vrijdag 2 mei 2014

Net even anders


Vorig jaar liet ik vaak de quilt - in -  wording van Mandy zien:
De Sweet Hearts


En nu, op geheel eigen wijze, is ze ook begonnen met de Dear Jane.
Ik bof want ze heeft zich ook aangemeld voor de maandelijkse Bee op woensdag
Ik kan er dus mooi foto's van maken en jullie laten meegenieten.

Van iets heel anders


We hebben nog een paar plaatsen vrij

Gisteren zijn de Jane boeken


en de mallen binnen gekomen.


Ze zijn alleen te koop in de winkel………..

Dus geen verzending per post…………

Boeken zijn ook erg zwaar………….

Ik wens jullie een fijn weekend toe, de beursgangers naar Veldhoven veel plezier, geniet van al het moois en van alle ontmoetingen.

Wij zijn deze beide dagen gewoon open van 11.00 tot 17.00 uur

groetjes

Wietske

9 opmerkingen:

Anoniem zei

jullie ook fijn weekend en geniet van ook van het vooruitzicht dat Isabel gauw thuis komt,
zie je gauw,
Tineke

Else zei

Leuk om te zien dat Mandy haar eigen draai aan jane geeft. Ik zeg TOP, ik hoop ze nog een keer te zien als ze wat verder is. Heel fijn weekend dikke knuffel ♡♥

Anoniem zei

Leuk om deze DJ te zien op een heel eigen manier.
Wat een geweldige activiteiten heb je allemaal ontwikkeld in een hele korte tijd!
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Marguerite zei

Leuk dat iedereen zijn eigen stofjes gebruikt voor de dear jane. Zo zijn ze allemaal totaal anders.
Groetjes Marguerite

marga zei

Alleen al door de kleuren krijgt ieder werkstuk weer een andere uitstraling.
Groeten
Marga

Anny zei

Wat een heerlikj kleurige quilt!

Saskia Smit zei

Dit is een mooie dj variant.

Evelyne zei

Mooie quilt!
De DJ blokken zijn ook prachtig.
DJ is weer hot dit jaar!
Bedankt voor je mail over de naalden.

Fijn weekend en liefs, Evelyne

Wilma zei

Mandy, mooie combi met die stipjesstof! leuk, hou ons op de hoogte.