ maar per rol. Of kun je ook monsters meenemen. En Isabelle...helemaal leuk. Dan mag de meneer van beneden best wat last geven toch?

marion zei

wat een prachtige stoffen, helemaal mijn stijl.........

Quiltlia zei

Wat heerlijk om in zo'n stoffenparadijs te snuffelen en niet alleen snuffelen maar ook inslaan voor je winkel.Veel plezier bij het baduurtje.
Groetjes Lia

Evelyne zei

Dit wordt wel een heel bijzondere dag badderen met je Isabel.
Geniet van dit bijzondere moment, wat je nooit mee zal vergeten!

Mooie stoffen heb je voor de DJ gekocht! Wat een verleidingen zul je op zo'n dag tegenkomen.

Fijne dag en liefs, Evelyne

Floor zei

Wat heerlijk om zoveel stoffen te kunnen kopen die je mooi vindt, of - dat is dan wat minder - die anderen mooi vinden.
Vroeg het laatst aan Maria van Carol Cox: koop je nu alleen maar stoffen die je mooi vindt?
Nee, zei ze, ook welke ik helemaal niet mooi vind, maar waarvan ik weet dat anderen dat wel vinden.
Lijkt me best moeilijk om iets te kopen waar je zelf niet van houdt, maar het blijft leuk werk dat kopen.

quiltingmieke zei

piep, mooie buit hoor meid, en die 1/4de inch liniall zou ik niet willen missen, is echt mijn maatje geworden knuf

Annie Kingma.Bonnema zei

Mooi al die stofjes, wat een keuze zullen de cursisten hebben, en aan ander martiaal geen gebrek.
Zo fijn vandaag Isabella in bad doen, toch ook best spannend.
Heb ook indertijd de tweeling in bad mogen doen in het ziekenhuis. Groetnis Annie

Marja zei

Een stoffenparadijs! Groetjes, Marja

Elza zei

Wat een prachtige stoffen en heerlijk genieten van Isabella.

marga zei

O geweldig al die planken met rollen stof. Ik zou niet weten wat ik zou moeten kopen.
En dan ook nog met jou eigen ogen kijken door de ogen van al die quilsters lijkt mij knap ingewikkeld.
Groeten
Marga

carina zei

O helemaal niet erg zo vroeg op! Lekker inslaan!