donderdag 17 oktober 2013

Beetje eenzijdig


Ja, dat wordt het wel zo langzamerhand.  

Schoonmaken, inrichten en handwerken, dat zijn toch wel de ingrediënten van de afgelopen dagen.

Maar de slaapkamer is klaar, het bed kan er morgen zo in.

De Sweet Hearts vordert ook gestaag




Moet nog wel even vastgezet
worden hier en daar

De extra stof die ik besteld had is lang onderweg geweest, maar gisteren kwam het gelukkig toch nog binnen
10 dagen heeft het pakketje erover gedaan


Straks heerlijk naar Veldhoven, mooie quilts bekijken, leuke winkeltjes bezoeken en bekenden ontmoeten.

Ik heb er zin in

groetjes

Wietske

13 opmerkingen:

Anita Vlijtige Handjes zei

Veel plezier. Soms is het niet anders. Hier ook heel rustig. Misschien verandert de buit in Veldhoven de verhalen.

Martine zei

Wie weet zie ik je wel in Veldhoven.
Martine.

Bernadette van Gils zei

veel plezier in Veldhoven
groetjes
Bernadette

Rennie zei

Veel plezier in Veldhoven. Wij gaan zondag.

Sis Voorn zei

Veel plezier !

Anoniem zei

Veel plezier in Veldhoven.Voor mij toch te ver weg om te gaan.
Je quilt wordt lekker vrolijk--een blikvanger straks in je winkel!
groetjes,Truus uit Drenthe

nelleke zei

Goedemorgen Wietske,

Voor jou misschien eenzijdig maar ik vind het nogal wat. Er gebeurt altijd van alles bij jou. Je quilt word prachtig.
En je dagje Veldhoven zal ook wel erg gezellig worden. Veel plezier,

lieve groet,
Nelleke

Marguerite zei

Het wordt super!!

Judith zei

je bent wel echt een bezige bij :0) knap dat je naast alle verbouwingen ook nog steekjes kunt maken! veel plezier in Veldhoven!

carina zei

Wat een prachtige kleuren. Ik hou van allerlei kleuren vrolijk, maar ook matte enfin ik kan moeilijk keuzes maken. Maar je quilt vind ik super leuk worden

marion zei

veel plezier, wij gaan zaterdag

Annie Kingma.Bonnema zei

Beetje saai lees ik, je doet veel en ook nog dagje Velthoven.
Soms voel ik me een beetje oud hoor
Hoop dat je en fijne dag hebt gehad
Groetnis Annie

Hermie zei

wat een gelukkie dat het pakketje toch is aangekomen. Ik neem aan dat je een gezellige dag hebt gehad in Veldhoven