zaterdag 5 oktober 2013

Het mysterie onthuld

Zoals beloofd:

En daar ligt hij dan, te wachten om onthuld te worden


Door de ontwerpster en maakster zelf


Echt: 
ZO MOOI


Ik leg maar gewoon niks uit
kijken, bewonderen en adviseren is voldoende




Onze jongste quiltster
Haar mamma heeft de hele zwangerschap meegedaan en nu:
3 WEKEN nog maar
Zo lief









Voor mij is deze de absolute topper.
Dat mag toch hè?


Het gewaagde kleurgebruik, de combinaties, ik zit er al dagenlang naar te kijken. 

Hij is van Mandy!

Een zeer ervaren quiltster

Halverwege het jaar was ik gestopt, ik zag door de bomen het bos niet meer.
Onervarenheid? Onwetendheid?

Ik weet het niet, maar ik zat voortdurend te twijfelen tussen felle kleuren en klassieke. En dus had ik met Francoise afgesproken om te wachten tot het einde van het seizoen.
Maar jullie snappen het al:
Ik ga weer door, weliswaar met nog een ander kleurgebruik, maar ik heb er weer helemaal zin in.

En nu, het volgende mysterie????
Nee, ik niet, maar de groep is weer groot hoor:

DE HOF VAN ADRIANA

Ik wacht het even af. Eerst een aantal andere werkstukken afmaken, die hof die komt nog wel!!

Fijn weekend

groetjes

Wietske

20 opmerkingen:

Saskia van Schie zei

Wow wat zien ze er mooi uit!!! Je moet echt doorzetten hoor! Xas

yvonne zei

wauwwww!! wat een mooie kleuren!!!

Bernadette van Gils zei

ik vind ze wel mooi, maar zelf houd ik niet zo van die felle kleuren
succes met kleuren zoeken en maken van jouw mystery
groetjes
Bernadette

Saskia Smit zei

Ik hou ook niet zo van felle kleuren. Maar wat is de groen bruine variatie mooi. Daar wil ik wel uren naar kijken en adviseren.
Ben bang dat ik alleen maar kan zuchten :wat mooi ,wat mooi.

Hermie zei

prachtige quilt, nu krijg je wel weer zin om hem af te maken

Floor zei

Heel mooi die quilt. Hou ook niet zo van felle kleuren.
Die bruin met groene vind ik erg mooi.
Spannend... ik ben benieuwd in welke kleurstelling jij hem nu ga maken.
Toch zonde om wat je al gemaakt heb weg te doen?

Berna zei

Heel knap dat iemand zoiets zelf kan ontwerpen.
Fijn weekend

Rennie zei

Gewaagde kleurencombinaties maar daar hou ik wel van. Zo'n knap stukje ontwerp- en quiltwerk.

Judith zei

een mooie mysterie! leuk, al die verschillende kleuren die gebruikt zijn :0)

marga zei

Heel kleurrijk. Daar heb je echt wel moed en veel durf voor nodig. Toch leuk om te lezen dat je er weer zin aan hebt gekregen want van al die half afgemaakte quilts wordt je ook niet vrolijk toch.
Heel veel succes ermee en een fijn weekend.
Groeten
Marga

Annie Kingma.Bonnema zei

Heel mooi allemaal, ik zag het gister op Francoise haar blog.
Inderdaad moet je wel ervaring hebben voor dit grote werk
Groetnis Annie

wilma oud zei

Prachtig om naar te kijken. Zelf zou ik ook niet voor de felle kleuren gaan, maar heel knap gedaan. Fijn weekend.

Lida zei

Wat een heftige kleuren heeft zij gebruikt, maar wel een prachtig resultaat! Groetjes
Lida

Ineke Hulzebos zei

Wat een schitterende spetterende kleuren, geweldig!!!

Anny zei

Wat een leuk ontwerp. Maar die met de fellere kleuren heeft echt m'n voorkeur! Heel mooi.

conny's quilts zei

Wat een prachtig ontwerp en mooi kleurgebruik! Vooral de eerste die je laat zien spreekt mij erg aan

Anoniem zei

Je moet er van houden.

Annette

Marguerite zei

Ik ben ook niet van de felle kleuren maar ja je snapt het al.
Als ik dit zo zie ga ik weer vreselijk twijfelen. Want dit vind ik wel weer mooi.
Ohhhhhh.....
Groetjes Marguerite

Evelyne zei

O wat prachtig , zo leuk om te zien hoe verschillend hetzelfde patroon er uit ziet,als het klaar is. Ik ben wel van de felle kleuren en ik twijfel of ik mee ga doen aan de hof van Ariana. Ik vind de ontwerpen van Françoise zo leuk.
Heb je mijn mailtje ontvangen?

Fijne zondag en lieve groetjes, Evelyne

Wilma zei

Wat een mooie mysterie!!! prachtig,spekkie naar mijn bekkie.
Allemaal mooie kleurcombinaties maar die roze/oranje/groenige vind ik wel een heel vrolijke mooie combinatie.
Wat leuk om de verschillende versies te zien.
Dank je
Ik snap dat je er nu weer volop zin in hebt, succes en veel plezier ermee.